Citroen C2 bude stát cca 260 tisíc

Citroen C2 bude stát cca 260 tisíc

Německý magazín Auto Motor und Sport zveřejnil cenu základního modelu Citroenu C2, nejmenšího automobilu francouzského výrobce. C2 by měl nahradit dosluhující model Saxo a jeho cena na německém trhu bude 9995 eur, tedy cca o 1600 eur méně než tam stojí základní model C3 s motorem 1.1 l. Na českém trhu se C2 ukáže na podzim a pokud bude rozdíl mezi C3 a C2 stejný jako v Německu, bude stát cca 260 tisíc (což není málo).

C2 bude nabízet stejné motory jako C3, tedy od 1.1 l s 44 kW do 1.6 l s 80 kW. Nebude chybět ani motor HDI s 50 kW, který by měl mít standardně filtr pevných částich a splňovat tak normu Euro 4. Více informací o tomto autíčku najdete v našem starším článku.

bazar

Citroen C4 Picasso 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 153 252 km
Cena: 133 000 Kč
Citroen C4 Picasso 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 107 293 km
Cena: 164 000 Kč
Citroen Berlingo 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 71 417 km
Cena: 189 000 Kč
Citroen C5 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 142 123 km
Cena: 210 000 Kč
Citroen C3 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 131 280 km
Cena: 55 000 Kč
Citroen Xsara Picasso 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 145 251 km
Cena: 65 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků