Citroën C1 s nafťákem bude o padesát tisíc dražší

Na britském trhu se začně brzy prodávat Citroën C1, jedno z kolínských trojčat, také s naftovým motorem 1.4 HDi s výkonem 40 kW a točivým momentem 130 Nm. S tímto motorem sice nebude vůz oplývat dynamikou, ale spotřebuje jen lehce přes čtyři litry nafty. Cena bude o 1 100 liber vyšší, což je téměř padesát tisíc korun. Základní cena C1 a 107 je na českém trhu 237 tisíc, což znamená, že nafťák bude v základu stát okolo 280-290 tisíc - to není na tak malý "vozík" nikterak málo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 30 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků