Citroën C1 s nafťákem bude o padesát tisíc dražší

Na britském trhu se začně brzy prodávat Citroën C1, jedno z kolínských trojčat, také s naftovým motorem 1.4 HDi s výkonem 40 kW a točivým momentem 130 Nm. S tímto motorem sice nebude vůz oplývat dynamikou, ale spotřebuje jen lehce přes čtyři litry nafty. Cena bude o 1 100 liber vyšší, což je téměř padesát tisíc korun. Základní cena C1 a 107 je na českém trhu 237 tisíc, což znamená, že nafťák bude v základu stát okolo 280-290 tisíc - to není na tak malý "vozík" nikterak málo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků