Citroën C1: nové fotografie, nové informace

24 komentářů

Sias.....
28. února • 8:55

To je logické, že to plato je sundané, jelikož by se jim tam nevešel náklad. Pochybuju, že by tam nebylo u verze s klimou.

Ten AUX bude určitě na ten Ipod, nebo třeb vlastní MP3 přehrávač, ale ten kablík s jackem asi schovali, přece jen by to na fotkách vypadalo neesteticky.

toudy25
26. února • 22:39

Aj na tej fotke s tymi krabicami je na bokoch vidno blede plastove "kolajnice", alebo "drziaky" na to plato.
Alebo sa mylim?

Pete
26. února • 23:06

Jo, něco tam je, otázkou je, jestli to plato nebude za příplatek

toudy25
26. února • 22:34

Ja neviem, ale ja som tam na jednej fotke "plato" (kryt batozinoveho priestoru) videl!?!...

jaack
26. února • 15:44

Jak takovyhle maly plechovce muze nekdo vubec rikat auto? Je to,jak kdyby to postavili z Lega!
Vzhledem k vysokym danim v Evrope se tady delaj takovyhle hybridy,aby se dala snizit cena.
Je to fakt tak pro nejakou blondatou prcinu...Ale zase vyhoda je,kdyz se mnou se srazi takovato krabicka od olejovek.To se pak rozseka ona a ne ja

ITTI
26. února • 21:47

Kdo se směje naposled, ten se směje poslední,že.....a´t nepíši něco o kopání jámy...

Pavel Vaníček
26. února • 10:57

    Super, hlavně ta verze s 5 dveřmi. Má to šarm ála Smart, ale i 5 dveří pro typicky nemajetnou českou rodinu. Žádný zbytečný plasty,ovládací prvky na středový konzoli jsou super. Je vidět, že když se páčkový mechanismus pojme vtipně, nemusí to být anachronismus.
    Na druhou stranu když mladá rodina touží po novým autě a nemá bohatýho tatíčka, kterej pomůže, je nadlidským výkonem uškudlit i 200 000 Kč na pětimístnou Pandu. Dalších 30 000 Kč na - byť sebezajímavější ale - jen čtyřmístný vozítko už může být příliš. A vstup do kufru? I od Pandy se dá očekávat, že s ní odvezu pračku, myčku, ledničku,nebo větší televizor. U tohoto řešení minimálního vstupního otvoru - no nevím nevím.
    Asi to dopadne tak, že trojka z Kolína bude spíš stylovka, jako druhý auto do rodiny pro bohatší famílie a pro ženskou na nákupy a shánění drbů po kamarádkách , ale pokud bude někdo chtít spíš něco praktičtějšího a přitom levnějšího, bude muset slevit z originality a poohlédnout se jinde - třeba po Pandě.

Petr.kkk
26. února • 15:01

Typicky nemajetná česká rodina si nekoupí takové prdítko.Bude to opravdu druhé auto do rodiny.

Pavel Vaníček
26. února • 15:38

    Uznávám, že pro nemajetnou českou rodinu, která s vypětím všech sil schrastí rovných 200 000 Kč, bude nejlepší alternativou Dacia Logan, ale jsou i lidi, kterým je taková Panda milejší než zbytečně "šrákatej" Logan. Navíc má dost lidí vůdči Dacii předsudky.
    Nebo jsi myslel Fábii? Ta je ale o 20 - 30 000 Kč dražší a to může být pro spoustu rodin i podstatně víc než další rok škudlení na auto! To bych raději toho Logána, nebo Pandu 

Pes
26. února • 11:09

Skoro moje řeč, vypada to skvěle, ale ten vstup do kufru, to je velke minus, cekal jsem inteligentni sklapeni sedadel, delena sedadla, apod., ale vyklápěcí okno? To bohužel vůz silně degraduje do kategorie extrovky viz výše.. To je fakt ta Panda všestrannější vůz pro nemajetne rodinky.
Otazka je, zda Toyota a Peugeot budou mit řešení 5. dvěří stejné nebo ne..

Pavel Vaníček
26. února • 13:02

Peugeot je na tom úplně stejně. Alespoň podle snímků z jižní Afriky, kde byl vyfocenej.
Jen se divím, proč Citroen nevzužil systém, podobnej, jako u C2 (tj. stávající skleněná část vyklápěná nahoru a část spodní, částečně tvořící nárazník, výklopná dolů 

Pete
26. února • 13:19

Všechna tři auta jsou na tom stejně. Design je jinej, ale základ je stejnej.

performer
26. února • 8:26

teď jenom jestli to bude mít kvalitu Toyoty nebo Peugeotu.....

rool50
25. února • 20:25

Vypadá to, že s ním bude radost jezdit. Malá hmotnost, slušný výkon, točivý motor, navíc třídvéřka vypadá i dost sportovně z venku i uvnitř. K tomu malá spotřeba a pojistka ... Pokud bude cena začínat někde kolem 200 tis., vypadá to na nová lidová vozítka. Rozhodně bych do něj šel. Jediný co se mi nelíbí je přední nárazník a světla, Toyota vypadá zepředu líp.

Petr Broža
25. února • 23:02

Údajně má být základní cena někde na úrovní Fabie Junior.

rool50
26. února • 17:58

Hmm, za tu cenu moc úspěšné v Čechách asi nebude. Na druhou stranu, jako druhé auto do rodiny nebo pro mladé pořád lepší než těžký a oškubaný Junior.

Pete
26. února • 18:17

Hlavně to bude mít v základu ABS. Tedy alespoň to kdysi psali.

Jim M
25. února • 19:51

Krááásné autíčko.

Petr T.
25. února • 19:03

Pane Brožo, jenom 40 kW? Zatím měl tento motor buď 50 nebo 66 kW. Díky za info.

Petr Broža
25. února • 23:01

Server km77.com, z něhož tato informace pochází (a ten, zdá se, ji má z tiskové zprávy, kterou v předstihu získal), to bude skutečně pouze 54 k, tedy 40 kW. Také se mi to nezdálo... Uvidíme v úterý, kdy proběhne oficiální představení v Ženevě.

Dalibor
25. února • 18:30

ondra
25. února • 16:34

zajimavý je to rádio se vstupem (předpokldáám, že to AUX je vstup) pro ten iPod co je v palubce...

Paly
25. února • 16:32

To je asi prvy citroen, kde sa mi paci aj interier aj exterier.

lucas
25. února • 16:25

Ten otackomer sa mi dost lubi teda

Doporučujeme

Články odjinud