Citroën C1, mini do každé rodiny (spy photo)

Citroën C1 se společně se svými stájovými kolegy, Peugeotem 107 a Toyotou Aygo, začne vyrábět na jaře příštího roku v nové kolínské továrně. Ta je společným podnikem francouzského koncernu PSA a japonské Toyoty. Délka C1 by neměla přesáhnout 3,5 metru a oproti C2 by měl mít druhou dvojici dveří. Design bude zapadat do současné řady, nepůjde tedy o žádnou ryzí originalitu; přední maska bude zkrátka jasně identifikovatelná.

Cena novinky bude položena níže než u modelu C2, šéf Citroënu uvádí 7 500-8 000 eur. C2 přitom stojí v Německu více než deset tisíc eur, zatímco u nás začíná už pod hranicí 280 tisíc. Z toho lze odhadovat, že C1 a jeho „bratříčci“ nebudou stát v Česku o moc více než 200 tisíc. Tím se stávají jasnými konkurenty vozům Hyundai Atos Prime či Kia Picanto.

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků