Citroën C1, mini do každé rodiny (spy photo)

Citroën C1 se společně se svými stájovými kolegy, Peugeotem 107 a Toyotou Aygo, začne vyrábět na jaře příštího roku v nové kolínské továrně. Ta je společným podnikem francouzského koncernu PSA a japonské Toyoty. Délka C1 by neměla přesáhnout 3,5 metru a oproti C2 by měl mít druhou dvojici dveří. Design bude zapadat do současné řady, nepůjde tedy o žádnou ryzí originalitu; přední maska bude zkrátka jasně identifikovatelná.

Cena novinky bude položena níže než u modelu C2, šéf Citroënu uvádí 7 500-8 000 eur. C2 přitom stojí v Německu více než deset tisíc eur, zatímco u nás začíná už pod hranicí 280 tisíc. Z toho lze odhadovat, že C1 a jeho „bratříčci“ nebudou stát v Česku o moc více než 200 tisíc. Tím se stávají jasnými konkurenty vozům Hyundai Atos Prime či Kia Picanto.

Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků