Citroën C1, mini do každé rodiny (spy photo)

Citroën C1 se společně se svými stájovými kolegy, Peugeotem 107 a Toyotou Aygo, začne vyrábět na jaře příštího roku v nové kolínské továrně. Ta je společným podnikem francouzského koncernu PSA a japonské Toyoty. Délka C1 by neměla přesáhnout 3,5 metru a oproti C2 by měl mít druhou dvojici dveří. Design bude zapadat do současné řady, nepůjde tedy o žádnou ryzí originalitu; přední maska bude zkrátka jasně identifikovatelná.

Cena novinky bude položena níže než u modelu C2, šéf Citroënu uvádí 7 500-8 000 eur. C2 přitom stojí v Německu více než deset tisíc eur, zatímco u nás začíná už pod hranicí 280 tisíc. Z toho lze odhadovat, že C1 a jeho „bratříčci“ nebudou stát v Česku o moc více než 200 tisíc. Tím se stávají jasnými konkurenty vozům Hyundai Atos Prime či Kia Picanto.

Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků