Citroën C1 jako „vlastenecká“ studie Swiss & Me pro Ženevu

Automobilka Citroën se pokusí z premiéry svého modelu C1 vytěžit maximum. Do Švýcarska proto vypravila také studii C1 Swiss & Me.

Druhá generace modelu Citroën C1 bude pro Citroën na ženevském autosalonu mimořádně důležitá. Takže lze předpokládat, že ji „vyšperkuje“ tak, aby oproti sourozeneckým řadám Peugeot 108 a Toyota Aygo vynikla. Jedním z prostředků vedoucích k tomuto cíli se má stát studie Citroën C1 Swiss & Me. Ona to tak úplně studie není, jde spíše o exhibici personalizačních možností, jimiž má nový Citroën C1 vynikat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Koncept vychází z třídveřové verze s pevnou střechou, přičemž sériový Citroën C1 bude k mání také s karoserií pětidveřovou, případně se shrnovací střechou Airscape. Zvenčí si všimneme snad jen oplastovaných spodních hran karoserie včetně rozšířených podběhů, prahů a nástavců nárazníků, přičemž středem toho zadního vede ozdobná koncovka výfuku. Opomenout nelze emblémy a dvoubarevné ladění karoserie s motivy země helvétského kříže.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků