Citroën C1 jako „vlastenecká“ studie Swiss & Me pro Ženevu

Automobilka Citroën se pokusí z premiéry svého modelu C1 vytěžit maximum. Do Švýcarska proto vypravila také studii C1 Swiss & Me.

Druhá generace modelu Citroën C1 bude pro Citroën na ženevském autosalonu mimořádně důležitá. Takže lze předpokládat, že ji „vyšperkuje“ tak, aby oproti sourozeneckým řadám Peugeot 108 a Toyota Aygo vynikla. Jedním z prostředků vedoucích k tomuto cíli se má stát studie Citroën C1 Swiss & Me. Ona to tak úplně studie není, jde spíše o exhibici personalizačních možností, jimiž má nový Citroën C1 vynikat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Koncept vychází z třídveřové verze s pevnou střechou, přičemž sériový Citroën C1 bude k mání také s karoserií pětidveřovou, případně se shrnovací střechou Airscape. Zvenčí si všimneme snad jen oplastovaných spodních hran karoserie včetně rozšířených podběhů, prahů a nástavců nárazníků, přičemž středem toho zadního vede ozdobná koncovka výfuku. Opomenout nelze emblémy a dvoubarevné ladění karoserie s motivy země helvétského kříže.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků