Automobilka Citroën se pokusí z premiéry svého modelu C1 vytěžit maximum. Do Švýcarska proto vypravila také studii C1 Swiss & Me.
Druhá generace modelu Citroën C1 bude pro Citroën na ženevském autosalonu mimořádně důležitá. Takže lze předpokládat, že ji „vyšperkuje“ tak, aby oproti sourozeneckým řadám Peugeot 108 a Toyota Aygo vynikla. Jedním z prostředků vedoucích k tomuto cíli se má stát studie Citroën C1 Swiss & Me. Ona to tak úplně studie není, jde spíše o exhibici personalizačních možností, jimiž má nový Citroën C1 vynikat.
Nový Citroën C1 se v Ženevě objeví také jako studie Swiss & Me
Koncept vychází z třídveřové verze s pevnou střechou, přičemž sériový Citroën C1 bude k mání také s karoserií pětidveřovou, případně se shrnovací střechou Airscape. Zvenčí si všimneme snad jen oplastovaných spodních hran karoserie včetně rozšířených podběhů, prahů a nástavců nárazníků, přičemž středem toho zadního vede ozdobná koncovka výfuku. Opomenout nelze emblémy a dvoubarevné ladění karoserie s motivy země helvétského kříže.