Citroën C1 jako „vlastenecká“ studie Swiss & Me pro Ženevu

Automobilka Citroën se pokusí z premiéry svého modelu C1 vytěžit maximum. Do Švýcarska proto vypravila také studii C1 Swiss & Me.

Druhá generace modelu Citroën C1 bude pro Citroën na ženevském autosalonu mimořádně důležitá. Takže lze předpokládat, že ji „vyšperkuje“ tak, aby oproti sourozeneckým řadám Peugeot 108 a Toyota Aygo vynikla. Jedním z prostředků vedoucích k tomuto cíli se má stát studie Citroën C1 Swiss & Me. Ona to tak úplně studie není, jde spíše o exhibici personalizačních možností, jimiž má nový Citroën C1 vynikat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Koncept vychází z třídveřové verze s pevnou střechou, přičemž sériový Citroën C1 bude k mání také s karoserií pětidveřovou, případně se shrnovací střechou Airscape. Zvenčí si všimneme snad jen oplastovaných spodních hran karoserie včetně rozšířených podběhů, prahů a nástavců nárazníků, přičemž středem toho zadního vede ozdobná koncovka výfuku. Opomenout nelze emblémy a dvoubarevné ladění karoserie s motivy země helvétského kříže.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků