Citroën C1 Furio: poslední kousky za 139 900 Kč

Dnešním dnem oficiálně končí prodejní akce českého importéra vozů značky Citroën. Když si ale pospíšíte, možná ještě uspějete…

Tato prodejní akce je zaměřena na výprodej skladových zásob modelu Citroën C1 modelového roku 2011, který již postupně uvolňuje místo faceliftovanému provedení pro rok 2012. Speciální model Citroën C1 Furio z továrny TPCA v Kolíně vychází z výbavového stupně SX, ale vyznačuje se standardní výbavou rozšířenou o klimatizaci, rádio a metalický lak.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën C1 Furio

V seznamu výbavy pro Citroën C1 Furio najdeme kromě jiných také čelní airbagy, ABS s EBD, EBA a ESP, posilovač řízení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky spouštěná přední okna, nárazníky, dveřní kliky a kryty zpětných zrcátek lakované v barvě karoserie a další.

A teď k cenám. Při platbě v hotovosti je cena vozu oproti výchozí akční ceně snížena o dalších 35 000 Kč, takže vás Citroën C1 Furio vyjde na 169 900 Kč včetně DPH. Pokud se rozhodnete pro financování leasingem z nabídky Citroën Financial Services, dostanete navíc další slevu 30 000 Kč a záruku rozšířenou na 5 let/90 000 km v hodnotě 6 790 Kč zdarma.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výběhové vozy Citroën C1 modelového roku 2011

O pohon vozů Citroën C1 Furio se stará dobře známý zážehový tříválec s objemem 1,0 l, výkonem 68 koní (50 kW) a průměrnou spotřebou 4,5 l/100 km v kombinaci s manuálně řazenou pětistupňovou převodovkou.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků