Citroën C1 Furio: poslední kousky za 139 900 Kč

Dnešním dnem oficiálně končí prodejní akce českého importéra vozů značky Citroën. Když si ale pospíšíte, možná ještě uspějete…

Tato prodejní akce je zaměřena na výprodej skladových zásob modelu Citroën C1 modelového roku 2011, který již postupně uvolňuje místo faceliftovanému provedení pro rok 2012. Speciální model Citroën C1 Furio z továrny TPCA v Kolíně vychází z výbavového stupně SX, ale vyznačuje se standardní výbavou rozšířenou o klimatizaci, rádio a metalický lak.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën C1 Furio

V seznamu výbavy pro Citroën C1 Furio najdeme kromě jiných také čelní airbagy, ABS s EBD, EBA a ESP, posilovač řízení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky spouštěná přední okna, nárazníky, dveřní kliky a kryty zpětných zrcátek lakované v barvě karoserie a další.

A teď k cenám. Při platbě v hotovosti je cena vozu oproti výchozí akční ceně snížena o dalších 35 000 Kč, takže vás Citroën C1 Furio vyjde na 169 900 Kč včetně DPH. Pokud se rozhodnete pro financování leasingem z nabídky Citroën Financial Services, dostanete navíc další slevu 30 000 Kč a záruku rozšířenou na 5 let/90 000 km v hodnotě 6 790 Kč zdarma.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výběhové vozy Citroën C1 modelového roku 2011

O pohon vozů Citroën C1 Furio se stará dobře známý zážehový tříválec s objemem 1,0 l, výkonem 68 koní (50 kW) a průměrnou spotřebou 4,5 l/100 km v kombinaci s manuálně řazenou pětistupňovou převodovkou.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků