Citroen C1: facelift pro „citrónka“

Citroen C1 nepatří mezi vozy, které by u nás bylo vidět na každém rohu. Neznamená to ale, že si nenašel své zákazníky.

Ještě než se dostaneme k samotnému omlazení, připomeňme, že Citroen C1 je vedle modelů Toyota Aygo a Peugeot 107 součástí projektu malých městských modelů B-Zero, který automobilka prezentovala na ženevském autosalonu v roce 2005. Skupina malých automobilů, které bohatě poslouží na občasné nákupy, krátké dojezdy do práce, nebo na městské projížďky se v tomtéž roce začala na většině evropských trhů a to s více, či méně viditelnými úspěchy. Nyní, po třech letech přichází jeden z nich s faceliftem, jež tomuto prckovi se znakem Citroenu na přídi určitě prospěl.

U té přídi ještě na chvíli zůstaňme, zde je totiž vidět většinu změn, které jsou poměrně zřetelné. Při pohledu na masku je nyní vidět výrazný ovál, jež bude při vyšších výbavových stupních lemován chrómovou lištou. Celá příď tak působí mnohem zaobleněji, což tomuto modelu jen prospělo. Na ostatních častích karoserie už žádné výraznější změny nenajdeme, ovšem po zhlédnutí katalogu jich ještě několik objevíme.

Zákazník si při inovovaném modelu bude moct vybrat z dvou dalších barevných odstínů a to Mica Grey (šedá) a Electra Blue (modrá) a paleta se rozšířila i o další materiály do interiéru. Další novinkou je i nový prémiový stupeň výbavy Exclusive, jenž zahrnuje kožené potahy sedadel, přičemž střední část je pokryta alcantarou. Punc luxusnosti dodává i černé lesklé obložení a kůží obšitý volant. Co se týče další výbavy, při nejvyšším stupni dostane zákazník klimatizaci, slitinová kola a integrované rádio s CD přehrávačem. Závěrem už jen zbývá zmínit, že v nabídce pohonných jednotek zůstalo vše po starém.

Faceliftovaný Citroen C1 by se měl v showroomech objevit již v průběhu následujících týdnů a jeho cena by se od té současné neměla téměř vůbec lišit. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroen C1 Facelift
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků