Citroën C1 Exclusive: nic pro nás

Citroën C1 Exclusive: nic pro nás

Jeden ze tří minivozů vyráběných poblíž Kolína bude na holandském trhu nabízen v omezené edici Citroën C1 Exclusive. Pod kapotou má standardní zážehový „litr“ o výkonu 68 koní (50 kW) a oproti levnějším verzím se má vyznačovat standardní instalací klimatizace, zatmavených zadních oken, čalounění v kombinaci kůže a Alcantary, koženým volantem a specifickými litými koly.

Citroën C1 Exclusive se v Nizozemí bude prodávat od 11 290 eur, za druhý pár dveří se připlácí 300 eur. V nabídce bude též provedení opatřené převodovkou Sensodrive s automatizovaným řazením, pětidveřový Citroën C1 Exclusive v této verzi má stát 12 090 eur. Že by byl vůz za podobné ceny prodejný u nás, kde dnes prodejci za podobné ceny obtížně „udávají” i vozy o dvě třídy výše, o tom si dovolujeme pochybovat...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Citroën C1 Exclusive
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků