Citroën C1 Exclusive: nic pro nás

Jeden ze tří minivozů vyráběných poblíž Kolína bude na holandském trhu nabízen v omezené edici Citroën C1 Exclusive. Pod kapotou má standardní zážehový „litr“ o výkonu 68 koní (50 kW) a oproti levnějším verzím se má vyznačovat standardní instalací klimatizace, zatmavených zadních oken, čalounění v kombinaci kůže a Alcantary, koženým volantem a specifickými litými koly.

Citroën C1 Exclusive se v Nizozemí bude prodávat od 11 290 eur, za druhý pár dveří se připlácí 300 eur. V nabídce bude též provedení opatřené převodovkou Sensodrive s automatizovaným řazením, pětidveřový Citroën C1 Exclusive v této verzi má stát 12 090 eur. Že by byl vůz za podobné ceny prodejný u nás, kde dnes prodejci za podobné ceny obtížně „udávají” i vozy o dvě třídy výše, o tom si dovolujeme pochybovat...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Citroën C1 Exclusive
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků