Citroën C1 Exclusive: nic pro nás

Jeden ze tří minivozů vyráběných poblíž Kolína bude na holandském trhu nabízen v omezené edici Citroën C1 Exclusive. Pod kapotou má standardní zážehový „litr“ o výkonu 68 koní (50 kW) a oproti levnějším verzím se má vyznačovat standardní instalací klimatizace, zatmavených zadních oken, čalounění v kombinaci kůže a Alcantary, koženým volantem a specifickými litými koly.

Citroën C1 Exclusive se v Nizozemí bude prodávat od 11 290 eur, za druhý pár dveří se připlácí 300 eur. V nabídce bude též provedení opatřené převodovkou Sensodrive s automatizovaným řazením, pětidveřový Citroën C1 Exclusive v této verzi má stát 12 090 eur. Že by byl vůz za podobné ceny prodejný u nás, kde dnes prodejci za podobné ceny obtížně „udávají” i vozy o dvě třídy výše, o tom si dovolujeme pochybovat...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Citroën C1 Exclusive
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků