Citroën C1 dostal spoustu plastu a vyšší podvozek. Půjde do výroby?

Citroën dorazil do Paříže také s konceptem C1 Urban Ride. V podstatě jde o identický automobil, jakým je Opel Adam Rocks, tedy o auto, které má vyšší podvozek, oplastovanou karoserii a stahovací střechu. Na rozdíl od Opelu ale Citroën údajně není o výrobě této verze přesvědčen. Rozhodnout má právě pařížský autosalon a reakce na vystavený exemplář.

Opel Adam Rocks po roce opět v Ženevě. Tentokrát jako sériová verze

Opel Adam Rocks po roce opět v Ženevě. Tentokrát jako sériová verze

C1 Urban Ride nabídne o patnáct milimetrů větší světlou výšku a o centimetr rozšířený rozchod kol. Pomineme-li plasty, pak jsme tím v podstatě veškeré novinky vyčerpali. I to je důvodem, proč bychom si vsadili na to, že se nejpozději v Ženevě na jaře příštího roku představí sériová verze. O podobný typ automobilů určitě zájem bude, přičemž realizace v podstatě není pro automobilku ničím složitým.

Značka DS se odděluje od Citroënu konceptem Divine

Značka DS se odděluje od Citroënu konceptem Divine

Kromě C1 Urban Ride představuje automobilka Citroën v Paříži také koncept vzduchového hybridu odvozeného od C4 Cactus a mnoho prostoru zabírá divize DS, která se ale prezentuje jako samostatná značka. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků