Citroën C1 dostal spoustu plastu a vyšší podvozek. Půjde do výroby?

Citroën dorazil do Paříže také s konceptem C1 Urban Ride. V podstatě jde o identický automobil, jakým je Opel Adam Rocks, tedy o auto, které má vyšší podvozek, oplastovanou karoserii a stahovací střechu. Na rozdíl od Opelu ale Citroën údajně není o výrobě této verze přesvědčen. Rozhodnout má právě pařížský autosalon a reakce na vystavený exemplář.

Opel Adam Rocks po roce opět v Ženevě. Tentokrát jako sériová verze

Opel Adam Rocks po roce opět v Ženevě. Tentokrát jako sériová verze

C1 Urban Ride nabídne o patnáct milimetrů větší světlou výšku a o centimetr rozšířený rozchod kol. Pomineme-li plasty, pak jsme tím v podstatě veškeré novinky vyčerpali. I to je důvodem, proč bychom si vsadili na to, že se nejpozději v Ženevě na jaře příštího roku představí sériová verze. O podobný typ automobilů určitě zájem bude, přičemž realizace v podstatě není pro automobilku ničím složitým.

Značka DS se odděluje od Citroënu konceptem Divine

Značka DS se odděluje od Citroënu konceptem Divine

Kromě C1 Urban Ride představuje automobilka Citroën v Paříži také koncept vzduchového hybridu odvozeného od C4 Cactus a mnoho prostoru zabírá divize DS, která se ale prezentuje jako samostatná značka. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 33 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků