Citroën c-Quatre VTS: oficiální čínský sedan C4 jako po zásahu „tuzera“

Čínská divize Citroënu představuje již dříve avizovanou sportovní verzi svého sedanu c-Quatre VTS. Nakonec má slušných 150 koní, ale na stylistických doplňcích se tvůrci vyřádili…

Těsně před premiérou na nadcházejícím autosalonu v Pekingu, kde Citroën představí hlavně novou studii Citroën DS 5LS R, unikly Citroënu snímky a informace k sériovému sportovnímu sedanu Citroën c-Quatre VTS. Jde o výhradně čínský model s karoserií sedan, jenž je odvozen ze známého hatchbacku Citroën C4 (verze Citroën C4 Sedan byla přitom na evropských trzích doménou předchozí generace).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

O pohon nového modelu Citroën c-Quatre VTS se nakonec postará zážehový, atmosféricky plněný čtyřválcový dvoulitr s výkonem 150 koní (110 kW), přičemž dosud se hovořilo o přeplňované jednotce 1,6 l o výkonu 120 koní (88 kW). Na první pohled si všimneme důsledků péče, kterou výrobce věnoval šlechtění karoserie vozu. Po podrobnější prohlídce zřejmě budete souhlasit s tím, že v Evropě by zřejmě taková modifikace neuspěla…

Test Citroën C4 sedan: změna charakteru

Test Citroën C4 sedan: změna charakteru

Základní modifikace nárazníků (vzadu se zdvojenými koncovkami výfuku), a konec konců ani výrazné křídlo na zádi, samy o sobě vysloveně nepatřičně nepůsobí, ale třeba výrazně vystupující prahové obklady snad až příliš dokazují, že jsou dodatečně instalovanými díly. Jsou zde ale také postranní rudé linky ještě zdůrazňující přinejmenším diskutabilní proporce zadních blatníků, ale hlavně falešné mřížky ventilace po stranách prolisů kapoty, jež vypadají, jako by je výrobce nakoupil na benzínce za rohem.
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků