Citroën C-Quatre ukazuje budoucnost řady C4 na prvních skicách

Citroën zveřejnil první obrázky naznačující to, jak bude vypadat nová generace modelu C-Quatre, což je sedan vycházející z techniky C4, který je určený pro čínský trh. Mohlo by se zdát, že by nás tohle auto nemuselo vůbec zajímat, ale je dost pravděpodobné, že na nejnovějších skicách částečně vidíme také budoucí vzhled nové generace Citroënu C4.

Citroën c-Quatre VTS: oficiální čínský sedan C4 jako po zásahu „tuzera“

Citroën c-Quatre VTS: oficiální čínský sedan C4 jako po zásahu „tuzera“

První obrázky nového C-Quatre vypadají velmi slibně. Pokud by zůstal sériový vůz blízko těmto návrhům, určitě by se neztratil ani na evropských trzích. Citroën pak nabídl také první pohled do interiéru a ani ten nevypadá vůbec špatně.

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Jako základ pro nastupující Citroën C-Quatre by údajně měla posloužit stará platforma PF2, kterou používá třeba Peugeot 3008, nicméně některé jiné neoficiální zdroje slibují zcela novou platformu vyvinutou ve spolupráci se společností Dongfeng Motor Corporation. Na přesné podrobnosti si ale musíme ještě počkat. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků