Citroën C-Elysée za 220 000 Kč. Přijíždí horký konkurent Rapidu

73 komentářů

Honza
13. listopadu • 1:37

Je to dvojče Peugeotu 301 a oba začínají na 220 000 Kč s 1,2 VTi. Každopádně jsem cenou překvapen, Rapid mne zklamal, chtít 290 000 Kč za tříválcové holátko je trochu moc, když za tu cenu má člověk Dustera i s LPG pohonem a klimatizací a vším důležitým nebo naftové Lodgy s ohromným kufrem. Ovšem Peugeot a Citroen nabízí cenu, kde začínají auta o segment níže a to potěší. Navíc designově jsou lepší, sice na Rapid mají horší řazení, ale komfort a pohodlí a kabina je lepší u Francouzů, kufr je jasná výhoda Superbu, ale o 70 000 Kč vyšší cena může rozhodnout. Myslím si, že lidé zvyklí na Thalie a tedy sedany s větším kufrem tohle auto uvítají. Už se těším na konkurenci Renaultu resp. Dacie, nový Logan i Sandero mají vypadat mnohem lépe a navíc Dacia zatopí teď i dodávkám. Dokker bude ještě levnější než Lodgy. Ano, cena tu byla hlavní, nekoupíte jako u Dacie do toho automatickou klimatizaci, ale i tak dobré. Nabídka tří výbav a motorů je dle mne dostačující, navíc výbavy jsou šikovně nastavené a není nutné kupovat dalších plno paketů jako u Škodovky. Příplatek 20 000 Kč za 115 k motor se vyplatí beze zbytku, přeci jen to auto něco váží, ale i s 1,2 VTi se dá dobře jezdit, hlavně městské a příměstské ježdění obslouží bez problémů, na dálniční cestování přijde i vhod diesel. Spolehlivost PSA motorů je však diskutabilní, na druhou stranu i Rapid nemá zrovna superspolehlivé motory, takže výběr do 300 000 Kč bude opravdu těžký. A co na to řekne Fiat, Opel a další automobilky pro nižší segment, jak ty zareagují, Fiat potřebuje vzpruhu a Panda ani dodávky ho nezachrání a Opel s Chevroletem jsou buď nezajímavé nebo drahé.

josé
24. listopadu • 4:25

Mám c elyseee necelé dva roky a super 1.6 vti s lpg vejdu se bo 1.20 na km netřeba komentář

jean
12. listopadu • 11:07

Ak to bude mať kvalitu ako posledné citroeny C4 1.gen., tak to výhra nebude. Kolega si ho kúpil a po pol roku a 4000 km reklamoval opotrebený poťah sedačky. O 3 mes. zase, to už citroen riešil tým, že mu dali zľavu na poťahy z druhovýroby. Pritom on sa autu venuje viac ako svojej žene....

Johny HD
11. listopadu • 22:58

Pro běžnou nezakomplexovanou populaci, která nepotřebuje auto na machrování, jsou právě taková auta. Jednoduchá, spolehlivá, robustní, odolná. Plky o kombíku nebo nutnosti 5 dveří je demagogie, Mám Logana s koulí a Dustera, vždy jsem vše v Loganu (kufr 500 L) odvezl, za 4 roky jeho provozu jsem si musel půjčit jednou do roka vozík, ale na věci, které bych ani do kombíku nenacpal (i když do MCV možná ano), rozhodně bych ale při tom nepobral 3 další lidi. Z mých dlouhodobých zkušeností se tedy jeví kombík jako zbytečnost, snad maximálně pro mladou rodinu s kočárkem.

Johny HD
11. listopadu • 22:45

Je to robustní odolné jednoduché a předpokládaně spolehlivé auto na běžné používání a ne na nějaké machrování. Má drobné kosmetické nedostatky, ten kdo si ho koupí, tyhle prkotiny rozhodně řešit nebude a zákazníci se budou rekrutovat ze skupiny, pro kterou je Dacia už moc sociální, ale nechtějí vyhazovat peníze za předraženou Škůdku nebo sice levnější, ale životnostně omezené korejské vozy.

Ivan
11. listopadu • 10:39

kompilát VW Rapid? viac sa mi páči aj výbavou Citroen...:-)

fogel
10. listopadu • 21:58

jo,doba je taková,že lidi zjistili,že auto má mít volant,fofrklacek a v lepším případě klimu,a hold kdo chce mít vyhřívané kožené sedačky,vpředu 17 a vzadu 18 kola si bude muset připlatit

myznar
10. listopadu • 21:43

To auto má konkurovat rapidu, nebo fábii? (myslím cenou)

Vladimír Novák
10. listopadu • 19:46

Porovnejme Rapid a Citroen. Krásná karoserie a v maximální výbavě cca 350 tisíc. Co je lepší?

Nick
10. listopadu • 19:13

Ač jsem majitelem Citroenu a Volkswagenu nedám ani na jedno z aut dopustit! Každej vůz má svoje kouzlo! A co se týká spolehlivosti mého citrouše z roku 98 najeto 337000km.. sám se osobně divím, že jezdí stále jak nové vozidlo! U Vw zatím nemohu hodnotit-koupeno nové,čas ukáže! Raději bych hodnotil řidiče-než značku! Když budu jouda zničím i nezničitelné! :-D

broom
10. listopadu • 14:38

Pěkné auto za dobré peníze. Vybíral jsem auto podobného ražení dlouho. před týdnem jsem se byl podívat na rapida,pak na fluence,ale do citroenu jsem blbec nešel,tohle auto taky nevypadá špatně. Nakonec to vyhrál fluence. Mám ho doma dva dny,tak ještě nemůžu o něm moc rozumovat,ale pocit z auta je o hodně lepší než u rapida. co se týká motorizace,tak mám obyč 1,6l benzín a bohatě to stačí,nejsem závodník.Rapid je s jeho motorizací hodně předražen. A pračku si nechám taky přivést z obchodu,takže jsem na rodinné auto moc kufr neřešil. Nic velkého nepřevážim a když,tak mám starou feldu pickupa s kterým jezdím do práce a tím si všechno přivezu. Co se týče výbavy,tak se rapid taky neškrtá,abych měl v rapidu to co ve fluenci,musel bych si hodně připlatit. Citroen na tom bude asi podobně jak fluence.

Vencos
10. listopadu • 19:09

Já hlvně nevím, kde se vzala vůbec myšlenka, cpát pračku do auta... však je to osobní auto,nikoliv nákladní. A ono je hezký,že třeba do hatchbacku se složenýma sedačkama se vejde pračka,ale zase se nic nevejde do kufru... A s kombíkama je problém,to si kupujou jen západo a středo-evropani, tak se ani nevyplatí vymýšlet jiné než předražené a hypermoderní...

Vencos
9. listopadu • 21:19

Hurá. Logan to rozhýbal a konečně to zafungovalo a "brazilská" auta se dostala i k nám a věřím,že tento trend bude pokračovat a novodobé recykláty se nepřestanou oběvovat (už čekám jen na reinkarnaci Piána :-D )
Skutečně,vidím v tom jen pozitiva. Dostanete starou (čti levnou a osvědčenou) tehcniku, která však není vysloveně nemoderní v moderním pozlátku a se zárukou.
Teď už nám jen chybí,aby stejným způsobem udělali nějáký velký sedan a "hypermoderní" auta se můžpu nechat městským buržýoustským ego-mastičům

Zelí
10. listopadu • 18:49

Ano ceny jdou dolů. To mají zákazníci rádi. A to je podstata konkurence. Někteří výrobci se tak dostanou cenou pod náklady a následně skončí. A zákazník jen sleduje, jestli to náhodou není ten jeho, protože náhradní díly bude potřebovat.

ace_9
10. listopadu • 11:32

nikde nie je napisane, ze automibilky stahuju nejake svoje najlepsie moderne modely z nasich trhov... takze kludne si mozes kupit aj podla teba modernu techniku. ale stale je vela ludi, ktorym nezalezi na tom, ci ma auto napr. semiaktivne alebo aktivne tlmice, riadenie s variabilnym ucinkom na kolesa, system sledovania vyjazdu z jazdneho pruhu, pokrocilu viaczonovu automaticku klimatizaciu, atd. vela ludi CHCE hlavne robustne, prakticke a dostatocne bezpecne auto za dobru cenu. ostatne je uplne druhorade. iba mentalne pomalsi ludia ako ty si predstavuju, ze kto nema minimalne trojkove bmw je blbec, ktory investoval pomaly do parneho stroja na drevenom rebrinovom rame...

Vencos
10. listopadu • 19:03

Čtu to po sobě znovu a znovu, nencházejíc nic co by mě pasovalo do role buržoustskýho ego-mastiče. Myslím to zcela upřímně a taková auta vítám... Už Logan mě kdysi potěšil...Jak říkám,takové auto bych chtěl. Robustní a jednuduché, jen tyto "sedánky" jsou kapku maličkaté a chtělo by to v podobném stylu udělat i něco většího, prostě takový full-size sedan

Shimi
9. listopadu • 20:14

Do roka a do dne bude jasno. Prodejní statistika bude nekompromisní a já věřím tomu, že vyhraje koncepce liftback.

pacho
9. listopadu • 22:12

ináč 301, ani citroen nie je primárne určený pre naše trhy (na zapad od šumavy sa zatial ani nepredáv) . No a na tie čísla do roka a do dňa som aj ja zvedavý, a možna sa dočkame prekvapenia.

Martin Ciosk
9. listopadu • 19:52

Co to jako je? Motory na mě nezapůsobily nikterak oslnivě. Díky VW má rapid o hodně lepší paletu agregátů. TSi? Myslím, že vynikající věc! 1.6 TDi CR? Taky se mi s ním jezdilo dobře. U Citroenu na mě z motorizací čiší dojem motoru z roku 2004, trochu převrtaných, hoďme to do nové káry, lidi to budou kupovat. Však v pohodě... Je vidět, že PSA asi docházejí peníze na vývoj a plácají se na místě. Design se bude tradičně líbit ženám, ale koupí si žena sedan? Já vlastně ani nevím, na koho to auto míří? Za ty prachy? Radši Fluence...

FRAG
9. listopadu • 22:25

Koukám, že to tu je plné odborníků.....vesměs zaslepení zastánci Škody potažmo VW...ale co by se dalo také čekat od zaslepeného Českého národa..... Motorizace VW je už nekolik let jak se spolehlivostí tak např. s plněním Eko limitů na čtýřu. PSA již dávno benzíny nevyvíjí, ale kupuje špičkové motory od BMW potažmo Ford a naftové motory jsou všeobecně na špici už několik let (proto nejsou jen ve vozech PSA, ale např.Ford,Volvo....).
Co se týče kvality jsou dnes všechny automobilky plus mínus nastejno to samé se dá říci o dostupnosti a ceně náhradních dílů.
Jen pro příklad držák Škoda Octavia je dle ADACu se polehlivostí až za Citroenem Xantia, která je obecně v Čechách považována za póvl.
Porovnávat dvě rozdílné karoserie (Rapid vs Citroen-C-Elysee) je asi porovnávat jako dodávku s kabtioletem a vyčítat dodávce, že nemá stahovací střechu.
Všeobecně vozy z koncernu VW jsou nejméně vybavené vozy na trhu stací netlachat a podívat se do ceníků...kdyby to tak nebylo asi by nejezdilo tolik Kii,Hyundají atd. atd.
Proto se divím, že tady 90% lidí píše bludy a ostatní ještě přikyvují.Za mě pěkné auto za pěkné peníze.

aikoN
9. listopadu • 23:09

On ani THP není žádný zázrak a rovněž má konstrukční problémy, shodou okolností rovněž s přeskakujícím řetězem. Jen se zde tolik neprodává a tak to není tak vidět.

FRAG
10. listopadu • 14:21

Nevim o tom, ze by nekomu tento motor odesel pri pravidelnych serviznich prohlidkach...coz se ovsem o trivalcich od VW neda rict kdyz jen v mem okoli neprezili 4Ks vic jak 140 000Km=Ubohost (rozpadle hlavy valcu.....)

Martin Ciosk
9. listopadu • 22:59

A proto jde PSA do kopru...

FRAG
10. listopadu • 14:18

PSA jde do kopru proto, ze po veleuspesne rade 6(206,306,406...) si mysleli ze jsou mistri sveta a sli s cenama hodne nahoru.
Dalsi veci je ze se rozhodli propagovat vice znacku Citroen.
Ale nejdulezitejsi je, ze PSA byla firma zalozena predevsim na prodeji dodavek a vzhledem ke krizi byl dopad na firmu PSA markantni.

pacho
9. listopadu • 22:09

PSA vyrobilo vyše 5mil 1,6 Hdi, (Peugeot, Citroen, Ford, Volvo....) takže na kvalitu a kultúru motora sa ta tvoja slávna a poruchová 1,6TDi ani nechytá. Čo sa týka toho "plácania" čo spravila škodovka? vyzametala všetky sklady WV , kde čo našla a z toho spravila rapida, takže asi tak. Nabudúce skús byť trocha objektívnejší.

Saj
12. listopadu • 15:03

1.6TDCI je známo nadměrným odcházením turba...1.6TDI, 1.9TDI je známo tím, že to najede 500.000 km bez poruchy

Martin Ciosk
9. listopadu • 23:01

1.6 HDi, TDCi je fakt dobrej motor. Velmi dobře hoří... Přál bych ti to hasit.

Shimi
9. listopadu • 20:27

Ano, Fluence, to je low-endová sedanoidní trefa do černého.

aikoN
9. listopadu • 20:21

A co bys čekal? Že budou pro low cost auto vyvíjet nové motory? Na taková auta se vždy použijí již hotová a odzkoušená řešení.TSI motor rozhodně jako výhru nepovažuju. Co na tom, že je jízdně super, když díky přeskakujícímu řetězu není jeho provoz finanční sebevraždou pouze po dobu záruky?

Martin Ciosk
9. listopadu • 22:56

VW Golf V. 1.4 TSi, řetěz mi při 170000 km stále nepřeskočil. Kde je chyba? Low cost auto jo, proč jej nenabídnout i s volbou lepšího motoru?

aikoN
9. listopadu • 23:06

nikde není psané, že se nemůže podařit. jenom bohužel zde je ta pravděpodobnost nižší. jedna vlaštovka jaro nedělá.

Jouda
9. listopadu • 22:54

Me bz jen zajimalo, kolikrat Vam ten retez prasknul ... odhaduju ze jednou ... v hlave - Vaší :)

aikoN
9. listopadu • 23:02

Mně řetěz ještě ani jednou nepřeskočil, TSI bych si nekoupil, jelikož mám auto na víc jak dva roky (i čtyři v případě prodloužené) ;-). Stačí si však přečíst zkušenosti ostatních uživatelů, kterým se tato oprava řešila například výměnou motoru. Prostě to je regulérní konstrukční průser. I zde na fóru autorevue prakticky každý s TSI přiznává, že po záruce jde z domu.

Jarda.abc
9. listopadu • 19:40

Neprodejný Humus.Frantíci to zase totálně posrali, vzadu se otevírá pouze víko od kufru a ne zelá záď. I v Polu jsem nyní převážel zabalenou pračku a to bych sem nedal.Takže, totálně nepraktické auto.

John
13. listopadu • 15:30

Já si pračku nechávám dovézt. Většina internetových obchodů tuto službu nabízí zdarma včetně odvozu starého spotřebiče. Pokud je to váš hlavní problém, tak si kupte dodávku.

hipisko
10. listopadu • 20:51

Sak kupis zahradku a mozes prenasat aj chladnicku.

Manobb
10. listopadu • 8:32

Každý seriózny kamenný obchod a všetky e-shopy Ti tú práčku dovezú rovno domov a za mierny príplatok (cca 10 Eur) Ti ju aj nainštalujú. Starú práčku Ti samozrejme odvezú tiež. Takže dnes sa trápiť s tým, či ju spracem do auta, je prakticky irelevantné.Na jednorázové veľké nákupy v hypermarketoch tie sedany v pohode vystačia. Takže ak rapid tú cenu nedá podstatne dole, nemá (teda aspoň u mňa) žiadnu šancu.
;-)

marcelo
10. listopadu • 18:00

Pokud si pračku objednáš např. v Datartu, tak ti ji přivezou, namontují a odvezou starou k likvidaci zdarma.

Duck Bill
10. listopadu • 17:52

10 euro za nasroubovani zavitu na privod vody a odvod odpadu plus zastrceni do vidlice do el site? To si jako nekdo objedna?

Semtamťuk
10. listopadu • 18:56

Každý není taková žebrota, aby řešil pár drobných. Jsou lidi, kteří vydělávají prací, které rozumí. Zbytek si objednají a zaplatí.

pacho
9. listopadu • 22:19

a ja si myslí zase, že v škodovke to totalne posrali, keď spravili vyklopné zadné dvere, a sdačky sa nedaju komplet sklápať, len operadlá, čiže ta obrovsky výhoda je fakticky znegovaná nepraktickým sklápaním sedačie. Sedan sa aspon netvári prkticky, ale je proste sedan so svojími + a - Napr, keď budeš viesť divú sviňu, aspoň sa Ti nedostane do kabíny :-)

pacho
9. listopadu • 22:02

ja Ti neviem, ja keď si kúpim práčku, alebo chladničku... tak mi ju privezú až domov, a postavia mi ju do chodby. Že by som si podľa toho mal vyberať auto považujem za úchylku. Skús si spočítať, koľko krát si prevážal tu pračku v aute. Osobne si myslím, že to nebolo častejši ako raz za mesiac, a to som ešte veľký optimista.

marcelo
9. listopadu • 19:45

Jenže když bude chtít řidič v Rapidu stáhnout zadní okénko dveří, tak musí zastavit, vystoupit, otevřít zadní dveře a okénko stáhnout, v tomto Citroenu (resp. většině normálních aut) to není potřeba, tady si to řidič stáhne pěkně pohodlně. Tak totálně nepraktické auto jako je Rapid bych nikdy nechtěl ;-)

Jarda.abc
9. listopadu • 19:43

I Jouza a další zde napsali, že Rapid vítězí využitelným kufrem, otevírací záď je nutností.

FrantaL
9. listopadu • 19:20

Větší paskil něž jsme čekali...Rapid je rozhodně dražší, ale hlavně bude spolehlivější a to nemluvím o dostupnosti náhradních dílů:-)

marcelo
9. listopadu • 19:36

Tvrdit o autě, které se prodává 2 týdny, že bude spolehlivější než auto, které se teprve začne prodávat je docela odvážné. Obzvláště zvláštní je to v případě tvrzení o Škodovce kde byly průserové motory HTP i TSI.
Vy jste měl problém v posledních letech s dostupností ND na běžně prodávané auto ?

aikoN
9. listopadu • 18:05

Dnes jsem seděl v C-Elysée v maximální konfiguraci s 1.6VTi. Stálo to cca 320 tisíc. Byl to takový kombinovaný showroom kia/škoda/citroen, dalo se plynule vevnitř přecházet. Vedle stál Rapid s prakticky stejnou cenovkou s 1.2TSI, ambition. Můžu říct, že na mě C-Elysée staticky zapůsobil daleko lépe, než Rapid. Vnitřek se ani zdaleka nedá srovnat, je v něm víc místa jak do šířky, tak do délky, kvalitnější zpracování, materiály... Rapid má jedinou výhodu v tom, že je to liftbak, tohle je sedan. Vnějšek působí vyváženěji u C-Elysée.Rapid je dobré auto, ale z objektivního hlediska tomuhle se svojí cenovkou nemůže konkurovat. Dost jsem zvědavý na testovací jízdu, v Rapidu jsem už jel.

Jouza
9. listopadu • 15:54

Pokud by to byl 5dverak, tak v pohode ... vypada dobre, cena taky dobra ... uvidime, ale jak moc bytelnej je ten podvozek ...
Bohuzel at chcete nebo ne, Rapid nema konkurenci - podobneho 5dveraka s kufrem nikdo nenabizi ... jedinou sanci ma konkurence s kombikama.

marcelo
9. listopadu • 19:40

:-D
Takže Rapid se nechytá na žádného konkurenta, protože nenabízí klasický sedan ?
Doporučuji přihodit ještě argument se škrabkou ;-)

pacho
9. listopadu • 17:29

Ja len nechápem, ako si vôbec dovoľujete porovnávať francúza s rapidom. Veď rapid je dokonalý nemá chybu, minimálne o triedu väčší (aspoň na papiery) a o dve drahší. Dokonalý dizajn rapidu perfektná ergonómia, vynikajúce plasty k tomu špičkový motor 1,2 HTP, čo viac by ste si mohli priať. Dokonca stredná opierka ktorú nemá citroen, v rapide za priplatok, a ta úžasna škrabka na ľaď to sa môže citroenu len snívať. nekupujte citróna, kúpte si rapid, alebo ojazdenú šunku z nemecka, ktorú tam už nikdo nechce. Dokonca sa francúzi začali opičit po trojválci hamba im. :-) jedine uber vagen!!!
z

Phoenix
10. listopadu • 9:35

Škoda že málokterý ze zdejších diskutujících umí ocenit ironii :-)

Pepaneczek
9. listopadu • 18:24

"a ta úžasna škrabka na ľaď to sa môže citroenu len snívať"...ano, auto se vybírá kvůli toho, jestli má škrabku v místech nádrže :-DMě by spíše zajímala spolehlivost, což u Citroenu moc nebývá zvykem, ale uvidíme. Každopádně pokud to beru ze svého subjektivního hlediska, tak cena Citroenu není špatná, vzhled...no, moc se mi nezdá ale dejme tomu. Interiér vypadá zajímavěji, než u Rapida. Já dávám palec dobrým autům s dobrou cenou a spolehlivostí.

Juraj L
14. listopadu • 20:01

Dnes som absolvoval skúšobnú jazdu na Citroene C-Elysée vo verzii Exclusive s motorom VTi 115. Bol som zvedavý najmä na správanie sa vozidla pri 5 prevodovom stupni do mierneho kopca. Výsledok: Nadobudol som veľmi dobrý dojem z jazdy. Tak po Škode 100, Š120, Š Froman, Felicii a Citroen Xsare som sa s ohľadom na dojem a cenu rozhodol pre C-Elysée. Upustil som od pôvodného zámeru absolvovať dnes skúšobnú jazdu aj na Rapide. Dúfam, že to neoľutujem.

Technik
9. listopadu • 18:18

Nech se vyšetřit (na psychiatrii) a pak sem teprve piš!

pacho
9. listopadu • 21:57

vyšetriť som sa dal už dávno, a mi doporučilli, aby som písal príspevky na AR. že tam to aj niekto bude čítať. No neviem ako to je s ľudmi čo si kúpia predražené auto so škrabkou na ľad.

KarelAntonin
9. listopadu • 15:26

Rozhodně lepší volba než Rapid

Jarda.abc
9. listopadu • 19:46

Co to meleš.Vždyť sem nenaložíš ani pračku, ani bečky s mačem do pálenice, ani neodvezeš starou TV na smetiště, ... .Jseš totálně nepraktický člověk ... .

xxxl
10. listopadu • 13:35

Zato v tom Rapidu jo?????

hugo
9. listopadu • 15:22

To auto mi pripada hrozne osklive (vnimani designu je subjektivni), ale za ty penize je muze clovek primhourit obe oci. Rapid to rozhodne nebude mit na trhu jednoduche.

Honza
9. listopadu • 15:10

video test : http://www.autotv.sk/citroen/citroen-c-elysee/...
Bravo citroën,super auto za fajnovou cenu

Krojc
9. listopadu • 17:09

No to by mě zajímalo, jestli taky kupujete párky se sójou místo masa, protože jsou docela pěkně barevný a jsou levný:-)), podle textu příspěvku asi jo.

Pepa
10. listopadu • 15:26

Tak já Citroena mám a jako ten levnej párek mi a dokonce i majiteli připadá passat.

Honza
9. listopadu • 15:05

Krásná cena, moc pěkné auto,kam se na něj hrabe nějakej Rapid

Platyn
9. listopadu • 20:17

Je hezký ale myslím že u nás se prodávat moc nebude,Rapid se mi moc nelíbi ale Seat Toledo celkem jo je praktyčtějši ale cena bude u Seatu o hodně větší.

Krojc
9. listopadu • 17:13

Tohle se tu psalo o Elysée nedávno:
Na palubě zázraky nečekejte, spíše se připravte na letité prvky starších vozů PSA Více na: http://www.autorevue.cz/citroen-c-elysee-dalsi-ko... ...

BlackRider
10. listopadu • 2:16

Tak to plati o i kazdy Skodovce ne? Vsechno nove jde nejdriv do Audi, pak VW a pak teprv do Skody a Seatu...
Ale osobne si myslim, ze Elysee meli prodavat jako Peugeot, kdyz uz se Citroen snazi profilovat jako premiova znacka...

legnaw
10. listopadu • 21:41

i levny pažout bude

Tominos
9. listopadu • 14:55

Příjemně vypadající sedan a ještě lepší cena. Raději toto než Rapida.

lethal924
13. listopadu • 17:22

Tolik souhlasímů u jednoho příspěvku jsem ještě neviděl:-D Já souhlasím s tím že rejpid je předražený, a že tohle olyslée nevypadá špatně. Jsem zvědavý na spolehlivost obou vozů. Na to si radši ještě počkám.

Krojc
9. listopadu • 17:06

A už jste někdo četl nějakou recenzi hodnou toho jména nebo se v tom citrónu svezl? By mě zajímalo, jestli všichni rozumní lidé si udělají objektivní názor z několika fotek a pár řádek jakési zprávy. Já si počkám, až se v obou svezu a pak uvidíme. Design mi teda moc nesedne, ale to je ryze subjektivní pohled. Uvidíme uvnitř a za jízdy. Pak si sem piště zážitky a nedělejte ze sebe věštce, jaké auto je jaké a co je lepší.

xxx
10. listopadu • 23:13

Můžu ti říct, že proti Rapidu bude lepší skoro vše. Já zase nechápu, proč lidi kupují Škodovky. Ty nevidíš, jak jsou auta koncernu VW přeražená a ne zrovna extra. Když Škodu, tak je dobrej Superb a Octavia, ale proti konkurenci jsou fakt drahé.

capa
11. listopadu • 12:32

Bohužel se jedná o politiku VW, protože Škodovka začala být nepohodlná a velkou konkurencí.
Stačí se podívat, jak zakázali do Superbu některou výbavu a modifikace, protože by nikdo nekupoval Passaty. Proč má Yeti tak pidi kufr? Protože generalita z VW zakázala větší, aby nebyla konkurece pro Touran/Sharan. A ruku v ruce s tím jde cena. Přece to nemůže být moc levné. Navíc je to vyráběné ve Španělsku, kde jsou také jiné mzdové náklady než tady.

Manobb
9. listopadu • 17:28

Tu je jedna z odpovedí, čo je to za auto ...Link: http://auto.sme.sk/c/6593505/test-ludovy-cit... ...

Doporučujeme

Články odjinud