Včera koupen, nový. Oproti F3 místa, jak v obýváku. Motor tichý. Na první rozjezd jsem protočil kola. Do 100 km/h tichoučko. Táhne jak drak. Převodovka řadí bez škubání, řek' bych, jak u DSG. (Měl jsem Aisina u F2, ale tam jsem vždy poznal, kdy přeřadil, taky motor u F2 byl podstatně hlučnější a línější). Nad 130km/h už trochu hluk, ale v poho, stejný, jako u F3. Zatracenej nezvyk na tlačítka oken nad voličem převodovky, co chvilku jsem je hledal u dveří. Příští týden jde na značky a v sobotu brut výlet, tak zjistím i spotřebu. Za mě dobrý.
Da se to koupit s 1,2 za 225000, 1,6 za 255000 a 1,6 HDi 280000.. Takze ceny SUPER!! http://www.skladovevozy.citroen.cz/nabidka-vozu.aspx... http://www.skladovevozy.citroen.cz/nabidka-vozu.aspx...
Mne ovládanie na stredovej konzole nepríde výstredné, ale ergonomicky normálne. Ak má človek normálnu výšku a nie je nejaký 180 cm zakrslík, tak sa k ovládačom na okne musí krútiť. Na stredovú konzolu sa dá pohodlne dosiahnuť.
Problematické ABS a hořící startér :-/ http://svolavacky.cz/model/C-Elysee/...
U škodovky se toho bát nemusíte, tak žádné svolávačky nepěstuje, poškodily by její skvělou pověst. Posílá do servisů jen důvěrné "dílenské informace", které pak diskrétně provádí na vozech zákazníků, kteří do servisu přijedou např. na pravidelnou kontrolu. Kod nepřijede, ten jezdí s problémem dál a spokojenost na obou stranách. U zákazníka ovšem jen dočasně..
Přesně. Podélně NEnastavitelný volant to auto zcela deklasuje.
samozřejmě, právě protože kabina je VELKÁ, a volant je opravdu vyosený (je třeba se podrobněji zajímat, je více vpravo), podélně NEnastavitelný volant je hrubá chyba. Podélně nenastavitelný volant kritizují v testech minivozů (na co by tam asi byl), ale tady to najednou nevadí? A vůbec si nemyslím, že 175 výšky je pán trpaslík. To je opravdu naprostá pitomost. Je to naopak průměrná výška Středoevropana. Ale zřejmě se ozvala potrefená husa - majitel C-elysée....
Hruba chyba to mozna je, ale na podobnych omezenich se dosahuje nizkych cen. A tohle auto ma opravdu nizkou cenovku, kdyz pomineme Peugeot 301, tak jedini cenovi konkurenti jsou Dacia Logan a Fiat Tipo. Logan podelne stavitelny volant nema. A Tipo je cenove srovnatelne pouze v zakladni motorizaci, pokud byste chtel porovnavat obe auta s rozumnejsi motorizaci 1,6, tak si u Tipa proti C-Ellyse priplatite priblizne 50000 Kc. Domnivam se, ze to v teto cenove kategorii neni mala castka. Jine sedany jiz nastavitelny volant vetsinou maji, jenze to uz se dostavame do oblasti nad 350000 Kc. Prumerna vyska se u nas udava 180 cm, jsou to data ziskana pri odvodu v 17 letech, da se predpokladat, ze cast lidi v tom veku jeste roste.
V tomhle relativně hezkém autě jsem seděl. Koketoval jsem s myšlenkou, že do něj půjdu. Ale po usednutí za volant již nedošlo ani na zkušební jízdu. Nenašel jsem totiž polohu za volantem, která by mi vyhovovala. Když jsem dosáhl správně na volant, měl jsem divně nohy. Když jsem si dal sedačku tak, abych měl dobře nohy, neseděl mi volant do ruky. A navíc mi to přišlo, jako bych byl nějak "mimo osu", nakřivo vůči volantu. Mám normální postavu, 175 cm, 80 kg. Ale volant zřejmě je vyosený a nemá potřebný rozsah seřízení. Tak jsem vůz opustil s tím, že mi nepadl do ruky. Jinak hezké a asi i praktické auto, i ten benzinový motůrek by mým potřebám vyhovoval.
To samé se mi stalo u rapidu, kam mě žena přiměla se posadit..takže rapid NE, opravdu ne.:-D
Vyskove jste pomerne zakrsly, sam jsem podobne malinky a dnesni auta jsou relativne velka. Nicmene to neni chyba auta. Nedostatkem je samozrejme to, ze nenabizi extremni moznosti serizeni, ale co bychom chteli od jednoho z nejlevnejsich vozu na trhu. Proste je to auto pro prumerneho cloveka, ne pro obry nebo trpasliky.
Na té náhledové fotce to vypadalo jako čumák Passatu. Až když jsem článek otevřel, a fotka se zvětšila, bylo patrné o co jde...
niekto všade vidí piču, niekto všade vidí pasata.
Tak rozhodně, třeba tady je to samá piča
A ty jejich kapitán, co?
ac jsem jejich odpurcem, zde bych volil diesel :( hlavne kvuli kroutaku. Skodabze nedelaji lpg jako dacia, myslim si ze ti co hledaji nejlevnejsi vozitko by ho ocenili..
Zalezi, jak jezdite nalozen, ale ta benzinova 1,6 by s autem o hmotnosti lehce pres 1100 kg nemela mit zasadni problem, jen nesmite cekat zazraky v nizkych otackach. Sportovec to samozrejme nebude, ale to ani s turbodieselem.
jazdim par rokov na 308 1,6VTi , kupene zo salona , motor je ok, vladze aj s kuframi, 5 ludi , teraz je tam okolo 160000 ,okrem vodnej pumpy na motore nebolo nic menene okrem klasickeho servisovania auto je 2009 a je v pohode , jedine co som menil 2x boli tlmice a par ziaroviek :D
Uváděný motor není vznětový ,ale zážehový.
a kdo tvrdí něco jiného???
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.