Citroën C-Elysée dostal facelift. Nabídne nový design a výbavu

Jeden z nejlevnějších sedanů je na trhu již čtyři roky. Ideální čas na facelift vozu přináší svěží design a nové palubní technologie.

Typický sedan pro východní trhy se designem nyní přiblíží ostatním modelům. Nejvíce nám Eliška připomíná nové C4 Picasso, které s faceliftem také dostalo chromované ozdoby ve tvaru C na předním nárazníku. S novým předním nárazníkem se pojí i LED světla pro denní svícení. Nové jsou světlomety, které se od předchozího provedení liší grafikou i tvarem, i zadní svítilny s 3D grafikou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Exteriér omlazuje i nový design okrasných krytů kol a hliníkových „elektronů“, které jsou v nabídce i s diamantovým výbrusem. Paletu nabízených odstínů laků karoserie rozšiřují Lazuli Blue a Gris Acier.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V interiéru se změny odehrály především na středovém panelu, který byl upraven pro zástavbu sedmipalcového dotykového displeje. Nový je i přístrojový štít s čitelnější grafikou. U vyšších výbav se mezi oběma ciferníky nachází nový displej s bílým zobrazením, na němž se soustředí informace o řízení.

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Skrze dotykovou obrazovku lze ovládat multimediální systém Citroën Connect Radio a Citroën Connect Nav. Podporovány jsou technologie Apple CarPlay a Android Auto, stejně jako hlasové ovládání. V případě volby systému Citroën Connect Nav je pak možné využívat navigaci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Motorová paleta zůstala nezměněna. Zážehové motory zastupuje 1.2 PureTech 82 s manuální převodovkou a 1.6 VTi 115 s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou poslední generace EAT6 od japonského výrobce Aisin. V případě naftových motorů jde o motory 1.6 HDi 92 a 1.6 BlueHDi 100 s pětistupňovými přímo řazenými převodovkami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Citroën C-Elysée v modernizované podobě bude pro evropský trh vyráběn ve španělském městě Vigo a na trh bude uveden v prvním čtvrtletí roku 2017. Čínská verze vyráběná ve Wuhanu projde podobným vývojem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

včera | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 151 příspěvků