Citroën C-Elysée dostal facelift. Nabídne nový design a výbavu

Jeden z nejlevnějších sedanů je na trhu již čtyři roky. Ideální čas na facelift vozu přináší svěží design a nové palubní technologie.

Typický sedan pro východní trhy se designem nyní přiblíží ostatním modelům. Nejvíce nám Eliška připomíná nové C4 Picasso, které s faceliftem také dostalo chromované ozdoby ve tvaru C na předním nárazníku. S novým předním nárazníkem se pojí i LED světla pro denní svícení. Nové jsou světlomety, které se od předchozího provedení liší grafikou i tvarem, i zadní svítilny s 3D grafikou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Exteriér omlazuje i nový design okrasných krytů kol a hliníkových „elektronů“, které jsou v nabídce i s diamantovým výbrusem. Paletu nabízených odstínů laků karoserie rozšiřují Lazuli Blue a Gris Acier.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V interiéru se změny odehrály především na středovém panelu, který byl upraven pro zástavbu sedmipalcového dotykového displeje. Nový je i přístrojový štít s čitelnější grafikou. U vyšších výbav se mezi oběma ciferníky nachází nový displej s bílým zobrazením, na němž se soustředí informace o řízení.

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Skrze dotykovou obrazovku lze ovládat multimediální systém Citroën Connect Radio a Citroën Connect Nav. Podporovány jsou technologie Apple CarPlay a Android Auto, stejně jako hlasové ovládání. V případě volby systému Citroën Connect Nav je pak možné využívat navigaci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Motorová paleta zůstala nezměněna. Zážehové motory zastupuje 1.2 PureTech 82 s manuální převodovkou a 1.6 VTi 115 s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou poslední generace EAT6 od japonského výrobce Aisin. V případě naftových motorů jde o motory 1.6 HDi 92 a 1.6 BlueHDi 100 s pětistupňovými přímo řazenými převodovkami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Citroën C-Elysée v modernizované podobě bude pro evropský trh vyráběn ve španělském městě Vigo a na trh bude uveden v prvním čtvrtletí roku 2017. Čínská verze vyráběná ve Wuhanu projde podobným vývojem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků