Citroën C-Elysée dostal facelift. Nabídne nový design a výbavu

Jeden z nejlevnějších sedanů je na trhu již čtyři roky. Ideální čas na facelift vozu přináší svěží design a nové palubní technologie.

Typický sedan pro východní trhy se designem nyní přiblíží ostatním modelům. Nejvíce nám Eliška připomíná nové C4 Picasso, které s faceliftem také dostalo chromované ozdoby ve tvaru C na předním nárazníku. S novým předním nárazníkem se pojí i LED světla pro denní svícení. Nové jsou světlomety, které se od předchozího provedení liší grafikou i tvarem, i zadní svítilny s 3D grafikou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Exteriér omlazuje i nový design okrasných krytů kol a hliníkových „elektronů“, které jsou v nabídce i s diamantovým výbrusem. Paletu nabízených odstínů laků karoserie rozšiřují Lazuli Blue a Gris Acier.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V interiéru se změny odehrály především na středovém panelu, který byl upraven pro zástavbu sedmipalcového dotykového displeje. Nový je i přístrojový štít s čitelnější grafikou. U vyšších výbav se mezi oběma ciferníky nachází nový displej s bílým zobrazením, na němž se soustředí informace o řízení.

Autosalony | Premiéry | Citroën

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Skrze dotykovou obrazovku lze ovládat multimediální systém Citroën Connect Radio a Citroën Connect Nav. Podporovány jsou technologie Apple CarPlay a Android Auto, stejně jako hlasové ovládání. V případě volby systému Citroën Connect Nav je pak možné využívat navigaci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Motorová paleta zůstala nezměněna. Zážehové motory zastupuje 1.2 PureTech 82 s manuální převodovkou a 1.6 VTi 115 s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou poslední generace EAT6 od japonského výrobce Aisin. V případě naftových motorů jde o motory 1.6 HDi 92 a 1.6 BlueHDi 100 s pětistupňovými přímo řazenými převodovkami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Citroën C-Elysée v modernizované podobě bude pro evropský trh vyráběn ve španělském městě Vigo a na trh bude uveden v prvním čtvrtletí roku 2017. Čínská verze vyráběná ve Wuhanu projde podobným vývojem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků