Citroën C-Elysée dostal facelift. Nabídne nový design a výbavu

Jeden z nejlevnějších sedanů je na trhu již čtyři roky. Ideální čas na facelift vozu přináší svěží design a nové palubní technologie.

Typický sedan pro východní trhy se designem nyní přiblíží ostatním modelům. Nejvíce nám Eliška připomíná nové C4 Picasso, které s faceliftem také dostalo chromované ozdoby ve tvaru C na předním nárazníku. S novým předním nárazníkem se pojí i LED světla pro denní svícení. Nové jsou světlomety, které se od předchozího provedení liší grafikou i tvarem, i zadní svítilny s 3D grafikou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Exteriér omlazuje i nový design okrasných krytů kol a hliníkových „elektronů“, které jsou v nabídce i s diamantovým výbrusem. Paletu nabízených odstínů laků karoserie rozšiřují Lazuli Blue a Gris Acier.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V interiéru se změny odehrály především na středovém panelu, který byl upraven pro zástavbu sedmipalcového dotykového displeje. Nový je i přístrojový štít s čitelnější grafikou. U vyšších výbav se mezi oběma ciferníky nachází nový displej s bílým zobrazením, na němž se soustředí informace o řízení.

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Živě z Paříže: Nová C3 vypadá v reálu ještě lépe! Citroën ukazuje i koncept nové C5

Skrze dotykovou obrazovku lze ovládat multimediální systém Citroën Connect Radio a Citroën Connect Nav. Podporovány jsou technologie Apple CarPlay a Android Auto, stejně jako hlasové ovládání. V případě volby systému Citroën Connect Nav je pak možné využívat navigaci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Motorová paleta zůstala nezměněna. Zážehové motory zastupuje 1.2 PureTech 82 s manuální převodovkou a 1.6 VTi 115 s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou poslední generace EAT6 od japonského výrobce Aisin. V případě naftových motorů jde o motory 1.6 HDi 92 a 1.6 BlueHDi 100 s pětistupňovými přímo řazenými převodovkami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Citroën C-Elysée v modernizované podobě bude pro evropský trh vyráběn ve španělském městě Vigo a na trh bude uveden v prvním čtvrtletí roku 2017. Čínská verze vyráběná ve Wuhanu projde podobným vývojem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků