Citroën C-Crosser, francouzský teréňák zná české ceny

hufnor  |  14. 06. 2007 13:34

Hura, muj sen se splnil. Konecne si muzu koupit SUV francouzske provenience. A mam dokonce na vyber. Muzu si dokonce vybrat bud odporny a predrazeny Citroen, nebo uz vylozene ohyzdny Peugeot! Navic se zarukou nejake nepekne zavady po najeti cca 15000 Km. Ale nastesti plati, kdyz dva delaji totez, dela Mitsubishi Outlandera a nedovedu si predstavit jediny argument, kterym chteji francouzi v tomto konkurencnim prostredi presvedcit zakazniky, aby si v tomto segmentu - se kterym navic nemaji zadne zkusenosti - vybrali prave jejich produkt. Design ani cena to nebude. Zeby pasy a bila vlajka v zakladni vybave pro lepsi USTUP terenem? Vive la France!

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  14. 06. 2007 13:52

Namísto emocí a plácání blbostí si zjisti,kdo a kde ta tzv. francouzská SUV vyrábí,pak si zjisti,jakou např.naftu a od koho tam dává mitsu a je.
Třeba se pan Ondrášík slituje a ještě tam tobě & dopíše větu o místě výroby,vč. země.
Napovím, že je to jedna a tatáž linka...

Odpovědět  |   | 
JB  |  14. 06. 2007 14:07

Jen ho nech, takových výkřiků jsou plné diskuze. O pochybách nad použitou technikou nemůže být řeč, vyvinulo jí Mitsubishi, čili systém pohonu tohoto SUV bude dostatečně schopný. Kvalita zpracování bude také na velmi vysoké úrovni. Ale i kdyby ho montovaly ve Francii, kvalita nových Citroenů a Peugeotů je úplně jinde. Kdo někdy zkusil třeba 407, ví o čem mluvím. Navíc vůz nabízí až 7 sedadel, velmi propracovaný je i systém jejich sklápění. K tomu motor 2.2HDi se dvěmi turbodmychadly patřící mezi kvalitní nafty. Takže cena není nijak přemrštěná. Za techniku se platí, počkáme jen na výbavu. Koncern PSA se cenami nikdy nepodbízel, navíc cenovku neurčuje automobilka, ale trh. A pokud bude zájem, není důvod jít s cenou dolů.

Odpovědět  |   | 
hufnor  |  14. 06. 2007 18:21

Ze auta sjizdeji z linky asi tri metry od sebe vim, vychazel jsem spis z pocitu, ktery ve me vyvolavaji zkusenosti mych znamych s jejich francouzskymi milacky. Od Citroenu Xsara po Renault Scenic a Peugeot 807, u vsech mi pripada, ze auto kazdy den po ceste do prace odstavi v servisu a vecer si ho jedou autobusem vyzvednout. Pripada mi, ze francouzske auta jsou zrejme proklete. Takze vubec nepochybuju o tom, ze takovy Freelander najede s identickym 2.2 HDickem spokojene par set tisic, ale v Citroenu bez zjevneho duvodu proste klasicky nebude fungovat. A co se emotivnich blbosti tyce, to byste se divil, kolik emoci v nekom vyvola, kdyz se mu jeho zanovni Xsara s 22000 najetymi kilometry bez zjevneho duvodu totalne slozi ve tretine cesty na rodinnou dovolenou!

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  15. 06. 2007 23:42

no jo,seš prognostik,tak dobrou

Odpovědět  |   | 
maka  |  14. 06. 2007 14:55

no halvne ze VW mal odjakziva skusenosti s offroadmi, halo pane zobudte sa!

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  14. 06. 2007 15:07

Vynaložil jsem veškeré úsilí,abych pochopil tvoji otázku a opravdu nevím,jak souvisí to, že VW dodává Mitsubishi do jejich SUV 2,0 TDI-PD 103kW s tím,na co se ptáš...zkus to u výrobce v Japonsku,jinak seš trochu mimo mísu.Pokud máš s VW problém,kup si něco jiného,třeba Mitsu s VW motorem,že jo

Odpovědět  |   | 
žabožrout  |  14. 06. 2007 15:49

Na lov žab a šneků to bude stačit, neboj se ...

Odpovědět  |   | 
luký  |  15. 06. 2007 08:56

už se tu zas diskutuje na tema co je lepší jestli frantík,němec či japončík.tak přidám ktomu taky něco.měl jsem jedno naše staré německé embečko a potřeboval sem jed na delší cestu,a tak sem si řek že si radši půjčím něco novějšího a bejvalí šef mi půjčil scénika (zánovního).povídám šefovi no snad mě ten váš frantík nikde nenechá.a taky že jo po ujetí asi tak300km auto zastavilo a totálně bez proudu.tak sem zavolal kluky od kosočtverce ty přijeli a prej to je normální co chceš od rencka.tak sem si počkal půl dne než zjistili čím to je a opravili to.po návratu zmé cesty(750km)sem zjistil že šéf který mněl můj starý vrak najezdil sním jednou tolik a bez problémů.
no co myslíte co sem si pak koupil za auto??ano zase náš německý automobil.

Odpovědět  |   | 
Childeater  |  15. 06. 2007 11:27

Úroveň pravopisu vyjadřuje úroveň celého tohoto ubohého příspěvku. Ale jen tak dál. Čím víc mameluků bude v Čechách hanět Citroeny, tím víc si my - spokojení uživatelé citráků budeme chrochtat. Skvělá auta - a za skvělé ceny, pokud se bavíme o ojetinách.
Mám Xantii, najel jsem 100kkm. No problem. Služební C5. Najeto 250kkm. No problem. Já osobně se těším na uvedení Crossera a vím, že mi jednou bude stát v garáži....

Odpovědět  |   | 
Valdauf  |  15. 06. 2007 18:59

Že se intelektuálama vzrušuješ,mám ty samý zkušenosti,Xantia,XM,P 205,P405 a jediná 205ka mě nechala stát kvůli upadlé hadičce k čerpadlu.Po 20ti letech provozu brutální a neočekávaná závada.Dřív jsem se nad podobnejma blbounama vztekal,dneska se pousměju a čtu dál,co jinýho.A souhlasím s Tebou,proč si kupovat prostorově malinkou Oktávku z roku 2001 za 220 000,když můžu mít Xantušku ze stejnýho roku s HDíčkem za 140 000.Prostor,pohodlí nerozebírám,pojízdnej obývák,že?!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

včera | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 69 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. Má však i velice bohatou výbavu

VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. M…

Ještě než se dočkáme oficiálních českých cen nové generace Golfu, podívali jsme se na cenovky u sousedů na Slovensku.

21.  12.  2019 | | 130 N/A