Citroen C-Crosser 2010: do nového roku s jemným, ale účinným faceliftem

První SUV nesoucí znak Citroenu na přídi, který o své zákazníky bojuje od červencového uvedení v roce 2007, se letos dočká svého prvního faceliftu. Ten mu přinese několik především technických vylepšení; ve zkratce bychom to mohli shrnout tak, že zákazník si podle nového bude moci objednat C-Crosser se šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DCS a inovovaným 2,2 litrovým dieselem s vylepšenou hospodárností. Podívejme se však na to i řečí čísel.

Vcelku populární 2,2 litrový agregát HDi si díky několika modifikacím získá zřejmě ještě více zájemců a konkurenci možná zasadí ještě tvrdší ránu. Agregát disponující výkonem 156 koní zvládne sprint z nuly na stovku za slušných 9,9 sekundy, dosáhne maximální rychlosti atakující hranici 200 km/h a k tomu všemu se může pochlubit „hezkou“ kombinovanou spotřebou, která podle údajů výrobce činí jen 7,3 l/100 km. Pochopitelně se tím pádem podařilo i zredukovat emise výfukových plynů.
Do nového modelového roku vstoupí C-Crosser i s drobnými kosmetickými úpravami palubní desky a interiéru. Zevnějšek však zůstal bez větších změn.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroen C-Crosser  2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků