Citroen C-Cactus: další z ekologických konceptů

Jistě už víte, že na Frankfurtském autosalónu bude letos dominovat téma budoucnosti dopravy a budeme se tedy potkávat s mnoha návrhy a koncepty automobilek hrajících zejména na ekologickou notu. Francouzská automobilka Citroen také ukáže co umí a na svém výstavním prostoru veřejnosti předvede mimo jiné i dva koncepty. Jedním z nich je již ohlášený C5 Airspace. Ten druhý se jmenuje C-Cactus a klidně jej můžeme nazvat „low-costovým“ konceptem.

Hlavní dominantou tohoto „skorovozu“ má být jeho cena, nenáročnost, ale i zajímavý design. Celý interiér se skládá jenom z dvou set častí, což je přibližně polovina dílů, než kolik je potřeba u dnešních běžných automobilů.

Jak to udávají i nejnovější trendy, 4,2 metrů dlouhý C-Cactus skrývá pod svojí kapotou diesel-hybridní agregát s produkcí CO2 přesně 78 g/km. Spotřeba tedy pochopitelně také vypadá slibně, vůz průměrně spotřebuje jenom 3,4l/100 km.

Navzdory tomu, že koncept se snaží být co nejlacinější a ekologický, výrobce daroval vozu klimatizaci, panoramatickou průhlednou střechu a kvalitní audio systém.

A pokud vás externí avantgardní tvary vozu nenadchly, jistě si vaši pozornost zaslouží aspoň 21palcová kola z lehké slitiny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen C-Cactus

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků