Citroen C-Cactus: další z ekologických konceptů

Jistě už víte, že na Frankfurtském autosalónu bude letos dominovat téma budoucnosti dopravy a budeme se tedy potkávat s mnoha návrhy a koncepty automobilek hrajících zejména na ekologickou notu. Francouzská automobilka Citroen také ukáže co umí a na svém výstavním prostoru veřejnosti předvede mimo jiné i dva koncepty. Jedním z nich je již ohlášený C5 Airspace. Ten druhý se jmenuje C-Cactus a klidně jej můžeme nazvat „low-costovým“ konceptem.

Hlavní dominantou tohoto „skorovozu“ má být jeho cena, nenáročnost, ale i zajímavý design. Celý interiér se skládá jenom z dvou set častí, což je přibližně polovina dílů, než kolik je potřeba u dnešních běžných automobilů.

Jak to udávají i nejnovější trendy, 4,2 metrů dlouhý C-Cactus skrývá pod svojí kapotou diesel-hybridní agregát s produkcí CO2 přesně 78 g/km. Spotřeba tedy pochopitelně také vypadá slibně, vůz průměrně spotřebuje jenom 3,4l/100 km.

Navzdory tomu, že koncept se snaží být co nejlacinější a ekologický, výrobce daroval vozu klimatizaci, panoramatickou průhlednou střechu a kvalitní audio systém.

A pokud vás externí avantgardní tvary vozu nenadchly, jistě si vaši pozornost zaslouží aspoň 21palcová kola z lehké slitiny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen C-Cactus

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků