Citroen C-Buggy: studie malého auta pro volný čas

Koncept C-Buggy - malé auto pro volný čas - bude mít svou premiéru právě v Madridu. Osobitá studie s originálními rysy karoserie a ladnými křivkami se nebojí vydat i do terénu.
Citroen C-Buggy: studie malého auta pro volný čas

Na konci minulého roku představil Citroen svou první studii na téma malého auta pro volný čas. Byla to studie C-AirPlay a hlavní vizí tohoto vozu byla optická vzdušnost a blízkost posádky k okolí.

Pro madridský autosalon si francouzská automobilka připravila další studii na stejné téma, nyní však jde o vůz s důrazem na volný čas, které je určeno i mimo silnice. Studie dlouhé přes 3,5 metru si nese jednu velkou zvláštnost - její karosérie se nedočkala lakování. Automobilka také oznámila, že daná studie má mj. představovat ekologicky šetrný vůz a přestože Citroen prozatím neuvedl bližší technické parametry, dá se očekávat nasazení hybridního pohonu.

Dle neoficiálních informací se u Citroenu zvažuje výroba podobného vozu, který má být malým autem pro volný čas a své kořeny bude mít v obou představených studiích.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen C-Buggy
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků