Citroën C-Airlounge: lahůdka pro Frankfurt

V září loňského roku oslnil návštěvníky pařížského autosalonu koncept C-Airdream, který měl na svědomí francouzský Citroën (v České republice ho bylo možné spatřit na letošním brněnském autosalonu). Tentýž výrobce přichází po roce s další studií, která ozdobí stánek Citroënu na frankfurtském autosalonu. Citroën nezklamal, nezůstal nic dlužen pověsti automobilky s chutí experimentovat a vyprodukoval další skvost, který vyráží dech.

Nová studie dostala jméno C-Airlounge, čímž jednoznačně vyjadřuje příslušnost k řadě konceptů započaté modelem C-Crosser. Oproti svému předchůdci C-Airdream je C-Airlounge o kousek blíže realitě (alespoň co se týče designu). Ladné křivky schované pod elegantní černou metalízu, odhalují snahu designérů o optimální aerodynamiku vozu. Koeficient odporu vzduchu cx = 0,26 dokazuje, že snaha přerostla v realitu.

Klepněte pro větší obrázek -- V běžném provozu by Citroën C-Airlounge určitě vynikal, nemyslíte?

Pokud vás studie C-Airlounge neupoutala zvenku, zkuste štěstí uvnitř. Automobil je určen pro čtyři nebo pět osob. Variabilnost interiéru nezná mezí, takže záleží pouze na fantazii posádky, jak si vnitřek automobilu uspořádá. Díky optickým vláknům bude všude světla jako na zámku, videoprojektor se postará o pořádnou porci zábavy. Citroën si s konceptem evidentně vyhrál a tím opět dokázal, co umí.

Podrobnější informace si schovala automobilka na frankfurtský autosalon. Společně s živými fotografiemi vám je přineseme v září.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků