Citroën C-Airlounge: lahůdka pro Frankfurt

V září loňského roku oslnil návštěvníky pařížského autosalonu koncept C-Airdream, který měl na svědomí francouzský Citroën (v České republice ho bylo možné spatřit na letošním brněnském autosalonu). Tentýž výrobce přichází po roce s další studií, která ozdobí stánek Citroënu na frankfurtském autosalonu. Citroën nezklamal, nezůstal nic dlužen pověsti automobilky s chutí experimentovat a vyprodukoval další skvost, který vyráží dech.

Nová studie dostala jméno C-Airlounge, čímž jednoznačně vyjadřuje příslušnost k řadě konceptů započaté modelem C-Crosser. Oproti svému předchůdci C-Airdream je C-Airlounge o kousek blíže realitě (alespoň co se týče designu). Ladné křivky schované pod elegantní černou metalízu, odhalují snahu designérů o optimální aerodynamiku vozu. Koeficient odporu vzduchu cx = 0,26 dokazuje, že snaha přerostla v realitu.

Klepněte pro větší obrázek -- V běžném provozu by Citroën C-Airlounge určitě vynikal, nemyslíte?

Pokud vás studie C-Airlounge neupoutala zvenku, zkuste štěstí uvnitř. Automobil je určen pro čtyři nebo pět osob. Variabilnost interiéru nezná mezí, takže záleží pouze na fantazii posádky, jak si vnitřek automobilu uspořádá. Díky optickým vláknům bude všude světla jako na zámku, videoprojektor se postará o pořádnou porci zábavy. Citroën si s konceptem evidentně vyhrál a tím opět dokázal, co umí.

Podrobnější informace si schovala automobilka na frankfurtský autosalon. Společně s živými fotografiemi vám je přineseme v září.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků