Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Automobilka Citroën spouští spolupráci se společností Bolloré Group, která má na svědomí elektrické vozítko označené jako Bluesummer. V rámci této spolupráce se postará aliance PSA Peugeot Citroën o výrobu, Citroën jako takový pak bude mít na starost také marketing a dealerství této automobilky budou využita k prodeji zmíněného elektromobilu.

Nástupce Citroënu C5 se možná bude prodávat jen v Číně a ne v Evropě

Nástupce Citroënu C5 se možná bude prodávat jen v Číně a ne v Evropě

Dohoda, která byla podepsána už 17. června, bude převedena do praxe v září letošního roku. Od září totiž má odstartovat výroba umístěná v továrně PSA Peugeot Citroën v Rennes. Francouzská automobilka se k tomuto kroku rozhodla údajně proto, že Bluesummer představuje odvážné a originální vozidlo a právě takové jsou modely Citroën.

Citroën Méhari (1968-1987): Rychlý velbloud

Citroën Méhari (1968-1987): Rychlý velbloud

Bluesummer je čtyřmístný elektromobil dlouhý 3,69 m, široký 1,71 m a vysoký 1,65 m. Elektromotor je schopný vyvinout až 50 kW, maximální rychlost činí 110 km/h a kapacita baterií by ve městě měla vystačit na ujetí 200 km. Mimo město zvládne tohle vozítko 100 km. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků