Citroën bude prodávat malý elektromobil E-Mehari bez baterií

Citroën nedávno v Ženevě kromě jiného představil i model E-Mehari. Nejde o nic jiného, než o trochu přepracované elektrické vozítko zvané Bluesummer, které má na svědomí společnost Bolloré Group. Teď se objevila zpráva, že francouzská automobilka chystá poměrně zajímavý model prodeje tohoto elektromobilu. Můžete si ho pořídit bez baterií.

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Píší o tom kolegové z InsideEVs. Základní cena tohoto vozítka je ve Francii 25 000 euro, kdy ale můžete dostat dotaci 6 300 euro, takže E-Mehari v podstatě začíná na částce 18 700 euro. Jenže za tuhle částku dostanete elektrické auto, které nemá baterie.

Citroën E-Mehari:  Elektromobil od Bolloré Group dostal znak Citroën  

Citroën E-Mehari:  Elektromobil od Bolloré Group dostal znak Citroën  

Baterie totiž dodává společnost Bolloré, která je vždy pronajímá. Takže kromě nákupu samotného si budete muset ještě pronajmout akumulátory za 79 eur měsíčně. Alternativní možností je pronájem celého vozu včetně baterií za 299 euro měsíčně. V takovém případě si budete E-Mehari užívat více než 49 měsíců zcela bez starostí.

Zábavná je na nákupu E-Mehari ještě jedna věc. Ve Francii můžete dostat navíc dotaci 3800 euro, když kvůli tomuto elektromobilu (nebo jinému) sešrotujete starý diesel. Tento Citroën ovšem nejede více než 110 km/h a v nejlepším případě ujede 200 km na jedno nabití...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků