Citroën bude prodávat malý elektromobil E-Mehari bez baterií

Citroën nedávno v Ženevě kromě jiného představil i model E-Mehari. Nejde o nic jiného, než o trochu přepracované elektrické vozítko zvané Bluesummer, které má na svědomí společnost Bolloré Group. Teď se objevila zpráva, že francouzská automobilka chystá poměrně zajímavý model prodeje tohoto elektromobilu. Můžete si ho pořídit bez baterií.

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Píší o tom kolegové z InsideEVs. Základní cena tohoto vozítka je ve Francii 25 000 euro, kdy ale můžete dostat dotaci 6 300 euro, takže E-Mehari v podstatě začíná na částce 18 700 euro. Jenže za tuhle částku dostanete elektrické auto, které nemá baterie.

Citroën E-Mehari:  Elektromobil od Bolloré Group dostal znak Citroën  

Citroën E-Mehari:  Elektromobil od Bolloré Group dostal znak Citroën  

Baterie totiž dodává společnost Bolloré, která je vždy pronajímá. Takže kromě nákupu samotného si budete muset ještě pronajmout akumulátory za 79 eur měsíčně. Alternativní možností je pronájem celého vozu včetně baterií za 299 euro měsíčně. V takovém případě si budete E-Mehari užívat více než 49 měsíců zcela bez starostí.

Zábavná je na nákupu E-Mehari ještě jedna věc. Ve Francii můžete dostat navíc dotaci 3800 euro, když kvůli tomuto elektromobilu (nebo jinému) sešrotujete starý diesel. Tento Citroën ovšem nejede více než 110 km/h a v nejlepším případě ujede 200 km na jedno nabití...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků