Citroën AirCross: rodinná C3 Picasso do brazilské nepohody

Brazilské vývojové centrum Citroënu přichází s novinkou v podobě upraveného modelu C3 Picasso. Jeho přednosti mají vyniknout zejména v lehkém terénu a to díky upraveným pevnějším tlumičům a odolnému bodykitu sestávajícímu převážně z hliníku. U toho ovšem veškeré úpravy nekončí, „dospělé off-roady“ připomíná kupříkladu umístění rezervního kola na víku kufru nebo rozšířené blatníky, naopak rodinnou a tedy i tu praktickou stránku podtrhují zejména střešní lišty.

Jelikož informací o novém vozu je stále poměrně málo, nemůžeme s jistotou určit, zda nebude C3 Picasso AirCross nabízen i s pohonem všech čtyř kol. U tohoto typu úprav bychom to mohli považovat za jakýsi standard, ale automobilky na to mají jiný názor a ani zde v Evropě nejsou podobně upravené vozy s pohonem jediné osy, zejména od německého koncernu, ničím výjimečným. Jejich prodejnost tomu ale vesměs odpovídá.

Další detaily se jistě dozvíme co nevidět.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroën AirCross

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků