Citroën Aircross předvádí budoucnost. Spotřebuje pouze 1,7 l/100 km

Citroën představil nový koncept Aircross. Jde o studii crossoveru, která má naznačovat budoucnost této francouzské automobilky. V tiskové zprávě najdeme hodně obecných informací, takže se raději zaměřme na techniku. Jde o hybrid, který je schopen pokořit stovku za 4,5 s, ale který zároveň spotřebuje v kombinovaném provozu 1,7 l/100 km.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Aircross je automobil dlouhý 458 cm, široký 210 cm a vysoký 173 cm. Rozvor jeho náprav činí 280 cm. Ve srovnání se současným Cactusem je tedy vůz výrazně delší, širší, vyšší a má i delší rozvor. Auto stojí na discích o velikosti 22 palců obutých do pneumatik Continental s rozměrem 275/45 R22.

Ani Citroën Berlingo na autosalonu nechybí. Ukazuje lehký facelift

Ani Citroën Berlingo na autosalonu nechybí. Ukazuje lehký facelift

Hybridní systém pohonu kombinuje benzinový čtyřválec 1.6 THP o výkonu 165 kW (218 k) s elektromotorem umístěným u zadní nápravy. Ten přidává dalších 70 kW (95 k) a 200 Nm. Protože jde o full-hybrid, může vůz jezdit také v čistě elektrickém režimu. Dojezd v takovém případě činí 50 km. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků