Citroën Aircross předvádí budoucnost. Spotřebuje pouze 1,7 l/100 km

Citroën představil nový koncept Aircross. Jde o studii crossoveru, která má naznačovat budoucnost této francouzské automobilky. V tiskové zprávě najdeme hodně obecných informací, takže se raději zaměřme na techniku. Jde o hybrid, který je schopen pokořit stovku za 4,5 s, ale který zároveň spotřebuje v kombinovaném provozu 1,7 l/100 km.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Aircross je automobil dlouhý 458 cm, široký 210 cm a vysoký 173 cm. Rozvor jeho náprav činí 280 cm. Ve srovnání se současným Cactusem je tedy vůz výrazně delší, širší, vyšší a má i delší rozvor. Auto stojí na discích o velikosti 22 palců obutých do pneumatik Continental s rozměrem 275/45 R22.

Ani Citroën Berlingo na autosalonu nechybí. Ukazuje lehký facelift

Ani Citroën Berlingo na autosalonu nechybí. Ukazuje lehký facelift

Hybridní systém pohonu kombinuje benzinový čtyřválec 1.6 THP o výkonu 165 kW (218 k) s elektromotorem umístěným u zadní nápravy. Ten přidává dalších 70 kW (95 k) a 200 Nm. Protože jde o full-hybrid, může vůz jezdit také v čistě elektrickém režimu. Dojezd v takovém případě činí 50 km. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků