Citroën Aircross je crossover bez B-sloupku. Jezdí za 1,7 l/100 km

Ani Citroën nechybí na aktuálním autosalonu, kde prezentuje studii crossoveru budoucnosti. Opět se jedná o hybridní vůz, který slibuje (opět) pohádkovou spotřebu. Aircross, jak se novinka jmenuje, si údajně vystačí v kombinovaném cyklu pouze s přídělem necelých dvou litrů. A k tomu přidá jednoduchý přístup do interiéru.

Citroën C4 Cactus je nejhezčí auto roku. Porazil i Mercedes-AMG GT

Citroën C4 Cactus je nejhezčí auto roku. Porazil i Mercedes-AMG GT

Aircross totiž nemá, podobně jako třeba BMW i3 nebo Ford B-Max, středový sloupek a jeho dveře se otevírají proti sobě. Znamená to na jedné straně fakt, že se na zadní sedadla dostanete velmi snadno, ale na straně druhé se na ně vůbec nedostanete, pokud budete parkovat kolmo k vozovce v řadě blízko zaparkovaných automobilů.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Hybrid tentokrát kombinuje benzinový čtyřválec 1.6 THP (165 kW/218 k) s elektromotorem, který pohání samostatně zadní nápravu. Ten přidá dalších 70 kW (95 k) a 200 Nm. I Aircross umí jezdit jenom na elektromotor. Slibovaný maximální dojezd v takovém případě činí 50 km. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků