SUV od frantíků? No to to bude vypadat ...
V duchu "nejlepších" francouzských tradic - celý auto bude japonec jen značka bude PSA ... jsou to hrozný šovinisti
No a jestli to celý nevobšlehnou? Tak se to za prvním rohem zastaví, díky "sqělé" francouzské technice ...
Ač nerad, musím souhlasit. Když mi v 607 chtěli posedmé vyměnit nějakou z řídících jednotek a bylo to počtvrté kdy se z toho důvodu auto stalo nepojízdným, rezignoval jsem a auto jim rovnou prodal. Teď mám Superb s naftovým šestiválcem. Je to méně načinčané, méně kočár, méně prošpikované nefungující elektronikou, ale naproti tomu to jezdí, jezdí a jezdí.
Jak bude Peugeot-assistance jezdit pro nepojízdná SUV do terénu, na to se docela těším, hlavně proto že si to nebudu zažívat na vlastní kůži. Z francouzských polotovarů všeho druhu jsem myslím navždy vyléčen.
Jak "Citroen bude mit"? Peugeot bude (taky) mit 4x4!
... je jasny, ze kdyby Citroen nedostaval v ramci PSA vsechno driv, nikdo si ho nekoupi
no jasně, Peugeot 307 dostal plattformu, až co byla vyzkoušená na Citroenu C4
A sestnactiventilovy HDi az co je "vyzkousel" Citroen, ze jo
Naco sa zlostis. Politika PSA je jasna. Motory, prevodovky, platformy a niektore komponenty su "PSA" a nie Citroen alebo Peugeot.
Na trh su nasadzovane podla potreby a produktoveho kalendara.
Takze napriklad platformy:
MALA - prve auto C3 (neskor 207)
STREDNA - Prve auto 307 (neskor C4)
VELKA - Prve auto C5 (neskor 407)
PREVODOVKY: Nova 6-stupnova (PEUGEOT 307 vratane motora 2.0 HDi 138), Nova 6-stupnova automat (407 s 3.0i V6), SensoDrive (C3, C2, Pluriel), Druha GENERACIA SensoDrive - 1007
Staci???? A uz nepindaj, ze vsetko ma Citroen prvy. Objektivne je to naozaj dost vyvazene
C5 má jiný podvozek než 407, má delší rozvor a hydraulické tlumiče, P407 má vzadu nezávislé zavěšení, C5 ne.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.