Citroën a Peugeot: nové SUV v roce 2007

7 komentářů

Mirko
31. ledna • 13:03

SUV od frantíků? No to to bude vypadat ...

V duchu "nejlepších" francouzských tradic - celý auto bude japonec jen značka bude PSA ... jsou to hrozný šovinisti

No a jestli to celý nevobšlehnou? Tak se to za prvním rohem zastaví, díky "sqělé" francouzské technice ...

 

Pavel Janotka
31. ledna • 14:17

Ač nerad, musím souhlasit. Když mi v 607 chtěli posedmé vyměnit nějakou z řídících jednotek a bylo to počtvrté kdy se z toho důvodu auto stalo nepojízdným, rezignoval jsem a auto jim rovnou prodal. Teď mám Superb s naftovým šestiválcem. Je to méně načinčané, méně kočár, méně prošpikované nefungující elektronikou, ale naproti tomu to jezdí, jezdí a jezdí.

Jak bude Peugeot-assistance jezdit pro nepojízdná SUV do terénu, na to se docela těším, hlavně proto že si to nebudu zažívat na vlastní kůži. Z francouzských polotovarů všeho druhu jsem myslím navždy vyléčen.

kruch
28. ledna • 20:43

Jak "Citroen bude mit"? Peugeot bude (taky) mit 4x4!  

... je jasny, ze kdyby Citroen nedostaval v ramci PSA vsechno driv, nikdo si ho nekoupi

lyžař- zabiják
29. ledna • 1:14

 no jasně, Peugeot 307 dostal plattformu, až co byla vyzkoušená na Citroenu C4

kruch
29. ledna • 17:03

A sestnactiventilovy HDi az co je "vyzkousel" Citroen, ze jo

Indian
31. ledna • 9:51

Naco sa zlostis. Politika PSA je jasna. Motory, prevodovky, platformy a niektore komponenty su "PSA" a nie Citroen alebo Peugeot.

Na trh su nasadzovane podla potreby a produktoveho kalendara.

Takze napriklad platformy:

MALA - prve auto C3 (neskor 207)

STREDNA - Prve auto 307 (neskor C4)

VELKA - Prve auto C5 (neskor 407)

PREVODOVKY: Nova 6-stupnova (PEUGEOT 307 vratane motora 2.0 HDi 138), Nova 6-stupnova automat (407 s 3.0i V6), SensoDrive (C3, C2, Pluriel), Druha GENERACIA SensoDrive - 1007

Staci???? A uz nepindaj, ze vsetko ma Citroen prvy. Objektivne je to naozaj dost vyvazene

 

Petr
31. ledna • 10:19

C5 má jiný podvozek než 407, má delší rozvor a hydraulické tlumiče, P407 má vzadu nezávislé zavěšení, C5 ne.

Doporučujeme

Články odjinud