Čistý zisk společnosti Hyundai za 2Q vzrostl čtvrtletně o 21,3 procenta

Společnost Hyundai Motor Co. dnes oznámila, že její čistý zisk za druhé čtvrtletí dosáhl 387 miliard wonů. To je o 21,3 % více než v prvním čtvrtletí. Tržby za toto období vzrostly o 2,1% na 7,003 bilionu wonů, díky  dobrým prodejům nového SUV Santa Fe SUV a limuzíny Grandeur, které obohatily skladbu produktů a zvedly marže, navzdory tomu, že jednotkový prodej v tomto čtvrtletí poklesl o 1,4 % na 412 630 ks.

Společnost Hyundai ve druhém čtvrtletí vykázala hrubý zisk ve výši 1,345 bilionu wonů, o 3,5 % více než v předchozím čtvrtletí, zatímco provozní zisk vzrostl o 22,1 % na 409 miliard wonů.

Objem celkových prodejů za první pololetí meziročně poklesl o 1,3 % na 831 000 ks. Korejské prodeje vzrostly o 7,7 %, zatímco vývozy poklesly o 5,4 % na 551 000 jednotek. Tento pokles byl však vykompenzován zahraničními výrobními pobočkami společnosti Hyundai v Indii, Číně a Spojených státech, u nichž došlo k nárůstu tempa prodejů.

Tržby z prodejů za první pololetí vzrostly v meziročním srovnání o 5.7 % na 13,864 bilionu wonů. Zhodnocování wonu proti hlavním obchodovaným měnám přispělo k  poklesu marží a zisků. Provozní zisk klesl o 4,7 % na 744 miliardy wonů a čistý zisk se ve stejném období snížil o 37,1 % na 706 miliardy wonů.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků