Cirbin V13: auto, nebo motorka?

Ve světě automobilismu se rodí zajímavé počiny a jedním z nich je bezesporu také Cirbin V13. Na první pohled je těžké určit, zda jde o automobil nebo motocykl, správná odpověď je však motocykl.

Cirbin V13 je určen pro dvojici cestujících a jak můžete sami vidět, má tři kola. Poháněno je pouze to zadní, a to řemenem. Agregát o objemu 1250 ccm pochází z dílen Harley Davidson a svou sílu posílá na zadní kolo skrze pětistupňovou sekvenční převodovku.

Zajímavě tvarovaná karoserie ukrývá lehký a pevný rám, který má pomoci ochránit posádku při případném nárazu. Vůz je plně vybaven pro jízdu na komunikacích a nechybí ani věci jako světla pro denní svícení. Cena tříkolky byla stanovena na 40 tisíc dolarů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Cirbin V13

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků