Cirbin V13: auto, nebo motorka?

Ve světě automobilismu se rodí zajímavé počiny a jedním z nich je bezesporu také Cirbin V13. Na první pohled je těžké určit, zda jde o automobil nebo motocykl, správná odpověď je však motocykl.

Cirbin V13 je určen pro dvojici cestujících a jak můžete sami vidět, má tři kola. Poháněno je pouze to zadní, a to řemenem. Agregát o objemu 1250 ccm pochází z dílen Harley Davidson a svou sílu posílá na zadní kolo skrze pětistupňovou sekvenční převodovku.

Zajímavě tvarovaná karoserie ukrývá lehký a pevný rám, který má pomoci ochránit posádku při případném nárazu. Vůz je plně vybaven pro jízdu na komunikacích a nechybí ani věci jako světla pro denní svícení. Cena tříkolky byla stanovena na 40 tisíc dolarů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Cirbin V13

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků