Čínských Škodovek je již více než jeden milion. Růst má dále pokračovat

Čínských Škodovek je již více než jeden milion. Růst má dále pokračovat

Na světě je další mladoboleslavský důvod k oslavám. Škodovka eviduje více než jeden milion exemplářů vyrobených v Číně. Tento počet zvládly tamní fabriky vyprodukovat v průběhu šesti let. Škoda se totiž objevila na čínském trhu v roce 2007. Mimochodem tento trh je od roku 2010 pro Škodovku tím nejsilnějším. Minulý rok se zde prodalo 235 700 automobilů.

Škoda 105/120/130 a Rapid: modelová řada v roce 1985

Škoda 105/120/130 a Rapid: modelová řada v roce 1985

V Mladé Boleslavi plánují čínské prodeje dále zvyšovat. Aktuálně se zde nabízí modely Fabia, Rapid, Octavia, Yeti, Superb a příští rok dorazí také Octavia a Rapid Spaceback.

Škoda v Číně: místo Haorui přichází Supai

Škoda v Číně: místo Haorui přichází Supai

Sluší se doplnit, že udávaný jeden milion exemplářů značky Škoda je součástí jiného jubilea. Společnost Shanghai Volkswagen slaví deset milionů vyrobených čínský vozů. Škoda z tohoto celkového čísla představuje zhruba deset procent.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Škoda Auto

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků