Čínský Xpeng dorazil do Evropy. V Norsku dodal prvních 100 kusů elektrického SUV G3

X-China  |  21. 12. 2020 14:33

Tak a je to .
ID od VW nema smysl
Jakekoliv ID

Odpovědět  |   | 
Stano  |  21. 12. 2020 14:42

to sa buďe čecháčkom ľúbiť, ti lezú číně do prdele aj s prezidentom

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  21. 12. 2020 15:21

Většina lidí už má z Číny telefon, notebook, a spoustu další elektroniky, takže auto na baterky bude prostě jenom další spotřební zboží. Dojem na souseda s ním asi neuděláte, ale když budou tahle elektroauta za dobrou cenu, tak bude jejich čínský původ zákazníkům ukradený.

Odpovědět  |   | 
expat  |  21. 12. 2020 17:07

jj....za dobrou cenu a ještě k tomu přihodí zdarma 2 plechovky Covidu....

Odpovědět  |   | 
Stano  |  21. 12. 2020 17:09

šak isto, je to kokot

Odpovědět  |   | 
 |  21. 12. 2020 17:57

Vyjebanec jakýsi slovenský ovcomrd . Odjebej se odsuď,ty hovado sprosté

Odpovědět  |   | 

A aby toho nebylo malo, tak premiera nam dela usatej slovenskej incest.

Odpovědět  |   | 
 |  21. 12. 2020 15:23

A Tobe do prdele kůň zasouvá , vepředu beránkovi Orálek a dole do ovce 🐑.

Odpovědět  |   | 

norsko není v eu a teda to nebudou schvalovat pro eu a evropa je něco jinýho. To je jak schvalují u nás čínský sirius leo expres to je jiná, jak to schválí pro eu, tak CRRC sem začne to dovážet ve velkým. Prostě čínským autům chybí homologace pro eu.

Odpovědět  |   | 
Garam Masala  |  21. 12. 2020 18:21

a tobě chybí občanka.Do kazajky s tebou a zamknout na cimru s klikou zvenku

Odpovědět  |   | 
josephko  |  21. 12. 2020 18:41

Ak by Brusel nebol európske automobilky doslova dokopal k tomu, aby začali pracovať na elektromobiloch, tak v tomto čase by boli v poriadne veľkom prúseri.
Do Európy sa tlačí Tesla, Kórejci a Číňania. Tí so svojimi spaľovákmi v Európe opakovane neuspeli, a tak je pre nich elektromobilita ideálny spôsob, ako sa v Európe presadiť.
Komu by európske automobilky svoje spaľováky predávali, keď o 2 - 3 roky sem Číňania vrhnú desiatky typov elektromobilov za ceny porovnateľné so spaľovákmi?
Brusel a jeho nariadenia sú mi proti srsti, ale keď pánboh dá, aj motyka vystrelí...

Odpovědět  |   | 
a.z.1.9.  |  21. 12. 2020 19:06

Nezavislost Evropy na rope a tim padem odstrihnuti urcitych statu a oblasti od financi.
Posetily plan,ktery bohuzel doznal znacne podpory chorych mozku .

Odpovědět  |   | 

a k tomu článku je zajímavé, že norsko je největší těžar ropy v evropě a má nejvíce elektromobilů.

Odpovědět  |   | 
🚗  |  22. 12. 2020 05:00

Norsko je bohatě až to není pěkně.
Každičký občan, včetně novorozeňat jsou dolarovi milionáři.
Obrazně,
Penize jsou uloženy jako pojistka na horší časy.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  22. 12. 2020 08:06

Jose kdyby Brussel netlačil tak by tu byli spalováky jako doteď a Čína by si ani neškrtla.No ale zase kdo chce suv budou jen v pluginu a elektru.Benzín v hybridech možná i bez v malých autech ještě dlouho bude.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 12. 2020 14:34

To se pletes. V anglii od 2030 uz budou povolena pouze EV, jak to ma spalovaci motor tak ne e. Ani plugin hybridy.
EU se ted rozhoduje jestli 2030 nebo 2035

Odpovědět  |   | 
jozka  |  22. 12. 2020 12:28

Zatimco ted automobilky ve velkem pruseru nejsou. Vubec ne

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

dnes | Richard Herbich | 4 příspěvky
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 75 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 18 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika