Čínský Qoros prodal první rok v Evropě 51 aut. Všechny na Slovensku

Tom  |  13. 03. 2015 18:13

Je to jako s cinskymi telefony, vetsine posmevackum usmev brzy zamrzne. Je hezke ze Slovaci jsou mnohem pruznejsi v mysleni nez zbytek Evropy.

Odpovědět  |   | 
:-))  |  13. 03. 2015 18:26

Posměváčkům zamrzne úsměv, ale tobě mobil... :D

Odpovědět  |   | 
vrrrrr  |  13. 03. 2015 18:45

Jenom omezenec si kupuje auto a mobil podle toho kde ho vyrobili a pode koho.
Stejně tak to že jste čech, bulhar, švéd nebo američan neznamená prakticky nic. Je to omezené stejně jako tvrdit že po převlečení z monterek do špičkového obleku jste lepší člověk. Jak z praxe jistě víte, hajzla můžete potkat v jakémkoliv úboru.
Mobil i auto si vybírám podle vlastností a hlavně podle ovladatelnosti.

Odpovědět  |   | 
lol  |  13. 03. 2015 20:38

Byl jsem minulý víkend na autosalonu v Ženevě a musím potvrdit, co všichni říkají, v těch autech je neuvěřitelný smrad od lepidel a nevím čeho ještě. Jsem alergik a normálně mě pálil nos a štípaly oči. Jasně, oni to časem všechno vylepší a bude z toho světová automobilka, ale teď bych do toho nešel.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  13. 03. 2015 21:23

Ono kvůli tomu smradu nemusíte sedat zrovna do čínského auta.
Bohatě vystačí taková Kia nebo Hyundai.
Kiu jsem si nedávno vyzkoušel v autosalonu v Průhonicích a představa, že dám třeba milion za Sorento a budu v tom muset větrat, aby ten puch vyčichl, je vážně děsivá.
Kupce těchto dvou značek obdivuji, co všechno dokáží tolerovat a ještě za to vysolí nemalé peníze.

Odpovědět  |   | 
JJ  |  13. 03. 2015 22:18

Tomu se říkalo "vůně nového auta" a pamatuji si ji (i jako dítě) už před 40 a také pře 30 a také před 22 lety, kdy jsem v takovém novém autě seděl. Čím déle to vonělo, tím to bylo stále nové. Dnes už takto (to jakože vůbec) nevoní ani ti "korejci".

Odpovědět  |   | 
Laďa  |  14. 03. 2015 03:04

Obyčejné lži. Neznám nové auto, ve kterém by nebylo nic cítit, vyjma toho, které jsem si koupil před necelým rokem: Hyundai iX20. Jestli se kdokoli chce přesvědčit, není nic jednoduššího než navštívit kteréhokoli prodejce Hyundaiů a sednout si do nového auta. Co se "vysolení nemalých peněz" týká, za ty jsem dostal spolehlivé auto s výbavou, o které se za tu cenu může jen zdát. Předtím jsem měl Fiata a jediné, co bych z něj bral, by byla klimatizace, která dokázala v parném létě z auta udělat mrazničku. Hyundai je daleko pohodlnější, na silnici "sedí" jako přibitý, jako jedinou nevýhodu (iX20) nelézám špatný výhled v ostrých zatáčkách.

Odpovědět  |   | 
Sandokan  |  14. 03. 2015 20:24

Láďa a jeho rodinné MPV

Odpovědět  |   | 
martin  |  14. 03. 2015 22:43

Vidis, a mne Hjundaj smrdel jak cinska hracka z Aliexpresu a kupil som Fiata. Zalezi od nosu.

Odpovědět  |   | 
lol  |  15. 03. 2015 14:39

Láďo, já tam byl a sedl jsem do jednoho toho auta(bylo to největší, co tam bylo). Když jsem pozoroval ostatní návštevníky, tak jsem asi nebyl vyjímka, komu to smrdělo, tak prosím neříkej, že lžu. A ještě jeden poznatek, těch čumilů u Quorosu bylo hrozně málo, nikoho ta značka nezajímá.

Odpovědět  |   | 
radon  |  13. 03. 2015 20:39

Vazne? Obklady v koupelne si take nechate udelat sousedem cisnikem, ktery uz oblozil tri koupelny vc. vlastni nebo radeji zavolate obkladace, ktery se tim uz roky zivi?
Qoros bude jednou mozna jednicka na svete, ale nez se to stane, ja bych jim testovaciho pilota nedelal.

Odpovědět  |   | 
Robert  |  14. 03. 2015 00:04

Délka působení firmy o ničem nevypovídá,Lenovo vyrábí mobily 4 roky a jsou to špičkové výrobky,30-letá Nokia no kdepak ji dnes máme? Od Lenova mám i počítač a spokojenost,já bych čínské auto klidně otestoval.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  14. 03. 2015 17:17

ja mam od Lenova 4 pocitace (W400, W500, T420s a U300) a tym to asi konci. radsej vyhodim peniaze do kosa. dlho zili z historie thinkpadu, ale tomu je uz zial koniec.

Odpovědět  |   | 
Robert  |  15. 03. 2015 11:11

Hm tak peníze raději do koše než do Lenova,ale že sis koupil další tři,jsi to dost divný člověk. Mimochodem zrovna řada Thinkpad se vrací do Japonska,takže bych se v budoucnu kvality nebál.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 03. 2015 23:05

no to jste si vlastně odpověděl sám, jenom omezenec kupuje německou kvalitu s mizernými motory

Odpovědět  |   | 
_sulcik_  |  14. 03. 2015 12:08

:D :D tak to jste mě pobavil :D to mi řekněte v čem jsou zrovna německé motory špatné? :D

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 03. 2015 23:04

to dost těžko nemám android

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 03. 2015 21:06

že vy nevíte, že většinu koupili číňaňi a ta vaše prižnost je dobře vidět např. na ukrajině, kde se také prodává spousty čínského šuntu, který ve vyspělých státech nikdo nechce a tomu říkáte pružnost... já myslím, že nekvalitní auto si koupí jen blb co chce ušetřit (případ ukrajiny s velmi nekvalitními modely co napří propadly v nárazových testech)

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 03. 2015 23:13

Nicméně nový Qoros 3 ukázal, že na bezpečnost myslí. Stal se dokonce nejbezpečnějším autem roku 2013 podle Euro NCAP.Více na: http://www.autorevue.cz/cinsky-qoros-prodal-prvni... ...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 03. 2015 08:21

ano to je známý fakt, také celé auto kompletně dělali evroapné, asi je to to nejkvalitnější co dnes čína ve "své" produkci nabízí, ale nikdo neví jak je to ještě s poruchovostí

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  14. 03. 2015 17:18

ja som bol v predajni Mazdy na Panonskej v BA, kde ten Qoros predavaju a pravdupovediac, nazivo to auto nevyzeralo vobec zle..
a nesmrdelo o nic viac, ako kazde ine normalne nove auto.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 03. 2015 20:08

bohužel prý plánují zdrařžit a neprosazoat se cenou, chápu myšlenku, ukázat, že to není levný šunt, ale zaplatit stejně za zajíce v pytli (spolehlivost auto), by se mi moc nechtělo

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  14. 03. 2015 11:26

Je hezké že Slováci mají tu čest stát se prvnímí pokusnými opičkami Qorosu v Evropě. K tomuto jedinečnému prvenství Vám všichni srdečně blahopřejeme.

Odpovědět  |   | 
PoliceCollector  |  13. 03. 2015 23:19

Qurose (neboli Chorože jak jsem si ho překřtil.) jsem viděl před časem v Praze, právě se SK SPZ. Divil jsem se co to je za krásné auto, pak mi to došlo. Fakt je to velice pohledný vůz a vzhledem k tomu že jde o Čínsko-Izraelskou spolupráci (a Izraelci jsou technicky TOP) tak myslím že nad čistě čínskými automobilkami mají výhodu. Vypadá to velice nadějně a i když jsem zatím neměl to auto prolézt, myslím že s materiály by neměl být problém. Design myslím dělal ex designer BMW, každopádně se povedl. Tohle bych si koupil, stejně jako bych šel do mobilu či tabletu od známější čínské značky, oni Číňané jsou relativně ctižádostiví a nechtějí aby Made in China bylo vnímámo pejorativně. A uznejte že Quoros je hezčí než korejská barokně rozevlátá auta.... Já rád konzervativní design a tohle auto ho má.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 03. 2015 23:32

je to Čína a teď jde jen o to jak jste na tom mentálně daleko. Omlouvám se všem fašistofilům, moje klávesnice je Čína, můj mobil je Čína a televiza, sakra... Čína. Jsem naštvaný, protože i sousedovo auto není z Boleslavi ale z Číny... ale co, všechno to funguje a zdejší prodejci si na tom mastí kapsu... tak proč si neužít ten český pocit a trošku si nezanadávat na Čínu. Vždyť jsme zamindrákovaní malí pindíci ze středu Evropy poznamenaní dávnou spoluprací s pionýry z ... já už to raději neřeknu

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 03. 2015 08:23

evidentně jste si nevzal přášky, tak honem, než na to ošetřující lékař přijde

Odpovědět  |   | 
R  |  14. 03. 2015 15:49

Tom to napsal dobře. ..asi jsem si taky nevzal prášky. ..

Odpovědět  |   | 
Rindi  |  14. 03. 2015 07:40

Pane redaktore, množné číslo od slova auto je "ta auta" - a ne "ty auta". Takže ne "všechny auta", ale "všechna auta".

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 03. 2015 10:41

Zauimavy vysledok. Pokial ten motor nebue trpiet prilis rychlou tzv.recyklaciou /nemusime chodit daleko po ziarive priklady z istej modly a etalonu kvality a ekologie, ze/, potom za mna pochvala. A ano, bazirovat na tom, ze mam auto z tej ci onej krajiny je pomylene. Dnes je to uz tak ze ona *krajinna* prislusnost zacina a konci nalepkou na dekli /este presnejsie napisom na tej nalepke, pretoze aj ta nalepka bude vyrobena made in bohvie kde/.

Takze odsudit dopredu nieco je ukaz ludskej blbosti. No a na nej samozrejme profituju tzv.premie. Neverite, ze. Priklad. Vezmite Vase premiove naslapane auto istej znacky, ktoru priznam sa, uz doslova neznasam. Zdvihnite to a pozrite olejovu vanu za ZF845HP. Zistite, ze kriticky diel kritickej casti auta navyse na kritickom mieste je z BAKELITU. Byt na mieste zakaznika s pohladom na bankovy ucet po kupe auta, musim si naliat poldeci aby som to rozdychal. Este lepsie posobi servisny manual, kde sa vyslovene pise pozor, ono je to umela hmota takze opatrne, opatrne, bavil som sa dobre. No ale co zakaznik pri kupe nevidi, to ho netrapi, pravda. Ukazeme mu nalesteny emblem na kasni a bude chrochtat spokojnostou aku uzasnu vec akej uzasne tradicnej a *krajinnne* prislusnej znacky si kupil.

Ak teda tzv. tradicna premia chce ostat premiou, nech to aj naozaj tak robi. Navonany interier a dokonale imitacie dreva /tiez zaujimavy to jav/ by teda mali ist ruka v ruke aj s kvalitou a zivotnostou mechanickej casti veci. A tie dve posledne su problem. Spomenme si na tragicky pribeh menom MB-E.

Je to cinske? No a co? Nech je! Toto auto je *krajinne* viac prislusne ako cela europska tzv.premia dohromady. Tito Cinania sa aspon na nic nehraju. Zato to nemusi byt horsie, maju na svojej strane vela vyhod. Logistickymi zacinajuc, technologickymi konciac. Casy, ked propagandou zmagoreni ludia tot kusok za hranicami bezhlavo kupovali celosvetovy odpad vychvalovany ako nieco uzasne su uz prec. Za to ti cinani nemozu a ja im fandim, nech tym *tradicnym* znackam poriadne podkuria. Zasluzia si to.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  14. 03. 2015 12:39

Z Vašeho pohledu máte část pravdy. Ale na každou věc se dá dívat z různých stran. Na "tradiční" značky například tak, že tady mnoha tisícům lidí dávají práci a obživu. A čínské výrobky zase dávají práci a obživu lidem v Číně.
Vy tedy sice chcete zatopit tradičním značkám, ale ve skutečnosti zatopíte tisícům evropských zaměstnanců. Opravdu si to zaslouží?

Odpovědět  |   | 
oh.c  |  15. 03. 2015 10:35

Hřebíček na hlavičku. Proto je mou snahou kupovat maximum možného původem z vyspělého světa. Bohužel je to činnost nadmíru vysilující v některých případech i nemožná . Ale chápu argumenty protistrany aneb "za 30 stříbrných", který je velmi silný.
Soudruzi z "Brusele" naplánovali "skok" vpřed proti CO2. A vyčuraní evropští výrobci automobilů jim skáčou na špek. Co by neudělali za dotace, že. A najednou zjišťují co model to nový motor atd.. A už kňučí, že to stojí peníze. No nic je to asi správně zlikvidovat průmysl na území EU. Ve finále to uregulují až tak, že vlastnictví prostředku pro individuální dopravu bude zakázáno. Budete si samozřejmě možné půjčit nějaký automatický elektrický "přemisťovač" (vyrobený v Číně, max. sestavený v EU). Stejně se vlastně zjistí, že ono v tom automobilovém průmyslu zase až tak moc lidí nepracuje, že . Jen tak nějak nevím, kde soudruzi vezmou peníze na ony "dotačky". Bohužel, ze své pozice vidím jak státní peníze nerostou na stromech, ale mizí z mého účtu .
P.S. Už se těším na svoji odpovědnou funkci "kontrolora vodního hospodaření rodin" čili státního poskoka v naší obci. Tato funkce bude samozřejmě vytvořena z nějakého EU fondu. Plat/státní dávka 3500 €/měsíčně.

Odpovědět  |   | 
fri  |  15. 03. 2015 11:21

Z vaseho textu se sice fakticky znatelna nesnasenlivost k EU, ale fakticky vztahu norem a automobiloveho prumyslu je jiny.
Emisni normy vyvyjeji silny tlak na vyvoj a technologie,takze jsou hradbou proti vyrobcum z mene vyspelych casti sveta. Ti se do nich proste jen tak nevlezou. Automobilky/zakaznika to neco stoji,ale domaci evropsky trh je uchranen a zamestnanost=domaci spotreba taky.

Odpovědět  |   | 
oh.c  |  15. 03. 2015 11:59

Proti emisním normám EURO xy nic nemám, řeší emise škodlivin. Řešit emise CO2 je dle mého názoru naopak zvrhlé. Ale evidentně jsem v menšině a 99 % ostatních souhlasí. A souhlasím, je to jedno z ochranných opatření.

Odpovědět  |   | 
fri  |  15. 03. 2015 12:21

Co2 je spise politicka otazka energeticke bezpecnosti a sobestacnosti. Nejde o ten plyn jako takovy jako o tom ze kazdy gram CO2 vyjadruje mnozstvi spalene ropy. S kazdym spalenym litrem ropy jsme zavislejsimi (proste v EU nejsou vyznamne zdroje) a navic jde taky o to kam ty penize za ropu z evropy odchazeji - vetsinou do Ruska a Arabum...

Odpovědět  |   | 
oh.c  |  15. 03. 2015 12:56

Pokud je na CO2 pohlíženo takto, tak, Houstone problém, v Evropě již žádné zdroje nejsou. Tak tedy zpět do středověku. No nic Evropa se odsunuje ne na druhou, ale na třetí kolej .

Odpovědět  |   | 
fri  |  15. 03. 2015 14:51

Vsak se taky zadny zakaz paliv z ropy nekona a nechysta, je proste jen tlak na mensi spotrebu.
U baraku si taky muzete vybrat jeslti budete platit nebo zateplite fasadu a stanete se nezavislensim . To neznamena ze se hned druhy den odstrihnete od plynarny...

Odpovědět  |   | 
oh.c  |  15. 03. 2015 20:59

Ups, tak tu máme další problém, nechci být závislý na plynu z říše zla, topím lokálně dřevo/uhlí a máme tu zákaz používat kotle s horší emisní třídou než 3. Uhlí a dřevo tak nějak nedovážíme od nepřátel. Jasně, lokální topeniště produkují pevné částice. Takže směr středověk ach jo . Jsem prostě zavilý nepřítel pokroku . Nebo jinak, evropané nemají zdroje popř. si je nechtějí nebo nemají sílu pořídit, takže zbývá než nasadit směr šetříme? Můžete mi např. rozumě vysvětlit úřední zákaz Edisonových žárovek?
P.S. Jsem moc zvědav jak automobilky vyřeší novou metodiku měření emisí CO2 t.j. spotřebu. Jestli se nemýlím EU ji představí do konce roku 2015.

Odpovědět  |   | 
fri  |  16. 03. 2015 05:26

Uz jsem psal v predchozim prispevku - nejde o zadny zakaz ci uplne odstrihnuti,jde jen o snizeni zavislosti. Nejake odstihnuti od ropy neni zatim technologicky mozne a nic takoveho legislativa neobsahuje -ani v energetice ani v autoprumyslu.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  15. 03. 2015 23:06

Ošizená bakelitové verze nepříliš povedené převodovky, to snad ani nemůže být nic jiného, než nový etalon šuntu - BMW...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 52 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A