Čínský Qoros 3 překvapil, je nejbezpečnějším autem roku 2013

fireman66  |  10. 01. 2014 15:48

takze chalani si zvykajme na spodne pradlo,mobily,domace kina,mixery,pocitace,obuv,koberce,konzervy a automobily z cinskej ludovej republiky.coskoro tu budu mat fabriky a mozeme ist z nasim nacionalizmom do prdele uplne...

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  10. 01. 2014 16:28

O fabriky čínských výrobců v Evropě bych se moc nebál. Proč by to dělali? V Číně mají levnou, ale zároveň kvalifikovanou pracovní sílu. Západní společnosti si nechávají výrobky vyrábět v Číně už desítky let. Za tu dobu si technolgii výroby téměř ve všech odvětvích osvojili a teď můžou začít vyrábět vlastní produkty.

Odpovědět  |   | 
LeonCupraR  |  10. 01. 2014 18:35

Presne z toho dôvodu prečo je tu Kia, Hyundai. Žiadny dovoz z tretích krajín a s tým spojené obmedzenia, ale autá vyrobené v EÚ a výhody z toho plynúce.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 01. 2014 19:24

No a kdo to tady bude kupovat? Už teď se v Evropě vyrábí víc aut, než dokážeme strávit. A s postupným dalším přesouváním výroby do Číny porostou jen naše fronty na pracáku.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 01. 2014 21:33

ano, to je opravdu zásaední otázka, zda jim vstup na malý (pro ně) a velmi ekosvázaný trh stojí, na jejich místě bych to raději nasměřoval na všechny tři Ameriky

Odpovědět  |   | 
LOL  |  10. 01. 2014 22:00

tak EU trh je malý? Mně tedy půl miliardy obyvatel, a ještě ekonomicky celkem silných jako malý trh nepřipadá.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 01. 2014 23:20

No a kolik z té půl miliardy obyvatel by si běželo koupit čínské auto?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 01. 2014 11:51

Výjimečně jsem ti dal plus, ale jedna drobnost mi nedá. Na korejské auta se také dívali lidé hodně skrz prsty. Až se najde nějaký automobilový časopis, televize, kteří udělají na toto auto test a dopadne dobře, tak se možná nebudeme stačit divit. Zatím tady všichni žijí s přesvědčením, že čínská auta jsou šroty. Níže jsem dal odkaz na "jiné" informace, ono je to čínsko-izraelské auto.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  11. 01. 2014 12:34

To přijde postupně,podívej na mobily,před 10 lety Samsung nikdo neznal a loni položil Nokii a teď zase rychlý nástup Číny(Huawei,Lenovo..) a tím si projde i automobilový průmysl.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 01. 2014 11:19

to že vám osobně něco nepřipadá nemá žádnou hodnotu a dovjnásob když ani nevíte jak se měří atraktivity trhu pro vstup nových produktů, opravdu to není jen o počtu obyvatel

Odpovědět  |   | 
fireman66  |  10. 01. 2014 23:05

logistika,poistenie,DPH a naklady stym spojene?preco samsung,sony,kia a neviem ake sikme nazvy maju tovarne unas za priemerny plat 600euro?pocul si pred 10 rokmi o znacke HTC alebo huawei?a toto je iba slaby odvar z koreje...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2014 19:44

Jestli nebude lepší si přečíst text pod fotografii, než spoléhat jen na místní informace. Možná je tam vysvětlení úspěchu tohoto automobilu.
http://www.autoweb.cz/jaka-jsou-nejbezpecnejsi-... ...

Odpovědět  |   | 
Lukixe  |  10. 01. 2014 20:01

Tak dá sa povedať ze je to Európske auto zadotované Číňanmi,ktorý získali bohatstvo z veľkej časti z Europy,a preto že Európa existuje.Nie je na tom nič zvláštne,dotiahnú sa lebo na to majú peniaze,a MY sprostučký Slováci či Česi môžme akurát tak robiť děfky kórejčanom na montážach ich superáut a škrabkať sa v hlave,že prečo to len vlastne aj my nemáme naše vlastné automobilky

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 01. 2014 11:49

proč Slováci nemají a nikdy neměli vlastní automobili je dáno strukturou vzdělanosti, hospodářství a velikostí trhu, v minulosti zaostalá země, která pod masívními investicemi vybudovala zastaralou komunistickou strukturu hospodářství, to nedávalo příležitosti k rozvoji nových značek... a proč nemají Češi, Češi mají několik automobilek (před komunistickým znárodňováním jich tu bylo daleko více) a to, že je vlastník zahraniční nic neznamená, je tomu tak v celém světě, díky zahraničním investicím se mohla Škoda stát opravdu světovou automobilkou, nebýt jich, tak zdevastovaná továrna komunisty, která na příkaz Moskvy ani nemohla realizovat své projekty, by možná již dnes zanikla

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 01. 2014 12:06

A jak bys potom charakterizoval Tatru. Pokud mne paměť neklame, tak tu potápěli na úkor Škody komunisti, když nařídili počátkem 50. let přesun výroby osobních automobilů jejím směrem a Škoda nějaký čas vyráběla kopřivnický Tatraplán. Nebýt tohoto, možná o Škodě dnes ani nevíme.

Odpovědět  |   | 
Ondrej  |  11. 01. 2014 12:41

Jo, za vse muzou komunisti. Nebyt dementniho ceskoslovenskeho lidu, tak jsme se integrovali do zapadniho bloku s pomoci Marshallova planu a ted bychom si delali kolonii my z Polska a Madarska. Bohuzel, demence zvitezila a organizovana rozkradacka pod nazvem budovani socialismu zvitezilo. Hnus. A ted nas jeste zadupe EU.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 01. 2014 22:45

Má to jednu podstatnou chybku. Oni si nás již v průběhu války, Evropu, rozdělili Amerika a Rusko. My jsme bohužel spadli do ruského odpadkového koše.

Odpovědět  |   | 
Lex DRUID  |  12. 01. 2014 04:28

Víš vůbec něco o historii?U nás se za socialismu vybudovala celá nová polovina náměstí s velkými moderními a prostornými obchodními domy kde jsi koupil vše na jednom místě v luxusním prostředí místo desítek malých krámků jak to kdysi bývalo.Organizovaná rozkrádačka jak píšeš přišla až po roce 89 kdy si ty nové moderní domy pro sebe za pár korun zprivatizovali veksláci,estébáci a jiní šejdíři,po celých 25 let do nich nic neinvestovali a jen rejžujou na nájmech,protože ty vysmívaný socialistický krabice jsou vyložený mramorem a dost luxusní,aby tam sídlily třeba banky.
Marshallův plán pomáhal američanům ovlivňovat vývoj poválečné Evropy a paradoxně pomáhal i jejich hospodářství které díky obrovské výrobě začalo žažívat ty nejlepší časy za celou historii USA.Právě Spojené státy jako jediné (snad vyjma Švýcarska) na 2.světové válce vydělaly a nebýt tohoto světového konfliktu jen těžko by se dostávali z krize 30.let,pakliže vůbec.
Poláků je víc než 40 miliónů a na hlavu si od EU ani od Němců srát nenechají.Natož potom od pár Čechů co by je chtěli kolonizovat.
Každej druhej Maďar je cigán co v životě nepracoval a každej první se pokládá za čistého Árijce co má právo těm cigánům šéfovat.Ruku v ruce po tom co prohráli válku žili celou dobu na dluh tak nevím co bys tam chtěl získat.
Tehdejší integrace k západní evropě,tedy k poraženému Německu už je absolutní blábol a dementní není československý lid,ale Ty Ondreji.Navíc i když Němci prohráli válku tak my pro ně jsme a pořád budeme jen podřadný druh a východní odpad.(Žil jsem v Bavorsku)
A jen tak mimochodem,jsem si jistý,že například většinu chodníků po kterých chodíš a většinu silnic po kterých možná budeš jezdit až dostaneš řidičák vybudovali ti blbí komunisti.
Za dnešní stav můžou ti co proti nim nejvíc křičeli a sami si dokázali nejvíc nakrást právě z toho co se tady za socialismu vybudovalo a z čeho tento stát prakticky 25 let žije.Sami nevybudovali nic jen dokázali vygumovat mozky takovým jako jsi Ty svojí propagandou,která je horší a agresivnější než ta za socialismu.A že to můžu porovnat.

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  12. 01. 2014 11:04

Klidni se, komunisto. Raději se podívej na celou českou historii a ne jen na to, co se ti hodí do krámu. S národním obrozením vznikaly v ČR skvělé podklady jak pro politicko-ekonomickou věc, tak později i pro technologickou. Roku 1910 tady už byly tak silné podniky, jako v žádné jiné zemi Rakouska-Uherska. Škodovy závody vyráběly vojenskou techniku pro celou monarchii, Baťa dodával boty i na vídeňský dvůr. Bylo tady tolik automobilek, že by ti nestačily prsty na rukou. O lidech, jako je František Kampelík ti raději ani nebudu říkat, označil bys ho za buržoazistu a vykořisťovatele/zloděje. Na Karlovo-Ferdinandově univerzitě učil Dr. Bráf ekonomii, měli jsme Engliše, Preisse, Rašína.. Dál nebudu jmenovat, určitě to jsou nepřátelé lidu, že.
Ale v roce 1918, kdy se z nás stala samostatná republika, jsme vyšli z první světové války snad jako největší vítězi s minimálními škodami. Podniky zde vlastnili a řídili Češi. Vznikaly nejsilnější bankovní domy Evropy (např. Živnobanka). Byli jsme ve všechn žebříčcích ekonomických v TOP 10. Lidi jako Škoda se upracovali k smrti. Baťa z důležitosti musel být všude osobně a zřítilo se s ním letadlo (které sám vyráběl ve svých závodech).
Jenže přišla světové finanční krize, lidi si začli myslet, že za to můžou ti kapitalisti a už to jelo. Volby 1935 značily budoucí pohromu. Přišla válka. A to, co nezničili nacisti - české mozky, vynálezce, techniky, manažery, umělce. Tak to pak oddělali komunisti, které si už dementí Češi zvolili dobrovolně a natrvalo. Od té doby je ČR sračka, ze které se už nikdy na výsluní nedostane.
Vaše kecy a dokonalosti socialismu si prosím strčte někam. Pravděpodobně jste jedním z těch, kde nepřišli okolo roku 1950 komunisti, že musí vstoupit se svým majetkem do kolchozu a průběhem času vydírali a vydírali, dokud jste jim to sám nedal. A znemožnění studia pro potomky apod. Během 40 let totálně zdevastované, vyrabované, neinovované. Ale chápu, vy jste asi celý život ho*no dělal, nic vám vzali, dali vám 3+1 králíkárnu, lvný knedlík, zelí a bůček a chrochtal jste si blahem a teď všechno svedete na politiky po roce 1989. Tak si v tom snu žijte.

Odpovědět  |   | 
Lex DRUID  |  12. 01. 2014 19:36

Nejsem a nikdy jsem nebyl komunista.I když jsem si stačil všimnout,že lidé Tvého typu nazývají komunistou každého s kým nesouhlasí,takže mi to oslovení už ani tolik nevadí.
Mé ohrazení se týkalo Tvého urážení celého národa jehož součástí se zřejmě necítíš být.Máme demokracii,máš tedy možnost volby a můžeš jít kam chceš.To,že jsme byli průmyslovým srdcem Rakousko-Uherska je známý fakt který nikdo nepopírá.O to víc zarážející je,že i umístění a podporu těžkého průmyslu(strojírenství např.výroba lokomotiv,slévárenství a ocelářství) vyčítají někteří zmatení občané právě období socialismu,když my oba víme,že je to dědictví ještě z dob Rakousko-Uherska.Například v dnes dvoutisícové obci Polnička na Vysočině byly druhé největší železárny u nás a od roku 1840 vyráběly kolejnice pro takřka všechny železnice budované ve střední Evropě.
Tebou uváděné informace ještě doplním o slova pána kterého jsem osobně znal a který se vyučil pro Baťu:"Jako učni jsme měli levné obědy.Čtrnáct dní jsme se učili a čtrnáct dní jsme chodili do práce.Menší část výdělku nám Baťa vyplácel jako kapesné a větší ukládal na ůčet ve své Bance.Po dokončení učení jsem měl na účtě tolik peněz,že jsem se mohl oženit a koupit si od Bati dvoupokojový byt."Zkus to dnes,dodávám já a ještě pokračoval:"Já byl tenkrát mladý,měl jsem práci a bylo mi dobře.Ale taky je pravda,že mezi lidmi byla taková bída,že mnohdy i několik dní nejedli a chodili bosí nebo v dřevákách,protože boty od Bati byly drahé"
Svým příspěvkem jsem se chtěl jen ohradit od nenávistných a dehonestujících slov která zaznívají na úkor naší minulosti hlavně od těch co společnosti ničím nepřispěli a sami nedokázali nic vybudovat.
To,že tady nebylo všechno 40 let staré a v rozvalinách jak píšeš dokládá fakt,že ze spousty podniků,které byly po roce 89 prodány jejich noví majitelé nechali vymontovat stroje a odvézt k nim domů.Já sám jsem pracoval na tiskařském stroji od firmy ADAST(Adamovské strojírny) což byla naprostá světová špička.Státní podniky dokázaly vyrábět a vyvážet velké průmyslové a technologické celky a ne jako dnes jen náhradní díly.Například firma ŽĎAS vyráběla tak kvalitní ocel,že ji kupovali Švédové,provedli rozbory,vystavili papíry,orazítkovali a prodávali do celého světa jako pravou kvalitní Švédskou ocel ...
Já se za svou práci ani minulost své země nestydím.A Ty?
Nejsem hnidopich,ale nedá mi to abych si nerýpnul:"Bylo tady tolik automobilek, že by ti nestačily prsty na rukou." - No ono okolo roku 1910 si dovolil vyrobit něco jako automobil každý třetí lepší kovář Zkus jich vyjmenovat jenom za prsty na jedné ruce,které měly stabilní roční produkci 100 a více kusů?
A tomuhle už jsem se musel smát:"Jenže přišla světové finanční krize, lidi si začli myslet, že za to můžou ti kapitalisti a už to jelo." - A kdo by za to proboha ty můj svatej vobrázku mohl? Snad ti dělníci co u nich makali za teplé jídlo jednou denně a pár drobáků nebo zemědělci kteří měli svých starostí dost,protože lidi neměli peníze,aby od nich potraviny kupovali?
Jo,já zapomněl: Můžou za to komunisti!
No nic.Nemyslel jsem to zle.Každý by měl přemýšlet na základě svých životních zkušeností a vzít si poučení z historie.Ovšem z nezkreslené a nezmanipulované historie oprostěné od jakékoli propagandy.

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  12. 01. 2014 21:31

Baťa byl tak celkově jiný typ člověka. Pochopil kapitalismus asi nejlíp ze všech, co tady v ČSR podnikali. To o části mzdy nechávané v podniku, která mu zajistila ten nejlepší možný druh bezplatného úvěru na světě, je známo. Jenže i po roce 1932, kdy se v Evropě tvrdě projevila krize nastartovaná v 1929 v USA, dokázal nepropouštět zaměstnance. Snížil mzdy na polovinu, snížil cenu bot o polovinu (zde známé 39 Kčs, baťovská cena) a vše šlapalo dál. Jenže najdeš dnes někoho v ČR, kdo nejde jen za svým ziskem a dbá i o zaměstnance? Většina vedoucích těch největších podniků vidí právě v zaměstnancích největší finanční náklad a reguluje výši zisku snižováním mzdových nákladů. A slova jako inovace, revkalifikace, modernizace, efektivnost, jsou na posledním místě.
Jinak, jak to dopadlo s Adastem, nevím. Dneska to ještě určitě funguje, i nějaké odnože v Blansku. Pokud mě paměť neklame, tak po převratu jednal ředitel o partnerství s někým v USA.
Z automobilek mě napadá třeba Jikov. Auta na zakázku a nejvyššího luxusu. Kolik se jich prodalo a vyroblo ročně, to nevím, asi málo, ale vyráběli to Češi. (Pokud pomineme třeba Ringhoffeovy luxusní vagony atd, protože Němců zde bylo taky dost, nejen v pohraničí. Ale to nakonec Beneš neslavně vyřešil.) Zkus si teď vymyslet plán na cokoliv, sebeúspěšnější, tak to na to žádná banka nepůjčí. Mají strach, že by zahraničním vlastníkům mohli přinést menší zisky neúspěšnými investicemi. Banky tady totálně nejsou pro podporu domácí ekonomiky. A to proto, že to komunisti, převlečení za hodné správce státního majetku, je rozprodali do zahraničí. Někdo jako Křižík a Kolben, kteří by tady zaváděli světové novinky, v ČR také chybí. Jenže je to chyba ekonomická, či politická?
A zemědělci jsou vždycky taková zajímavá skupina. Jak ekonomicky, tak mentálně. Ale s volným trhem obilí apod. je třeba zase jít do dějin Anglie a nastudovat si něco o obilném clu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 01. 2014 21:41

Trochu budu reagovat na tvůj román. Můj strýc pracoval u Bati. Je zajímavé, že on vůbec netvrdil, že boty byly drahé a moc si všechno u něj chválil a nemohl přijít komunistům na jméno, co tady udělali.
Ano hodně výrobků se vyváželo do ciziny i po značkou cizích firem. Nedávno jsem se zasmál v televizi pořadu Retro, kde mluvil asi tvůj příbuzný z podniku ETA a vzchvaloval jejích výrobkz, jak se vyvážely na západ. Upoutala mne tam žehlička ve tvaru kosoobdelníku, kteru pochválil za tvar a kvalitu. Tak tu jsme měli doma a možná fungovala jeden měsíc a potom jsem jí nosil jen do opravny a opravař si stěžoval, že je to děsný šmejd.
Pokud vzpomínáš oceli, tak ty jsme rozhodně neměli tak kvalitní, jak si myslíš. Jsem strojař a něco o tom vím. Prakticky ihned po 89 jsme začali vyrábět i pro německé firmy a museli jsme začít používat jejích oceli, neboť naše nejkvalitnější trpěly na velké deformace potepelném zpracování, praskaly a nebyly schopny vydržet pracovní nasazení, vysoké opotřebení.
Stroje jsme vůbec neměli špičkové. Pokud ti to něco říká, tak například elektroerozivní řezání drátem nebyla v celé RVHP schopna žádná firma slušně zvládnot. To samé se týkalo CNC strojů pro třískové obrábění, případně broušení ozubených kol a kvalitní výrobu osobních a vlastně i nákladních automobilů. To, že Tatra měla kvalitní řešní podvozku neznamená, že to uměla kvalitně zvládnout. Nebyla na to adekvátní technika. Pro tvou informaci veškeré stroje, které obráběly nejdůležitější díly nákladních aut pocházely již za komunistů ze západu a tohle se týkalo jistě všech automobilek. Za první republiky jsme byli ve strojírenství...... určitě velmoc, ale komunisti to dovedli do totální zkázy. Pokud jsi chtěl za komunistů kvalitní stroj ze západu, tak jsi musel napsat žádost, nejprve se hledaly stroje v RVHP, které by mohly tuto výrobu zastat a až potom, když se nenašel žádný stroj, který by ani z dálky nepřipomínal požadavek, tak se koupil ze západu.
Musím se ti omluvit, nejsi mladý komunista, ty jsi jen člověk, který používá laciný populismus, když napíšeš, že: "A kdo by za to proboha ty můj svatej vobrázku mohl? Snad ti dělníci co u nich makali za teplé jídlo jednou denně a pár drobáků nebo zemědělci kteří měli svých starostí dost,protože lidi neměli peníze,aby od nich potraviny kupovali?" a dozajistá čekáš, že si všichni odpoví...ano mohou za to ti prohnilí kapitalisté.
Ty ostatní bláboly nemíním komentovat, neviděl jsem vymontovávat žádné stroje a odvážet k někomu domů, jistě jsi myslel směrem na západ , ale viděl jsem posílat stroje do šrotu a mnohdy nahrazovat moderními ze západu.
Pokud se jedná o propagandu, tak tu jsi tady udělal jedině ty a to pořádně zkreslenou.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 01. 2014 14:23

Člověče, tak ty máš dobře v hlavě vymlácíno. Tipnul bych tě na mladého komunistu. No holt, i s takovými tu musíme žít.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

dnes | Jan Mička | 24 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

včera | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro