Čínský obchodník vzal Ferrari a několik Maserati na výlet do terénu

Představte si, že máte k dispozici téměř neomezený rozpočet, v garáži Ferrari F12 Berlinetta a chcete zažít něco zajímavého. Kam vyrazíte? Čínský obchodník Ni Haishan přesně tento „problém“ nedávno řešil a vyřešil ho trochu nečekaně. Vzal své Ferrari a deset kolegů s Maserati a vyrazili v podstatě do terénu. 

Tahle přehlídka superaut v Goodwoodu vážně stojí za to

Tahle přehlídka superaut v Goodwoodu vážně stojí za to

Konkrétní plán byl projet Sichuan-Tibet Highway, což je místy dost špatně sjízdná cesta označovaná za tu nejnebezpečnější v Číně (pánové se asi nechali inspirovat pořadem Top Gear). Čínské stránky NetEase zveřejnily pár fotek z tohoto výletu, které jsou více než vypovídající a k dispozici je i video.

10 nejneuvěřitelnějších policejních aut z celého světa

10 nejneuvěřitelnějších policejních aut z celého světa

Mimochodem těch deset kolegů, kteří vyrazili s Ni Haishanem na tuto cestu, byli nejlepší prodejci společnosti tohoto obchodníka. Svá Maserati Ghibli dostali začátkem roku jako odměnu. Pět Maserati cestu nepřežilo, stejně jako samotné Ferrari. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků