Čínský Great Wall Motors se chystá vyrábět v Bulharsku

Jeden z předních čínských automobilových výrobců Great Wall Motors plánuje postavit v Evropě svůj první závod, v němž bude vyrábět svá auta určena pro evropský a ruský trh. Nová fabrika, jejíž výstavba začne zřejmě již na jaře příštího roku, bude stát zhruba 170 km severovýchodně od Bulharského hlavního města Sofia a zpočátku vytvoří přibližně 1 500 stálých pracovních míst.

Představitelé automobilky již mají za sebou několik rokování s bulharským premiérem a některými dalšími členy vlády. Do výstavby továrny podle odhadů investuje společnost až 80 milionů eur, přičemž partnerem této výstavby bude místní firma Litex. Připomeňme, že společnost Great Wall Motors jen přednedávnem uvedla na trh kompaktní vůz GWPeri „náhodně“ podobný s Fiatem Panda. A poo výstavbě bulharského závodu k nám budou čínská auta opět o něco blíž.

Klepněte pro větší obrázek
GWPeri
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků