Čínský Great Wall Motors se chystá vyrábět v Bulharsku

Jeden z předních čínských automobilových výrobců Great Wall Motors plánuje postavit v Evropě svůj první závod, v němž bude vyrábět svá auta určena pro evropský a ruský trh. Nová fabrika, jejíž výstavba začne zřejmě již na jaře příštího roku, bude stát zhruba 170 km severovýchodně od Bulharského hlavního města Sofia a zpočátku vytvoří přibližně 1 500 stálých pracovních míst.

Představitelé automobilky již mají za sebou několik rokování s bulharským premiérem a některými dalšími členy vlády. Do výstavby továrny podle odhadů investuje společnost až 80 milionů eur, přičemž partnerem této výstavby bude místní firma Litex. Připomeňme, že společnost Great Wall Motors jen přednedávnem uvedla na trh kompaktní vůz GWPeri „náhodně“ podobný s Fiatem Panda. A poo výstavbě bulharského závodu k nám budou čínská auta opět o něco blíž.

Klepněte pro větší obrázek
GWPeri
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků