Čínský Great Wall chystá své první „čtyřdveřové kupé“

Označení „čtyřdveřové kupé“, ať je už jakkoliv nelogické, se v posledních letech stalo pojmenováním pro novou třídu sedanů se „zkosenou“ střechou. Daný model tak působí sportovněji než ostatní sedany a nabízí zhruba stejný komfort a prostor, tedy až na hlavy zadních cestujících. Vozy tohoto typu si však relativně rychle získaly oblibu u lidí, kteří požadovali něco nového a neotřelého. Tyto trendy se však velice rychle rozšiřují i za hranice starého kontinentu a to zejména do Číny, kde si Great Wall, jeden z největších tamních koncernů, dal za úkol postavit stylový čtyřdveřový sedan na způsob Mercedesu CLS.

Společnost prozatím pustila do světa pouze předprodukční podobu svého nového modelu, jemuž prozatím přischl název CHC011, nelze ovšem vyloučit, že s tímto názvem se novinka dostane i do prodejů. Tomuto pseudokupé ovšem nic nechybí, ani protažená příď, dynamické bočné linie, úzké okna a stylově zakončená záď.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Great Wall Motors CHC011
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků