Jestli jsou Číňani něčím Evropě nebezpeční, tak je to právě ten problém, že u nich není moc velký rozdíl mezi designovou rozcvičkou a sériovou výrobou. V tom jsou opravdu výborní, vím to z vlastní zkušenosti a běžný Evropan to nedokáže vůbec pochopit...
Jo, jen proto, že mezitím netestují, to nechají na těch co si tu "sériovou" výrobu koupí. Jinak by jsi asi po odpojení nabíječky neměl na konektoru napětí a taky by tvé auto automaticky neparkovalo naštorc a neexlo by ti na vybitou 12V baterku a nebo by se s autem nedalo rozjet, pokud by klíč nebyl uvnitř. O asistentech trénovaných na čínském provozu a kakofonii, kterou při tom vydávají se ani nebavím.
Je praktický. Ostatně jako každé elektro. ☺☺☺
ano, my co máme v práci elektro s tebou souhlasíme, kolikrát ty jezdíš elektrem v týdnu? Jezdíš po městě nebo jsi kravaták?
tvl to je nejaky etalon ta ziletka aby sa opicili aj cinania?
Aha, takže teď se budou světoví psychopati předhánět, kdo přivede na svět ještě hnusnější, a zbytečnější káru než jejich americký Guru.Číňanovi alespoň došlo, že by to nemělo umět chodce zabít na první dotyk.
jj tu staci ked ho to rozmliazdi, nemusi stinat hlavu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.