Moi Monami
7. května 2024 • 9:18

Jestli jsou Číňani něčím Evropě nebezpeční, tak je to právě ten problém, že u nich není moc velký rozdíl mezi designovou rozcvičkou a sériovou výrobou. V tom jsou opravdu výborní, vím to z vlastní zkušenosti a běžný Evropan to nedokáže vůbec pochopit...

Petr Seliger
8. května 2024 • 10:06

Jo, jen proto, že mezitím netestují, to nechají na těch co si tu "sériovou" výrobu koupí. Jinak by jsi asi po odpojení nabíječky neměl na konektoru napětí a taky by tvé auto automaticky neparkovalo naštorc a neexlo by ti na vybitou 12V baterku a nebo by se s autem nedalo rozjet, pokud by klíč nebyl uvnitř. O asistentech trénovaných na čínském provozu a kakofonii, kterou při tom vydávají se ani nebavím.

Moi Monami
7. května 2024 • 9:17

Jestli jsou Číňani něčím Evropě nebezpeční, tak je to právě ten problém, že u nich není moc velký rozdíl mezi designovou rozcvičkou a sériovou výrobou. V tom jsou opravdu výborní, vím to z vlastní zkušenosti a běžný Evropan to nedokáže vůbec pochopit...

Adyk
6. května 2024 • 15:13

Je praktický. Ostatně jako každé elektro. ☺☺☺

petr r. (petrumr)
7. května 2024 • 15:18

ano, my co máme v práci elektro s tebou souhlasíme, kolikrát ty jezdíš elektrem v týdnu? Jezdíš po městě nebo jsi kravaták?

kolkyno
6. května 2024 • 9:48

tvl to je nejaky etalon ta ziletka aby sa opicili aj cinania?

Jan Taraba
6. května 2024 • 8:17

Aha, takže teď se budou světoví psychopati předhánět, kdo přivede na svět ještě hnusnější, a zbytečnější káru než jejich americký Guru.
Číňanovi alespoň došlo, že by to nemělo umět chodce zabít na první dotyk.

kolkyno
6. května 2024 • 9:49

jj tu staci ked ho to rozmliazdi, nemusi stinat hlavu.

Doporučujeme

Články odjinud