Čínský Citroën C4 se představí ve sportovním provedení VTS

Čínský Citroën C4 se představí ve sportovním provedení VTS

Čínští zákazníci automobilky Citroën si aktuálně mohou pořídit model C4 s karoserií sedan, který se představil před pár lety na autosalonu v Pekingu. Vypadá to, že na stejné akci se letos ukáže tento automobil znovu, tentokrát údajně coby sportovně laděná verze nesoucí známé označení VTS.

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce

Na internetu se objevily první snímky. O jejich pravosti zatím můžeme pouze spekulovat, nicméně více neoficiálních zdrojů shodně tvrdí, že se podobný vůz opravdu v Pekingu objeví. Nový je nárazník, prahové nástavce, zadní spoiler, kola a vzadu také difuzor a dokonce čtyři dvojité koncovky výfuku.

Test: Citroën C-Elysée 1,6 HDi – levný, levnější, nejlevnější

Test: Citroën C-Elysée 1,6 HDi – levný, levnější, nejlevnější

Pod kapotou bude jedna-šestka naladěná na 120 koní, případně výkonnější dvoulitr disponující maximem 143 koní. Nechme se překvapit, co se z tohoto „sportovního“ Citroënu nakonec vyklube.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků