Minulý týden oznámila čínská automobilka BYD, že vstup na evropský trh zahájí jeho  středně velké elektrické SUV Tang , a to ještě letos na trhu Norska. | BYD Han EV Zdroj: BYD

Minulý týden oznámila čínská automobilka BYD, že vstup na evropský trh zahájí jeho středně velké elektrické SUV Tang, a to ještě letos na trhu Norska. | BYD Han EV | Zdroj: BYD

Aby si však značka vytvořila schopnou modelovou řadu, dalším modelem určeným pro Evropu bude i nový sedan Han EV, který by se mohl pokusit zatopit Tesle. | BYD Han EV Zdroj: BYD

Aby si však značka vytvořila schopnou modelovou řadu, dalším modelem určeným pro Evropu bude i nový sedan Han EV, který by se mohl pokusit zatopit Tesle. | BYD Han EV | Zdroj: BYD

Čínská novinka má zaujmout především svou technologií Blade Battery, která má bateriovému modulu zajišťovat jednodušší konstrukci, zabírající méně místa než v případě konkurence, avšak nabízející vyšší dojezd a vyšší úroveň bezpečnosti. | BYD Han EV Zdroj: BYD

Čínská novinka má zaujmout především svou technologií Blade Battery, která má bateriovému modulu zajišťovat jednodušší konstrukci, zabírající méně místa než v případě konkurence, avšak nabízející vyšší dojezd a vyšší úroveň bezpečnosti. | BYD Han EV | Zdroj: BYD

Přesnou kapacitu baterie zatím BYD neuvádí. Dojezd má ovšem čítat 605 kilometrů, a to v případě starého testovacího cyklu NEDC. | BYD Han EV Zdroj: BYD

Přesnou kapacitu baterie zatím BYD neuvádí. Dojezd má ovšem čítat 605 kilometrů, a to v případě starého testovacího cyklu NEDC. | BYD Han EV | Zdroj: BYD

Přesnější WLTP hodnoty se dozvíme později s homologací vozu pro evropský trh. Elektromotor o dosud neznámém výkonu má poté vozu zajistit zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,9 vteřiny. | BYD Han EV Zdroj: BYD

Přesnější WLTP hodnoty se dozvíme později s homologací vozu pro evropský trh. Elektromotor o dosud neznámém výkonu má poté vozu zajistit zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,9 vteřiny. | BYD Han EV | Zdroj: BYD

Uvnitř nebude chybět 5G konektivita, hromada inteligentních asistentů zaručujících částečně autonomní řízení a velká dotyková obrazovka po vzoru Tesly, nicméně doplněná o klasický přístrojový digitální štít před řidičem. | BYD Han EV Zdroj: BYD

Uvnitř nebude chybět 5G konektivita, hromada inteligentních asistentů zaručujících částečně autonomní řízení a velká dotyková obrazovka po vzoru Tesly, nicméně doplněná o klasický přístrojový digitální štít před řidičem. | BYD Han EV | Zdroj: BYD

BYD předpokládá cenovku Han EV mezi 45.000 až 55.000 eur, v závislosti na jednotlivých trzích, tedy v přepočtu mezi 1,2 až 1,5 milionu korun. | BYD Han EV Zdroj: BYD

BYD předpokládá cenovku Han EV mezi 45.000 až 55.000 eur, v závislosti na jednotlivých trzích, tedy v přepočtu mezi 1,2 až 1,5 milionu korun. | BYD Han EV | Zdroj: BYD

Model si nejprve odbude premiéru letos v červnu v Číně, poté chystá značka uvedení v Evropě. | BYD Han EV Zdroj: BYD

Model si nejprve odbude premiéru letos v červnu v Číně, poté chystá značka uvedení v Evropě. | BYD Han EV | Zdroj: BYD

Aby si však značka vytvořila schopnou modelovou řadu, dalším modelem určeným pro Evropu bude i nový sedan Han EV, který by se mohl pokusit zatopit Tesle. | BYD Han EV Zdroj: BYD
Čínská novinka má zaujmout především svou technologií Blade Battery, která má bateriovému modulu zajišťovat jednodušší konstrukci, zabírající méně místa než v případě konkurence, avšak nabízející vyšší dojezd a vyšší úroveň bezpečnosti. | BYD Han EV Zdroj: BYD
Přesnou kapacitu baterie zatím BYD neuvádí. Dojezd má ovšem čítat 605 kilometrů, a to v případě starého testovacího cyklu NEDC. | BYD Han EV Zdroj: BYD
Přesnější WLTP hodnoty se dozvíme později s homologací vozu pro evropský trh. Elektromotor o dosud neznámém výkonu má poté vozu zajistit zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,9 vteřiny. | BYD Han EV Zdroj: BYD
8
Fotogalerie

Čínský BYD zbrojí do Evropy. Prodávat zde chce i nový elektrický sedan Han EV

Čínský výrobce BYD představuje za krátkou chvíli už druhý model, se kterým chce zaujmout v Evropě.

Minulý týden oznámila čínská automobilka BYD, že vstup na evropský trh zahájí jeho středně velké elektrické SUV Tang, a to ještě letos na trhu Norska. Aby si však značka vytvořila schopnou modelovou řadu, dalším modelem určeným pro Evropu bude i nový sedan Han EV, který by se mohl pokusit zatopit Tesle.

Čínská novinka má zaujmout především svou technologií Blade Battery, která má bateriovému modulu zajišťovat jednodušší konstrukci, zabírající méně místa než v případě konkurence, avšak nabízející vyšší dojezd a vyšší úroveň bezpečnosti.

Přesnou kapacitu baterie zatím BYD neuvádí. Dojezd má ovšem čítat 605 kilometrů, a to v případě starého testovacího cyklu NEDC. Přesnější WLTP hodnoty se dozvíme později s homologací vozu pro evropský trh. Elektromotor o dosud neznámém výkonu má poté vozu zajistit zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,9 vteřiny.

Uvnitř nebude chybět 5G konektivita, hromada inteligentních asistentů zaručujících částečně autonomní řízení a velká dotyková obrazovka po vzoru Tesly, nicméně doplněná o klasický přístrojový digitální štít před řidičem.  

BYD předpokládá cenovku Han EV mezi 45.000 až 55.000 eur, v závislosti na jednotlivých trzích, tedy v přepočtu mezi 1,2 až 1,5 milionu korun. Model si nejprve odbude premiéru letos v červnu v Číně, poté chystá značka uvedení v Evropě.

Doporučujeme

Články odjinud