Další čínský elektromobil míří do Evropy. BYD Tang ujede až 520 km a nestojí moc

Petr Vaněk  |  06. 05. 2020 08:40

Nekonečná záplava Čínských elektroaut připomínajících SUV. No, máme se na co těšit

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  06. 05. 2020 08:57

Já myslím, že z Asie už tu máme dost slušný výběr. Další bych sem nepouštěl.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  07. 05. 2020 06:21

Aaa pan je komous a chce rozhodovat kdo jo a kdo ne

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  06. 05. 2020 09:05

Ukončite dotacie(je to podobne ako šrotovne) na elektricke haraburdy a prinuťte majiteľov EV platiť rovnake dane,ako platia majitelia konvenčnych aut.Potom sa pozrite,ake sú EV úžasne a koľko ľudí chce tieto slepé technologie. 

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 05. 2020 12:43

na uato jsem zadnou dotaci nemel, dane platim stejne jako kazdy jiny kdo si poridil jakekoliv jine auto, za rok 2019 neco prez 140 tisic korun a normalne ani jsem nevyuzil moznost odkladu dani diky nynejsi situaci , takze v cem je rozdil oproti tomu ze kdys jezdim autem se spalovacim motorem? ty se spalovacim motorem mam v garazi 3, vesmes pro zabavu

a jestli narazis ohledne dani na spotrebni dan na palivech, tak se spalovakem ta dan s mejma cca 25-30 tisici km rocne v dennim aute delala cca 20-22 tisic korun (RX450h coby predchozi auto na denni jezdeni), no to je urcite ta nejpodstatnejsi suma proc jsem se rozhodl si denni auto poridit jako elektricke, ze usetrim rocne asi 20 tisic na spotrebni dani !!!, jo uplne z toho silim z te uspory, safra ale za ty 2-3 roky co to auto budu vlastnit ucetrim silenych 44-66 tisic na spotrebni dani, no ty brdo, hele za to si budu moct zajet treba na dovolenou, na Lipno treba a fakt jako teda verim, ze lidi co si kupuji elektromobil tak si ho kupuji prave proto aby nemuseli platit spotrebni dan a dalnicni znamku, to jsou tak vyznamny sumy ze to fakt stoji za to do toho kvuli tomu jit

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  07. 05. 2020 09:14

Motoristi ktorí si kupia u nas u vas EV bez dotacii je 0,1%,preto som nemal na mysli iba Ćesko Slovensko,ale hlavne štaty na zapade,kde EV podporuju 6000 eurovymi sumami. Platenním daní nemam na mysli tvoje prijmy,ale položky (zvyhodnenia) ako registracne poplatky,dialnične poplatky,parkovanie zadarmo,volne jazdne pruhy,...Bez tychto zvyhodnení si EV zadovaži 0.01% motoristov.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  06. 05. 2020 09:09

Nepodporovat čínské společnosti, každý může přispět svým rozhodnutím. Někdy se tomu nelze vyhnout, přesto je dobré se řídit pravidlem méně Číny.

Odpovědět  |   | 
C. Rice  |  06. 05. 2020 11:19

přesně tak, už tak sme zaplavení činským zbožím, takže auta fakt ne, obzvlášť v této době se to fakt nehodí, je třeba podpořit "místní evropské" značky

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 05. 2020 12:45

takye koupis EniaQ, Etron a dalsi? pac kdys koupis spalovaka, tak podporis i Rusko, teda samozrejme pokud to auto nedas pod plachtu do garaze a nebudes s nim jezdit, pak podporis jen tu automobilku a to je chvalihodne

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  07. 05. 2020 09:17

Kupov EV aj tak podporíš Rusko z ktoreho bude treba doviesť viac paliva do jadrovych elektrarni.Nemci už nechcu ani tie,teraz dokončuju plynovod po dne baltiku aby Rusky plyn nahradil jadro a uhoľne elektrarne.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  07. 05. 2020 09:51

joo joo, jaderky v CR vyrobej rocne v CR asi 30% elektriny a na rok vychazi jaderne palivo pro CR na cca 1.5 milirady, ropy se za ten rok doveze cca za 65 miliard, co je lepsi, dovazet ropu, nebo se snazit dobudoucna o zdroje elektriny ktere nebudou zavysle na zadnem dovozu?

u paliv pro jaderky navic nejsme zavysli jen na Rusku, ac pokusy s palivem z USA nedopadli dobre, tak dostavba Dukovan nebo i Temelina rozhodne neni jistotou pro Rosatom, a vic jaderek v CR potreba nebude, spise to bude zbytecna investice kterou nasledne budem vsichni umorovat z dani jeste desitky let

Odpovědět  |   | 
C. Rice  |  10. 05. 2020 22:01

si to nepochopil asi jak to myslim, urcite podporim radeji vic eu nez cinu, kdyz si nekoupim cinske auto...o rusko me vubec nejde...

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  06. 05. 2020 09:14

Jednou na tu čínu dojedete Raději by jsem viděl v nabídce pro ČR nějaké modely pro US trh od normálních značek. Honda Odyssey, Caddy CTS, Patrol Y62 ...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  06. 05. 2020 09:44

Dokud bude možnost nekupovat výrobky od těch prasat, nekoupím nic!

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  06. 05. 2020 12:14

Čína vlastní cca. 95% svetových ložísk lítia, takže EU si uviazala slučku okolo krku čo sa el. automobilov týka 🤔🥴.

Odpovědět  |   | 
Mojo  |  06. 05. 2020 12:22

To je tím, že EU vládnou minimálně 30 let samí retardi.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 05. 2020 12:53

to zajiste, a ty se radis kam, pod ty retardy?

vesmes cele vedecke zastoupeni ktere se dnes zabyva vyvojem baterii se shoduje na tom, ze do 10-15 let se lithium a dalsi vzacne kovy z baterii uplne odbouraji a nebude jich k vyrobe potreba, takze ikdys pomineme ze onech 95% lithia s vlastnenim Cinany je nesmysl, tak i tech skutecnych cca 10% neznamena vesmes nic

by me zajimalo co budete v diskuzich kvakat za tech 10-15 let, ze elektromobily jsou spatne protoze maji jinou barvu karoserie nez jaka se vam libi? ty argumenty proti vam ubejvaj celkem rychle, co budete pak delat?

Odpovědět  |   | 
Mojo  |  06. 05. 2020 13:25

Ty mluvíš o budoucnosti, ale ty chyby od těch bruselských retardů si Evropa vyžírá už dnes. Např. za komponenty do elektromobilů a hybridů poslal do Asie jen samotný koncer Das Auto asi 47 miliard eur. A neurážej, když na to evidentně nemáš.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 05. 2020 14:32

no vidis a cela EU posila do Ruskych republik a dalsich podobnych statu se kteryma nema zrovna uzasne politicke vstahy prez 3 biliony aur za fosilni paliva jako ropu a plyn, to ti nevadi? takze ty jako rad podporujes Rusko, Kazachstan, Azerbajdzan? a tim ze pouzivas benzin nebo naftu tak porporujes finacne prave tyto zeme, protoze treba v CR pochazi ropa z vice nez 99% z techto 3 zemi, a samozrejme dane zeme respektive statni firmy v nich si za tu ropu nechavaji zaplatit, jak prekvapive

na Cine jsem sice zavisli ve spouste vecech, treba v lecivech a spotrebnim zbozi, ale zaroven jsme jeste vic zavysli na zemich jako je Rusko, protoze bez jejich ropy, by se cela EU zastavila ani ne za rok bez toho spotrebniho zbozi se obejdem celkem snadno, bez tech paliv ale asi stezi v pripade ze je na nich zavysle vesmes uplne vsechno prave proto, ze alternativy ktere si umime v Evrope vyrobit se v doprave pouzivaji minimalne, a to je taky hlavni duvod proc EU dela to co dela, aby se postupne snizovala energeticka zavyslost EU na Rusku a nekterych dalsich zemich, mimo jine v jizni casti EU na Turecku a SA ;) a az vyrostes a dostanes rozum, tak ti tohle treba docvakne

Odpovědět  |   | 
Mojo  |  06. 05. 2020 15:16

Až trochu vyrosteš a nastoupíš na základku, tak tě naučí psát na začátku věty velké písmeno a na konci tečku. Smajlíky to nezachrání. Taky tě neučí, proč se ve slově „závislé" píše měkké i.

Mně Rusko nevadí a Kazachstán a Azerbajdžán už vůbec ne. Nijak mi neubližují a ani se s jejich občany nepotkávám. Až dospěješ a trochu procestuješ svět, tak zjistíš, že lidi jsou lidi a nebudeš nikoho odsuzovat jenom kvůli národnosti.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 05. 2020 15:33

bvis ze jsi napsal extremne uzasnej kompliment? schvalne jak jsi zvladal psani pred nastupem na zakladku ty?

nastesti me tu na autorevue lidi dobre znaj a vedej kdo jsem, co jsem v zivote dokazal, jaka automobilka je muj "zamestnavatel", a to ze neumim dobre pravopis treba i diky dysortografii tu resi vesmes jen ti co maji potrebu urazet neustale dokola a zrejme i diky tomu ze nemaji zadne argumenty, a nebo novacci, a vsichni vime ze ty jsi tohle odeme jiz nekolikrat cetl, takze vime do jake skupinky patris

tak se mej pekne alterego runnera42

Odpovědět  |   | 
Mojo  |  06. 05. 2020 15:45

„ a vsichni vime ze ty jsi tohle odeme jiz nekolikrat cetl, takze vime do jake skupinky patris"
A ještě k tomu lhář nebo spíš paranoik.

Postižení, které lidem ztěžuje psát na začátku věty velké písmeno a na konci věty tečku - to vážně existuje? Pokud ano, tak se omlouvám.

A runner42 nejsem. Z pracovního PC píšu jako Mojo a ze soukromého pod jiným nickem, ale ne jako runner42.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  07. 05. 2020 09:19

Nostradamus je tvoj pribuzny?

Odpovědět  |   | 
fifo  |  06. 05. 2020 21:23

To je sice možné, ale retardi na vedoucích postech nevznikají sami od sebe. Někdo je tam musí volit. Chybu proto vidím v nás voličích, viz tuzemský nebo maďarský premiér.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 05. 2020 12:50

prisim, muzes sem dat odkaz kde jsi se docetl ze 95% lozisek lithia vlastni Cina? protoze vsechny relevantni zdroje uvadi ze Cina ma vlastnicke ci tezebni podily ve zhruba jen cca 10% tak jen aby si tady nesiril HOAX, vis jak zdroje jsou zdroje

tady treba jeden maly prelozeny do Ceskeho jazyka http://www.avcr.cz/opencms/export/sites/avcr... ...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  07. 05. 2020 09:56

super odkazy, a kde se tam pise o lithiu a 95% patricim Cine? vidim tam cobalt , a pak procenta o investicich

a chtel jsem opravdu relevantni zdroje, neco kde najdu odkazy na cisla z oficialnich zdroju, tedy treba stranky primo tech firem kterych se to tyka, nebo uradu ktere dane transakce potvrdili a schvalili, a tak podobne

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 100 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 29 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A