Čínský Borgward BXi7 je elektrické SUV, které se bude vyrábět v Německu

Znovuzrozená značka Borgward na autosalonu v Šanghaji představila elektrickou variantu svého SUV.

Původem německá automobilka zažívá svou renesanci v čínských rukou. V roce 2015 představila nové kosočtvercové logo a hlavně SUV BX7, první auto po více než padesáti letech. Na takřka domácím autosalonu v Šanghaji představuje elektrickou podobu tohoto vozu, nazývá jej BXi7.

Stejnou karoserii obohacuje o modré doplňky a jiné nárazníky, světlomety či masku chladiče, která již není třeba. Modré tóny pak pokračují i v interiéru, kde je přístrojový štít nově plně digitální.

Nové čínské SUV Lynk&Co 01 za dva roky dorazí do Evropy s technikou Volva

Nové čínské SUV Lynk&Co 01 za dva roky dorazí do Evropy s technikou Volva

Technické specifikace bohužel zatím nejsou zveřejněny. Jediné, co víme je, že vývoj a výrobu baterií má na starosti známý výrobce elektroniky - LG. Vlastník Borgwardu, čínský státní výrobce nákladních automobilů Beiqi Foton chce BXi7 vyrábět ve zcela nové továrně již příští rok.

Výstavba automobilky, která by měla být schopna vyrobit 10 000 aut ročně, by měla začít letos. Poslední zprávy hovořily o tom, že zástupci automobilky jednají o pozemcích u německých Brém, chtějí tedy výrobu Borgwardu navrátit zpět domů.

Standardní BX7 se v současnosti vyrábí nedaleko Pekingu. Od představení sedmičky stihl Borward také uvést do prodeje i menší SUV BX5 a představit koncept kupé-SUV BX6. Prohlédněte si je:

Borgward představil modely BX5 a BX6 TS. Do prodeje dorazí za rok

Borgward představil modely BX5 a BX6 TS. Do prodeje dorazí za rok

Kompletní fotogalerii nového elektromobilu najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků