Čínský Borgward BXi7 je elektrické SUV, které se bude vyrábět v Německu

Znovuzrozená značka Borgward na autosalonu v Šanghaji představila elektrickou variantu svého SUV.

Původem německá automobilka zažívá svou renesanci v čínských rukou. V roce 2015 představila nové kosočtvercové logo a hlavně SUV BX7, první auto po více než padesáti letech. Na takřka domácím autosalonu v Šanghaji představuje elektrickou podobu tohoto vozu, nazývá jej BXi7.

Stejnou karoserii obohacuje o modré doplňky a jiné nárazníky, světlomety či masku chladiče, která již není třeba. Modré tóny pak pokračují i v interiéru, kde je přístrojový štít nově plně digitální.

Nové čínské SUV Lynk&Co 01 za dva roky dorazí do Evropy s technikou Volva

Nové čínské SUV Lynk&Co 01 za dva roky dorazí do Evropy s technikou Volva

Technické specifikace bohužel zatím nejsou zveřejněny. Jediné, co víme je, že vývoj a výrobu baterií má na starosti známý výrobce elektroniky - LG. Vlastník Borgwardu, čínský státní výrobce nákladních automobilů Beiqi Foton chce BXi7 vyrábět ve zcela nové továrně již příští rok.

Výstavba automobilky, která by měla být schopna vyrobit 10 000 aut ročně, by měla začít letos. Poslední zprávy hovořily o tom, že zástupci automobilky jednají o pozemcích u německých Brém, chtějí tedy výrobu Borgwardu navrátit zpět domů.

Standardní BX7 se v současnosti vyrábí nedaleko Pekingu. Od představení sedmičky stihl Borward také uvést do prodeje i menší SUV BX5 a představit koncept kupé-SUV BX6. Prohlédněte si je:

Borgward představil modely BX5 a BX6 TS. Do prodeje dorazí za rok

Borgward představil modely BX5 a BX6 TS. Do prodeje dorazí za rok

Kompletní fotogalerii nového elektromobilu najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků