Čínský autonomní koncept LeSee Pro představen v USA

Autonomních automobilů neustále přibývá. Další koncept nového vozu představila čínská technologická a zábavní společnost LeEco.
Čínský autonomní koncept LeSee Pro představen v USA

Nový autonomní vlz byl představen v San Franciscu. Nešlo ale jen o akci k nejnovějšímu počinu společnosti LeEco, zároveň byl prezentován i široký obchodní model, který chce aplikovat v Americe i po celém světě. Už teď je společnost významným hráčem na čínském trhu v technologický a mediální sféře. Dokonce se může pochlubit spoluprací s automobilkou Aston Martin při vývoji konceptu Aston Martin RapidE. Čína je už prostě pro tuto společnost malá, expanze na další trhy je tak úplně logickým krokem.

Autonomní vozy v ohrožení? Lexus Googlu naboural, ne vlastní vinou

Autonomní vozy v ohrožení? Lexus Googlu naboural, ne vlastní vinou

Autonomní auto LeSee Pro vychází z konceptu nazvaného LeSee, který byl představen na autosalonu v Pekingu v dubnu letošního roku. V čem je tedy vlastně rozdíl? Na první pohled má nový koncept agresivnější sportovnější vzhled, má byt ale i inteligentnější a více propojený technologiemi. Zajímavostí je vnější světelný displej měnící se do pěti barev. Takhle chce výrobce upozornit ostatní řidiče a chodce na to, v jakém režimu je momentálně vůz. Jestli se nabíjí, je v autonomním režimu nebo vidí nějakou překážku.

Autonomní vozy zřejmě budou muset mít v Německu „černé skříňky“

Autonomní vozy zřejmě budou muset mít v Německu „černé skříňky“

Informace o ceně a začátku výroby na prezentaci nezazněly. Zástupci značky se ale nezapomněli pochlubit faktem, že si LeSee Pro zahraje v novém pokračování úspěšné série filmů Transformers. Odhalení finální verze připravené pro výrobu bychom se mohli dočkat příští rok na technologické výstavě CES. Jsme zvědaví na cenu!

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků