Čínskému zachránci Roveru se přestává věřit

Britská media si v posledních dnech neberou servítky při zmiňování čínské společnosti Ninjing Automobile, která koupila zkrachovanou automobilku Rover. Čínská firma již poněkolikáté odložila oznámení svých plánů a záměrů s opětovným zprovozněním výroby. První termín realizace plánů byl stanoven na léto 2005, poté byl odloženo na konec tohoto roku a nyní přišlo další odložení. Ninjing Automobile přitom slíbil znovu zavést výrobu v původním závodě, kde by se vytvořilo přes 1 200 nových pracovních míst a výroba by se v prvním roce pohybovala okolo 100 000 nových vozů. Dle některých zdrojů jsou za neustálými odklady představení budoucnosti této automobilky finanční problémy. Společnosti Ninjing Automobile se, dle těchto zdrojů, nedaří získat dostatek volných finančních prostředků k profinancování počátku výroby.
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků