Čínskému zachránci Roveru se přestává věřit

Britská media si v posledních dnech neberou servítky při zmiňování čínské společnosti Ninjing Automobile, která koupila zkrachovanou automobilku Rover. Čínská firma již poněkolikáté odložila oznámení svých plánů a záměrů s opětovným zprovozněním výroby. První termín realizace plánů byl stanoven na léto 2005, poté byl odloženo na konec tohoto roku a nyní přišlo další odložení. Ninjing Automobile přitom slíbil znovu zavést výrobu v původním závodě, kde by se vytvořilo přes 1 200 nových pracovních míst a výroba by se v prvním roce pohybovala okolo 100 000 nových vozů. Dle některých zdrojů jsou za neustálými odklady představení budoucnosti této automobilky finanční problémy. Společnosti Ninjing Automobile se, dle těchto zdrojů, nedaří získat dostatek volných finančních prostředků k profinancování počátku výroby.
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků