Čínská Škoda Rapid na první fotce

Čínská Škoda Rapid na první fotce

Škoda Rapid zanedlouho dorazí také na čínský trh, kde bude chtít získat pokud možno co nejvíce zákazníků s cenou od 9900 euro. Na první pohled automobil vypadá téměř stejně jako evropská verze, ale úplně bez rozdílu není, což nakonec dokazuje také první fotografie čínské verze.

Škoda Rapid: kolik stojí „ve výbavě?“ (srovnání s konkurencí)

Škoda Rapid: kolik stojí „ve výbavě?“ (srovnání s konkurencí)

Kromě jiného předního nárazníku a dalších detailů je především rozdíl v naladění podvozku (čínské je měkčí) a hlavně čínští zákazníci si nebudou kupovat liftback, ale klasický sedan. Na výběr jsou benzinové čtyřválce o objemu 1,4 litru nebo 1,6 litru a případní zájemci mohou volit také mezi manuální a automatickou převodovkou.  

Klepněte pro větší obrázek

Zdroj: 500autos.com

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků