Čínská replika Pagani Huayra je ještě horší, než vypadá

Nechává si snad italská automobilka Pagani, proslulá svou pečlivostí k detailům, postavit první kus otevřeného modelu Huayra v Číně? Určitě ne, tohle je jen nepříliš zdařilá replika od jedné čínské karosářské dílny. V Číně zkrátka kopírují všechno, od aut přes mobilní telefony po letadla a zbraně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Už z dálky je jasné, že tu něco nesedí. Pokus o repliku Huayry zřejmě ještě ani nemá motor. Aspoň se to ale tvůrce nesnaží vydávat za produkční auto a staví to sám pro sebe

Už na první pohled je zřejmé, že čínská replika neodpovídá originálu proporčně. Spíše to vypadá, že je to celá postavené na nabouraném malém Ferrari. Ale kdo ví, co je nakonec pod kapotou. Dokonce tu není ani ikonická centrální koncovka výfuku, takže auto zřejmě ještě ani nemá motor.

Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500  

Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500  

Komické je rovněž čelní okno, které je zaprvé podivně tvarované a příliš malé a zadruhé potažené tak černou folií, že přes něj nemůže být vůbec nic vidět. Čínský nadšenec na svém díle určitě ještě zapracuje a třeba o něm v budoucnu ještě uslyšíme. Nicméně jako originál to nikdy asi vypadat nebude.

Pagani Huayra Roadster, ten originální italský, by měl přijít na trh v roce 2016 v omezené sérii několika málo kusů. O pohon skutečného supersportu se stará dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec o výkonu přes 750 koní. Zajímavostí na Pagani je třeba aktivní aerodynamika.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků