Čínská replika Pagani Huayra je ještě horší, než vypadá

Nechává si snad italská automobilka Pagani, proslulá svou pečlivostí k detailům, postavit první kus otevřeného modelu Huayra v Číně? Určitě ne, tohle je jen nepříliš zdařilá replika od jedné čínské karosářské dílny. V Číně zkrátka kopírují všechno, od aut přes mobilní telefony po letadla a zbraně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Už z dálky je jasné, že tu něco nesedí. Pokus o repliku Huayry zřejmě ještě ani nemá motor. Aspoň se to ale tvůrce nesnaží vydávat za produkční auto a staví to sám pro sebe

Už na první pohled je zřejmé, že čínská replika neodpovídá originálu proporčně. Spíše to vypadá, že je to celá postavené na nabouraném malém Ferrari. Ale kdo ví, co je nakonec pod kapotou. Dokonce tu není ani ikonická centrální koncovka výfuku, takže auto zřejmě ještě ani nemá motor.

Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500  

Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500  

Komické je rovněž čelní okno, které je zaprvé podivně tvarované a příliš malé a zadruhé potažené tak černou folií, že přes něj nemůže být vůbec nic vidět. Čínský nadšenec na svém díle určitě ještě zapracuje a třeba o něm v budoucnu ještě uslyšíme. Nicméně jako originál to nikdy asi vypadat nebude.

Pagani Huayra Roadster, ten originální italský, by měl přijít na trh v roce 2016 v omezené sérii několika málo kusů. O pohon skutečného supersportu se stará dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec o výkonu přes 750 koní. Zajímavostí na Pagani je třeba aktivní aerodynamika.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 43 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků