Čínská replika Pagani Huayra je ještě horší, než vypadá

Nechává si snad italská automobilka Pagani, proslulá svou pečlivostí k detailům, postavit první kus otevřeného modelu Huayra v Číně? Určitě ne, tohle je jen nepříliš zdařilá replika od jedné čínské karosářské dílny. V Číně zkrátka kopírují všechno, od aut přes mobilní telefony po letadla a zbraně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Už z dálky je jasné, že tu něco nesedí. Pokus o repliku Huayry zřejmě ještě ani nemá motor. Aspoň se to ale tvůrce nesnaží vydávat za produkční auto a staví to sám pro sebe

Už na první pohled je zřejmé, že čínská replika neodpovídá originálu proporčně. Spíše to vypadá, že je to celá postavené na nabouraném malém Ferrari. Ale kdo ví, co je nakonec pod kapotou. Dokonce tu není ani ikonická centrální koncovka výfuku, takže auto zřejmě ještě ani nemá motor.

Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500  

Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500  

Komické je rovněž čelní okno, které je zaprvé podivně tvarované a příliš malé a zadruhé potažené tak černou folií, že přes něj nemůže být vůbec nic vidět. Čínský nadšenec na svém díle určitě ještě zapracuje a třeba o něm v budoucnu ještě uslyšíme. Nicméně jako originál to nikdy asi vypadat nebude.

Pagani Huayra Roadster, ten originální italský, by měl přijít na trh v roce 2016 v omezené sérii několika málo kusů. O pohon skutečného supersportu se stará dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec o výkonu přes 750 koní. Zajímavostí na Pagani je třeba aktivní aerodynamika.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků