Čínská replika Pagani Huayra je ještě horší, než vypadá

Nechává si snad italská automobilka Pagani, proslulá svou pečlivostí k detailům, postavit první kus otevřeného modelu Huayra v Číně? Určitě ne, tohle je jen nepříliš zdařilá replika od jedné čínské karosářské dílny. V Číně zkrátka kopírují všechno, od aut přes mobilní telefony po letadla a zbraně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Už z dálky je jasné, že tu něco nesedí. Pokus o repliku Huayry zřejmě ještě ani nemá motor. Aspoň se to ale tvůrce nesnaží vydávat za produkční auto a staví to sám pro sebe

Už na první pohled je zřejmé, že čínská replika neodpovídá originálu proporčně. Spíše to vypadá, že je to celá postavené na nabouraném malém Ferrari. Ale kdo ví, co je nakonec pod kapotou. Dokonce tu není ani ikonická centrální koncovka výfuku, takže auto zřejmě ještě ani nemá motor.

Zajímavosti | Sportovní auta | Byznys | Fascinace

Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500  

Komické je rovněž čelní okno, které je zaprvé podivně tvarované a příliš malé a zadruhé potažené tak černou folií, že přes něj nemůže být vůbec nic vidět. Čínský nadšenec na svém díle určitě ještě zapracuje a třeba o něm v budoucnu ještě uslyšíme. Nicméně jako originál to nikdy asi vypadat nebude.

Pagani Huayra Roadster, ten originální italský, by měl přijít na trh v roce 2016 v omezené sérii několika málo kusů. O pohon skutečného supersportu se stará dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec o výkonu přes 750 koní. Zajímavostí na Pagani je třeba aktivní aerodynamika.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků