Čínská octavia je zezadu jiná. Také rádiu zůstaly "knoflíky"

8 komentářů

Jozef
2. října • 19:22

To sú paradoxy: v Číne sa už predávajú lepšie verzie áut ako v Európe.
Verím, že sa o chvíľu skončí doba ovládania všetkého cez displej. Niet nad otočný čudlík. A je jedno, či pri pridávaní hlasitosti alebo nastavovaní klímy.
Ale ono je to asi lacnejšie vyrobiť rádio bez takýchto "zbytočností". A ešte to marketing potom predá ako super "cool" riešenie...

Net
3. října • 9:49

Také nechápu, proč dotykové ovládání odevšud mizí. Nic proti dotykovým displejům, mají své využití, ale občas chce člověk něco ovládat ,aniž by se koukal na displej, kde jsou tlačítka. To platí dvojnásob pro řidiče auta.

Aladin
3. října • 10:41

a) je to levnější- hlavní důvod! Když už nemají např u bmw x5 na barevné plastové nýtky v podbězíc předníc kol a musejí na bíly vůz rvát černé, které lze vidět už z dálky, tak dotykáč místo čudlíků u levnějších vozů přijde ekonomům jistě vhod. b) může to rychle sledovat trendy= zase peníze. U faceliftu dají na obrazovku jiná grafická a barevná schémata a mají "novinku". Jinak by musely vymýšlet nové tvary a materiály čudlíků, pak je zkoušet.Větší problém nastane, až začnou osazovat dotykové plošky na volanty. Tam se nahmatání tlačítek hodí velmi.

Sarcasticus
3. října • 11:44

Třeba bude jednou dotykový displej dokonce místo volantu. Řidič tak zvládne zatáčet opravdu jedním prstem, jen přitom bude muset hledět na displej a ne tam, kam jede. A kdyby takový displej místo volantu umožnil i multidotekové ovládání, pak by řidič mohl řídit každé kolo nezávisle na jiném? ;-)

Phoenix
3. října • 8:53

Tak ona za to může částečně i masírka novinářů - co test, to jsme četli, že palubní deska je záplava čudlíků, ve které se člověk ztrácí. Takže nejdřív přišly sdružené ovladače typu MMI atd... No a k dotyku byla už jen zkratka přes tablety a mobily... Upřímně, ač velký příznivce smartphone, mám v autě raději hromadu čudlíků, kde po sžitím se s autem vím, kam mám přesně sáhnout, než to lovit někde utopené v dotykovém menu bez jakékoliv zpětné vazby...

Mrdokvas
2. října • 19:18

dá se to přivézt z číny? a za kolik by byla? B-]

Pája
2. října • 17:09

Mnohem hezčí než Evropská. Hlavně ta zadní světla a inteligentní ovládání kolečky. To nic nenahradí.

Alík
2. října • 16:53

Fasoval bych jí raději, než tu evropskou verzi.

Doporučujeme

Články odjinud