Čínská octavia je zezadu jiná. Také rádiu zůstaly "knoflíky"

Alík  |  02. 10. 2017 16:53  |  [78.45.152.xxx]

Fasoval bych jí raději, než tu evropskou verzi.

Odpovědět  |   | 
Pája  |  02. 10. 2017 17:09  |  [194.228.76.xxx]

Mnohem hezčí než Evropská. Hlavně ta zadní světla a inteligentní ovládání kolečky. To nic nenahradí.

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  02. 10. 2017 19:18  |  [89.177.194.xxx]

dá se to přivézt z číny? a za kolik by byla?

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  02. 10. 2017 19:22  |  [213.181.134.xxx]

To sú paradoxy: v Číne sa už predávajú lepšie verzie áut ako v Európe.
Verím, že sa o chvíľu skončí doba ovládania všetkého cez displej. Niet nad otočný čudlík. A je jedno, či pri pridávaní hlasitosti alebo nastavovaní klímy.
Ale ono je to asi lacnejšie vyrobiť rádio bez takýchto "zbytočností". A ešte to marketing potom predá ako super "cool" riešenie...

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  03. 10. 2017 08:53  |  [193.245.34.xxx]

Tak ona za to může částečně i masírka novinářů - co test, to jsme četli, že palubní deska je záplava čudlíků, ve které se člověk ztrácí. Takže nejdřív přišly sdružené ovladače typu MMI atd... No a k dotyku byla už jen zkratka přes tablety a mobily... Upřímně, ač velký příznivce smartphone, mám v autě raději hromadu čudlíků, kde po sžitím se s autem vím, kam mám přesně sáhnout, než to lovit někde utopené v dotykovém menu bez jakékoliv zpětné vazby...

Odpovědět  |   | 
Net  |  03. 10. 2017 09:49  |  [195.88.164.xxx]

Také nechápu, proč dotykové ovládání odevšud mizí. Nic proti dotykovým displejům, mají své využití, ale občas chce člověk něco ovládat ,aniž by se koukal na displej, kde jsou tlačítka. To platí dvojnásob pro řidiče auta.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 10. 2017 10:41  |  [94.230.144.xxx]

a) je to levnější- hlavní důvod! Když už nemají např u bmw x5 na barevné plastové nýtky v podbězíc předníc kol a musejí na bíly vůz rvát černé, které lze vidět už z dálky, tak dotykáč místo čudlíků u levnějších vozů přijde ekonomům jistě vhod.

b) může to rychle sledovat trendy= zase peníze. U faceliftu dají na obrazovku jiná grafická a barevná schémata a mají "novinku". Jinak by musely vymýšlet nové tvary a materiály čudlíků, pak je zkoušet.

Větší problém nastane, až začnou osazovat dotykové plošky na volanty. Tam se nahmatání tlačítek hodí velmi.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  03. 10. 2017 11:44  |  [86.49.189.xxx]

Třeba bude jednou dotykový displej dokonce místo volantu. Řidič tak zvládne zatáčet opravdu jedním prstem, jen přitom bude muset hledět na displej a ne tam, kam jede. A kdyby takový displej místo volantu umožnil i multidotekové ovládání, pak by řidič mohl řídit každé kolo nezávisle na jiném?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků

Nejčtenější články

Výměna řidičského průkazu: Kolik to stojí? A lze řídit s propadlým řidičákem?

Výměna řidičského průkazu: Kolik to stojí? …

Každý rok musí výměnu řidičského oprávnění absolvovat statisíce obyvatel České republiky. Od poloviny letošního roku by se měla procedura poněkud zjednodušit

3.  2.  2018 | | 52 N/A
Hyundai bude mít svůj vlastní Kodiaq. Jen se podívejte na nové Santa Fe!

Hyundai bude mít svůj vlastní Kodiaq. Jen s…

První upoutávku na novou generaci SUV Santa Fe vydal Hyundai už minulý týden. Dnes pokračuje sérií skic.

30.  1.  2018 | | 51 N/A
Jeremy Clarkson otestoval Teslu. Záda mu krylo šest právníků!

Jeremy Clarkson otestoval Teslu. Záda mu kr…

Jeremy Clarkson se již pro své výroky o testovaných vozech nejednou dostal do problémů. Při testu Modelu X od Tesly si proto vzal s sebou rovnou 6 právníků.

14.  2.  2018 | | 18 N/A
Kia představila nový koncept SUV. Je krásný, má ale jednu zásadní chybu

Kia představila nový koncept SUV. Je krásný…

Uvítali byste u nás SUV tvarů konceptu SP? Pokud ano, nepotěšíme vás. Budoucí sériový vůz totiž není určený pro evropské zákazníky.

7.  2.  2018 | | 22 N/A
V Česku stvořili monstrum. Tato Škoda Superb má 404 koní a brutální zvuk

V Česku stvořili monstrum. Tato Škoda Super…

Česká firma HotHatch Shop, která se zabývá úpravami vozů koncernu Volkswagen, si vzala do parády nejsilnější Škodu Superb. Výsledek je skutečně impozantní.

28.  1.  2018 | | 38 N/A