Čínská octavia je zezadu jiná. Také rádiu zůstaly "knoflíky"

Alík  |  02. 10. 2017 16:53

Fasoval bych jí raději, než tu evropskou verzi.

Odpovědět  |   | 
Pája  |  02. 10. 2017 17:09

Mnohem hezčí než Evropská. Hlavně ta zadní světla a inteligentní ovládání kolečky. To nic nenahradí.

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  02. 10. 2017 19:18

dá se to přivézt z číny? a za kolik by byla?

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  02. 10. 2017 19:22

To sú paradoxy: v Číne sa už predávajú lepšie verzie áut ako v Európe.
Verím, že sa o chvíľu skončí doba ovládania všetkého cez displej. Niet nad otočný čudlík. A je jedno, či pri pridávaní hlasitosti alebo nastavovaní klímy.
Ale ono je to asi lacnejšie vyrobiť rádio bez takýchto "zbytočností". A ešte to marketing potom predá ako super "cool" riešenie...

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  03. 10. 2017 08:53

Tak ona za to může částečně i masírka novinářů - co test, to jsme četli, že palubní deska je záplava čudlíků, ve které se člověk ztrácí. Takže nejdřív přišly sdružené ovladače typu MMI atd... No a k dotyku byla už jen zkratka přes tablety a mobily... Upřímně, ač velký příznivce smartphone, mám v autě raději hromadu čudlíků, kde po sžitím se s autem vím, kam mám přesně sáhnout, než to lovit někde utopené v dotykovém menu bez jakékoliv zpětné vazby...

Odpovědět  |   | 
Net  |  03. 10. 2017 09:49

Také nechápu, proč dotykové ovládání odevšud mizí. Nic proti dotykovým displejům, mají své využití, ale občas chce člověk něco ovládat ,aniž by se koukal na displej, kde jsou tlačítka. To platí dvojnásob pro řidiče auta.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 10. 2017 10:41

a) je to levnější- hlavní důvod! Když už nemají např u bmw x5 na barevné plastové nýtky v podbězíc předníc kol a musejí na bíly vůz rvát černé, které lze vidět už z dálky, tak dotykáč místo čudlíků u levnějších vozů přijde ekonomům jistě vhod.

b) může to rychle sledovat trendy= zase peníze. U faceliftu dají na obrazovku jiná grafická a barevná schémata a mají "novinku". Jinak by musely vymýšlet nové tvary a materiály čudlíků, pak je zkoušet.

Větší problém nastane, až začnou osazovat dotykové plošky na volanty. Tam se nahmatání tlačítek hodí velmi.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  03. 10. 2017 11:44

Třeba bude jednou dotykový displej dokonce místo volantu. Řidič tak zvládne zatáčet opravdu jedním prstem, jen přitom bude muset hledět na displej a ne tam, kam jede. A kdyby takový displej místo volantu umožnil i multidotekové ovládání, pak by řidič mohl řídit každé kolo nezávisle na jiném?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 17 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

včera | | 55 N/A