Čínská octavia je zezadu jiná. Také rádiu zůstaly "knoflíky"

Alík  |  02. 10. 2017 16:53  |  [78.45.152.xxx]

Fasoval bych jí raději, než tu evropskou verzi.

Odpovědět  |   | 
Pája  |  02. 10. 2017 17:09  |  [194.228.76.xxx]

Mnohem hezčí než Evropská. Hlavně ta zadní světla a inteligentní ovládání kolečky. To nic nenahradí.

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  02. 10. 2017 19:18  |  [89.177.194.xxx]

dá se to přivézt z číny? a za kolik by byla?

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  02. 10. 2017 19:22  |  [213.181.134.xxx]

To sú paradoxy: v Číne sa už predávajú lepšie verzie áut ako v Európe.
Verím, že sa o chvíľu skončí doba ovládania všetkého cez displej. Niet nad otočný čudlík. A je jedno, či pri pridávaní hlasitosti alebo nastavovaní klímy.
Ale ono je to asi lacnejšie vyrobiť rádio bez takýchto "zbytočností". A ešte to marketing potom predá ako super "cool" riešenie...

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  03. 10. 2017 08:53  |  [193.245.34.xxx]

Tak ona za to může částečně i masírka novinářů - co test, to jsme četli, že palubní deska je záplava čudlíků, ve které se člověk ztrácí. Takže nejdřív přišly sdružené ovladače typu MMI atd... No a k dotyku byla už jen zkratka přes tablety a mobily... Upřímně, ač velký příznivce smartphone, mám v autě raději hromadu čudlíků, kde po sžitím se s autem vím, kam mám přesně sáhnout, než to lovit někde utopené v dotykovém menu bez jakékoliv zpětné vazby...

Odpovědět  |   | 
Net  |  03. 10. 2017 09:49  |  [195.88.164.xxx]

Také nechápu, proč dotykové ovládání odevšud mizí. Nic proti dotykovým displejům, mají své využití, ale občas chce člověk něco ovládat ,aniž by se koukal na displej, kde jsou tlačítka. To platí dvojnásob pro řidiče auta.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 10. 2017 10:41  |  [94.230.144.xxx]

a) je to levnější- hlavní důvod! Když už nemají např u bmw x5 na barevné plastové nýtky v podbězíc předníc kol a musejí na bíly vůz rvát černé, které lze vidět už z dálky, tak dotykáč místo čudlíků u levnějších vozů přijde ekonomům jistě vhod.

b) může to rychle sledovat trendy= zase peníze. U faceliftu dají na obrazovku jiná grafická a barevná schémata a mají "novinku". Jinak by musely vymýšlet nové tvary a materiály čudlíků, pak je zkoušet.

Větší problém nastane, až začnou osazovat dotykové plošky na volanty. Tam se nahmatání tlačítek hodí velmi.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  03. 10. 2017 11:44  |  [86.49.189.xxx]

Třeba bude jednou dotykový displej dokonce místo volantu. Řidič tak zvládne zatáčet opravdu jedním prstem, jen přitom bude muset hledět na displej a ne tam, kam jede. A kdyby takový displej místo volantu umožnil i multidotekové ovládání, pak by řidič mohl řídit každé kolo nezávisle na jiném?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 23 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků

Nejčtenější články

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Slováci vyvinuli unikátní zabezpečení aut. Nikdo jej dosud neprolomil

Slováci vyvinuli unikátní zabezpečení aut. …

Automobilky se snaží všemi možnými způsoby zabezpečit své výrobky proti krádeži, mnohdy je to ale marné. Systém otce a syna Vámošových se však vrací ke kořenům, což je jeho největší výhoda.

23.  11.  2017 | | 38 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A
Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Problém tam, kde byste ho nečekali

Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Problé…

Přeplňované tříválcové agregáty jsou v malých vozech velmi rozšířené. Škoda Fabia jej dostala teprve nedávno a pasuje přímo ukázkově i k praktičtějšímu kombíku.

3.  12.  2017 | | 127 N/A
Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Takto si stojí proti Octavii

Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Ta…

Minulý týden se vůz začal vyrábět, dnes známe jeho kompletní ceník. Za akčních 380.000 Kč je výrazně levnější než hlavní sok z Mladé Boleslavi.

22.  11.  2017 | | 78 N/A