Čínská octavia je zezadu jiná. Také rádiu zůstaly "knoflíky"

Alík  |  02. 10. 2017 16:53

Fasoval bych jí raději, než tu evropskou verzi.

Odpovědět  |   | 
Pája  |  02. 10. 2017 17:09

Mnohem hezčí než Evropská. Hlavně ta zadní světla a inteligentní ovládání kolečky. To nic nenahradí.

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  02. 10. 2017 19:18

dá se to přivézt z číny? a za kolik by byla?

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  02. 10. 2017 19:22

To sú paradoxy: v Číne sa už predávajú lepšie verzie áut ako v Európe.
Verím, že sa o chvíľu skončí doba ovládania všetkého cez displej. Niet nad otočný čudlík. A je jedno, či pri pridávaní hlasitosti alebo nastavovaní klímy.
Ale ono je to asi lacnejšie vyrobiť rádio bez takýchto "zbytočností". A ešte to marketing potom predá ako super "cool" riešenie...

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  03. 10. 2017 08:53

Tak ona za to může částečně i masírka novinářů - co test, to jsme četli, že palubní deska je záplava čudlíků, ve které se člověk ztrácí. Takže nejdřív přišly sdružené ovladače typu MMI atd... No a k dotyku byla už jen zkratka přes tablety a mobily... Upřímně, ač velký příznivce smartphone, mám v autě raději hromadu čudlíků, kde po sžitím se s autem vím, kam mám přesně sáhnout, než to lovit někde utopené v dotykovém menu bez jakékoliv zpětné vazby...

Odpovědět  |   | 
Net  |  03. 10. 2017 09:49

Také nechápu, proč dotykové ovládání odevšud mizí. Nic proti dotykovým displejům, mají své využití, ale občas chce člověk něco ovládat ,aniž by se koukal na displej, kde jsou tlačítka. To platí dvojnásob pro řidiče auta.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 10. 2017 10:41

a) je to levnější- hlavní důvod! Když už nemají např u bmw x5 na barevné plastové nýtky v podbězíc předníc kol a musejí na bíly vůz rvát černé, které lze vidět už z dálky, tak dotykáč místo čudlíků u levnějších vozů přijde ekonomům jistě vhod.

b) může to rychle sledovat trendy= zase peníze. U faceliftu dají na obrazovku jiná grafická a barevná schémata a mají "novinku". Jinak by musely vymýšlet nové tvary a materiály čudlíků, pak je zkoušet.

Větší problém nastane, až začnou osazovat dotykové plošky na volanty. Tam se nahmatání tlačítek hodí velmi.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  03. 10. 2017 11:44

Třeba bude jednou dotykový displej dokonce místo volantu. Řidič tak zvládne zatáčet opravdu jedním prstem, jen přitom bude muset hledět na displej a ne tam, kam jede. A kdyby takový displej místo volantu umožnil i multidotekové ovládání, pak by řidič mohl řídit každé kolo nezávisle na jiném?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků

Nejčtenější články

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcházejí, odmítli nové smlouvy

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcház…

Další prodejci vozů Hyundai se údajně chystají nepodepsat novou smlouvu s českým zastoupením. Zákazníci to tak mohou mít dále.

28.  5.  2018 | | 289 N/A
Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na toto si stěžují její majitelé

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na t…

Mladoboleslavská automobilka se momentálně chlubí nejrychlejším sedmimístným SUV na Nürburgringu, na adresu Kodiaqu však nepadají jen slova chvály. Tohle jsou názory z druhé strany.

17.  6.  2018 | | 133 N/A
V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáhnou. Mají lepší metodu

V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáh…

V Brně se změní pravidla pro blokové čištění ulic. Bude je zajišťovat město přímo se správou komunikací. Auta, která budou blokovat ulice, již nebudou odtažena.

6.  6.  2018 | | 48 N/A
Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS. Její slova asi mnohé nepotěší

Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS…

Německá závodnice Sabine Schmitz obkroužila slavnou Severní smyčku Nürburgringu více než 30.000krát. Zajela tam i rekord se Škodou Kodiaq RS, kterou následně zhodnotila.

15.  6.  2018 | | 79 N/A
Karel Gott a jeho auta: Měl Porsche i VW Golf. První vůz hned naboural

Karel Gott a jeho auta: Měl Porsche i VW Go…

Karel Gott měl ve své garáži i ryze sportovní kusy. Nevyhnul se ani epizodě s Porsche 911.

13.  6.  2018 | | 37 N/A