Čínská octavia je zezadu jiná. Také rádiu zůstaly "knoflíky"

Verze modernizované octavie pro největší světový trh s novými auty je od té evropské docela odlišná. Jiné jsou také motory.

Už i v Číně si zákazníci můžou objednávat modernizovanou verzi octavie. Jejím hlavním poznávacím znakem jsou i v této nejlidnatější zemi světa rozdělené hlavní světlomety na přídi.

Odlišností je však více. Například na zádi jsou to protáhlé svítilny, které zasahují také do víka kufru. Zadní partii vozu to opticky rozšiřuje. V interiéru upoutají pozornost "knoflíky" pro ovládání hlasitosti a ladění autorádia po stranách multimediálního displeje.

Modernizovaná Škoda Octavia oficiálně. Vážně vypadá jako Mercedes!

Modernizovaná Škoda Octavia oficiálně. Vážně vypadá jako Mercedes!

Evropané musí přímo na displej sahat, i pokud potřebují třeba změnit měřítko mapy nebo ubrat na hlasitosti.

Další jasně viditelnou změnou jsou falešné výdechy vzduchu (vlastně spíše ozdobný prvek na předních blatnících.

Čínská vylepšení v porovnání s evropskou verzí modelu, si prohlédněte ve fotogalerii zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků