Čínská octavia je zezadu jiná. Také rádiu zůstaly "knoflíky"

Verze modernizované octavie pro největší světový trh s novými auty je od té evropské docela odlišná. Jiné jsou také motory.

Už i v Číně si zákazníci můžou objednávat modernizovanou verzi octavie. Jejím hlavním poznávacím znakem jsou i v této nejlidnatější zemi světa rozdělené hlavní světlomety na přídi.

Odlišností je však více. Například na zádi jsou to protáhlé svítilny, které zasahují také do víka kufru. Zadní partii vozu to opticky rozšiřuje. V interiéru upoutají pozornost "knoflíky" pro ovládání hlasitosti a ladění autorádia po stranách multimediálního displeje.

Modernizovaná Škoda Octavia oficiálně. Vážně vypadá jako Mercedes!

Modernizovaná Škoda Octavia oficiálně. Vážně vypadá jako Mercedes!

Evropané musí přímo na displej sahat, i pokud potřebují třeba změnit měřítko mapy nebo ubrat na hlasitosti.

Další jasně viditelnou změnou jsou falešné výdechy vzduchu (vlastně spíše ozdobný prvek na předních blatnících.

Čínská vylepšení v porovnání s evropskou verzí modelu, si prohlédněte ve fotogalerii zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků