Čínská octavia je zezadu jiná. Také rádiu zůstaly "knoflíky"

Verze modernizované octavie pro největší světový trh s novými auty je od té evropské docela odlišná. Jiné jsou také motory.

Už i v Číně si zákazníci můžou objednávat modernizovanou verzi octavie. Jejím hlavním poznávacím znakem jsou i v této nejlidnatější zemi světa rozdělené hlavní světlomety na přídi.

Odlišností je však více. Například na zádi jsou to protáhlé svítilny, které zasahují také do víka kufru. Zadní partii vozu to opticky rozšiřuje. V interiéru upoutají pozornost "knoflíky" pro ovládání hlasitosti a ladění autorádia po stranách multimediálního displeje.

Modernizovaná Škoda Octavia oficiálně. Vážně vypadá jako Mercedes!

Modernizovaná Škoda Octavia oficiálně. Vážně vypadá jako Mercedes!

Evropané musí přímo na displej sahat, i pokud potřebují třeba změnit měřítko mapy nebo ubrat na hlasitosti.

Další jasně viditelnou změnou jsou falešné výdechy vzduchu (vlastně spíše ozdobný prvek na předních blatnících.

Čínská vylepšení v porovnání s evropskou verzí modelu, si prohlédněte ve fotogalerii zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků