Čínská divize BMW hodlá znásobit současnou výrobu

Čínská divize bavorské automobilky BMW oznámila na Pekingském autosalonu svůj záměr, ztrojnásobit své současné výrobní kapacity. Automobilka totiž nestíhá pokrýt rychle rostoucí poptávku po „bavorácích“ na tamním trhu, a tak se často stává, že zákazníci musí na svůj vůz čekat příliš dlouho. 

Roční výrobní kapacita společného podniku BMW a Brilliance Automotive Holding v současnosti činí 35 tisíc automobilů. V roce 2012 by tato kapacita měla být podstatně vyšší a z výrobních linek by mělo ročně sjíždět zhruba 100 tisíc vozů. Společnost BMW zaznamenala oproti roku 2007 narůst prodejů o 42 procent. Statistiky mluví o tom, že v období od ledna do března se místním dealerům podařilo prodat 14 574 vozidel BMW. Na zvyšování poptávky se přitom ve značné míře podílejí čínští podnikatelé, kteří čím dále tím víc touží po luxusních vozech. 
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků