Čínská divize BMW hodlá znásobit současnou výrobu

Čínská divize bavorské automobilky BMW oznámila na Pekingském autosalonu svůj záměr, ztrojnásobit své současné výrobní kapacity. Automobilka totiž nestíhá pokrýt rychle rostoucí poptávku po „bavorácích“ na tamním trhu, a tak se často stává, že zákazníci musí na svůj vůz čekat příliš dlouho. 

Roční výrobní kapacita společného podniku BMW a Brilliance Automotive Holding v současnosti činí 35 tisíc automobilů. V roce 2012 by tato kapacita měla být podstatně vyšší a z výrobních linek by mělo ročně sjíždět zhruba 100 tisíc vozů. Společnost BMW zaznamenala oproti roku 2007 narůst prodejů o 42 procent. Statistiky mluví o tom, že v období od ledna do března se místním dealerům podařilo prodat 14 574 vozidel BMW. Na zvyšování poptávky se přitom ve značné míře podílejí čínští podnikatelé, kteří čím dále tím víc touží po luxusních vozech. 
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků