Čínská divize BMW hodlá znásobit současnou výrobu

Čínská divize bavorské automobilky BMW oznámila na Pekingském autosalonu svůj záměr, ztrojnásobit své současné výrobní kapacity. Automobilka totiž nestíhá pokrýt rychle rostoucí poptávku po „bavorácích“ na tamním trhu, a tak se často stává, že zákazníci musí na svůj vůz čekat příliš dlouho. 

Roční výrobní kapacita společného podniku BMW a Brilliance Automotive Holding v současnosti činí 35 tisíc automobilů. V roce 2012 by tato kapacita měla být podstatně vyšší a z výrobních linek by mělo ročně sjíždět zhruba 100 tisíc vozů. Společnost BMW zaznamenala oproti roku 2007 narůst prodejů o 42 procent. Statistiky mluví o tom, že v období od ledna do března se místním dealerům podařilo prodat 14 574 vozidel BMW. Na zvyšování poptávky se přitom ve značné míře podílejí čínští podnikatelé, kteří čím dále tím víc touží po luxusních vozech. 
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků