Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

66 komentářů

PanHajzl
10. října • 0:36

Uprimne,nemam zadne predsudky k vecem z ciny. V cine je vyrobeno vse, ajfoun(designed california,assembled china) ,notenoooky, renomovane telefony, kvalitni pc komponenty, proste vse a divi se nekdo? Mam uz nejaky ten patek ucet na aliexpressu, je tam spousta verku,ale to clovek hned vyfiltruje dle popisu a ceny a naopak je tam spousta kvalitnich veci....pajeci mikrostanice s plnou regulaci a pajenim smd - koupeno cca za 2500,- zde adekvatni cca 8000,- mam ji pres dva roky, funguje na vybornou do ted. Regulovatelny zdroj 0,1V - 40V 30A v plenm rozsahu. Cca 1300,- zde by stal cca 5 000,- stejne jak pajka pres dva roky, funguje vyborne. Cca pres 20 usb nabijecich svetylek na kola pro celou rodinu a na kocarky, jedno cca 3 USD, cesky eshop to same za 450,- ...fungujou vsechny. Koupil jsem supr celovku cca za 20 USD(baterie 18650), mam jeste druhou Armytech ( cena skoro 3000,-) tu z Ali mam pres 3 roky, nabijeni pres USB funguje na vybornou do dneska a to zazila peklo. Pouzivam ji radeji, nez Armytech. Pridavna led svetla na Jeepa, bomba svitivost i zpracovani- cena cca 150 USD , zde neco adekvatniho 6- 8 000,-...Perla...mam praskle sklo na zadni lampe Range Roveru. Nova lampa(jedna) 5- 6 000,- , jeta cca 3 500 - 4 000,- na Alikoj obe zadni nove dohromady za 150 USD , mam je na aute, supr zpracovani, supr vzhled!!!!..a spoustu dalsiho. Opravdu nejsem komous, ani cinanofil, ale proc strkat do systemu prachy na vic, ktere jdou stejne do ciny? Za me...pokud by to melo technologii(bezpecnost) Volva, kvalitu,jak Hyundai ,nebo Kia, za fajn cenu s rozumnou zarukou, vubec se nerozmejslim. Sorry, ale tak to je.

SONY KAWASAKI Japan
10. října • 16:29

Udivuje mne proč říkáte bezpečnost Volva, kvalitu Kie nebo Hyundai. Když jsou cinani tak vyspělí, proč kopírují tu bezpečnosti a kvality a nevivinou si svoje... 😿

SONY KAWASAKI Japan
10. října • 9:27

Však už jsem jednoho takového vychcánka podnikatelskýho viděl, něco podobného si koupil jen tak naoko, aby ušetřil a doma má G od merglu. Tohle budou kupovat jen spekulanti, aby jim zbylo víc na superluxusni dovolené a aby se mohli v hospodě za víc vožírat. A jak si říkal s tou kvalitou z aliexpressu, zatím mi toho moc nevydrželo, záleží opravdu na štěstí

panHAJZL
10. října • 9:39

musím tě opravit,ten, co ho "znáš" není vychcánek... jen není debil. Upřímně, jsem vychcánek proto, že si tu samou věc objednám z Alina cca za 120,- Kč a českej poctivej obchodník tu samou věc nakoupí za podstatně méně? jasně zaplatí něco na clu a dph, skladování atd...ale to je důvod, abych za to platil o 300 -400% víc? Sorry, ale nejsem debil. Nevím, co jsi kupoval ty, ale já měl reklamaci jen jednou a to tak, že jsem to natočil na video, poslal přes webovku obchodníkovi, okamžitě se zeptal, zda chci poslat nový výrobek, nebo peníze. Chtěl jsem peníze, během dne byly zpět na účtu.

Balů
10. října • 10:44

Ale hoši, nějak ta debata zklouzla do pryč, za mě - je mi uplně jedno jestli ten šikmookej darebák má čumák takovej nebo makovej, potřebuju auto do města 30 km a k doktorovi a na jízdy s vnukama kolem komína, kdo potřebuje denně jezdit 200 - 300 km ať si koupí medvěda pokud na něj má, ale řeči typu kdo si koupí činu je zemanovec jsou vcelku mimo. Naše lezení do zadku EU způsobilo to že jsme potravinově soběstační ze 30% a jak začne krize a potraviny pujdou o 50 - 100 % nahoru budeme si moci kousnout tak do blatníku z Nošovic, Kolína a Mladé boule, a pokud páni majitelé řeknou dost jdeme do hajzlu z téhle země, tak si to můžeme hodit.......a to nekomentuju debilní nápady toho vola ze slovenska co nám s havloidama přejmenoval Ruzyň na vašku flašku............a sluníčkáře.....ale už jsem zase někde jinde....3-[3-[3-[
Takže za mě -------- beru číňana chvíli po začátku prodeje max. do roka, jak se projeví dětské bolístky,,,,,,,,,,,,,zdarec....

panHAJZL
10. října • 10:47

...asi tak, souhlas

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
SONY KAWASAKI Japan
10. října • 16:24

Asi začnu dělat v Rakousku po škole a koupím si Toyotu

SONY KAWASAKI Japan
9. října • 19:09

Kup si auto Made in China, zemřít v něm bude vážně prima, kdo si ho koupí, vlastizrádce jest, v provincii Huawai dřou děti o sto šest.

Jan
9. října • 22:51

Hele voe možná narážíš na trekové ponožky z Lidlu, vyrobené v Pákistánu, koupené za 79 Kč

Koloťuk
9. října • 18:40

To již není dávno pravda že Číňan vše ošlehne. Zvláště když chce auta prodávat do Evropy. Hlavně aby nám náš nový velký americký bratr nezakázal ty SUV pod trestem sankcí dovážet!

Balů
10. října • 10:54

Tak, tak souhlas.
Pokud doveze někdo auto a chce jej prodávat musí splnit přece základní podmínky pro dovoz, proto se tady neprodává např. TATA od indiánů protože ta nesplňuje nic.........I když idiotské podmínky nastavené EU jsou někdy hodně ujeté.............

Tonda
9. října • 10:10

Jenže Duster je od 260.000,-Kč

Jan
9. října • 23:13

Tondo, to že to v článku nějaký pako srovná z Dusterem bo je to z Číny.......

.
9. října • 12:11

Srandisto. Tak se pořádně podívej, jakou výbavou za tuhle cenu disponuje.

Vlaďulilinek
9. října • 10:01

Tak jsem slyšel, že to má koupit Pražský magistrát, jako služební vozy, ti ale bujdou mít údajně úplně jinou cenu.

panHAJZL
9. října • 8:02

nadpis "článku" je perla. Ale o mentálních pochodech některých autorů si nedělám iluze (nepíši všichni). Zpět k číně. Bohužel je to tak, čína je silná, má finance a dokáže nakoupit technologie, schopné lidi a vše to spojit do kupy. Volvo mohl koupit kdokoliv jiný, ale nekoupil. Koupila jej čína, má přístup k veškerým jeho technologiím, které může použít. Mistrovský kousek a tady vidíme "ovoce". Můžeme na to nadávat, ale nic s tím neuděláme a jak někdo poznamenal, korejským vozům se také všichni smáli. Jeďte se projet třeba novým Sorentem, nebo Santa fe. Stejně tak to je s čínou. Mají vše potřebné a pracují na tom a příchází doba, kdy zůstaneme čumět s otevřenou hubou. To, že je v číně na vesnici chudoba a kaděj do kadibudek, je to země s nepředstavitelnou rozlohou? Chudoba je i na východním slovensku a o tom tu nepíšete. Stejně tak se ušák nestará o to, jak se má čech. V průmyslových oblastech se mají dobře a finančně jsou na tom lépe, než se máme tu. Prostě, kdo chce, za prací se přestěhuje a má se dobře. Tady někde v podhůří se budu mít špatně, protože můžu mít 50 titulů a já nevím co, ale adekvátní práce prostě nebude, protože tu nejsou příležitosti.. a tak budu ve starej chajdě s kadiboudou a vezmu co je...třeba uklízeče za 13 000,- Můžu dojíždět, nebo se přestěhovat a budu se mít líp. Tak to prostě je.

Jan
9. října • 23:44

Pravda

jenicek54
9. října • 6:23

za 500 tisíc auto s pořádným motorem, to by šli prodejci eu do haizlu a milionovými Škodovkami a vw

Tom
9. října • 7:29

Docela se mi libi, jak se tady nadava na koncern, ale ze kdyz tady nebude, tak i tem madavacum klesne zivotni uroven jim jaksi nedochazi...

lojza
8. října • 23:56

Určitě to někdo najde přesně a určitě to bude každý rok jiné. Ale tipuji, že Boleslav vydělá čistého po zdanění ročně 30 miliard Kč a vyrobí dejme tomu milion vozů. Na jedno auto zisk 30 tisíc Kč. Někde se uvádí i 40 tisíc. Berme to zhruba.
Samotná značka Volkswagen má zisk 10 tisíc na vůz. Vzhledem ke stejným cenám dílů je jasné, že Škodovka má vyšší zisk díky ojebávání zaměstnanců. A přesto je to koncernu málo, tak staví novou fabriku pro superb v Turecku, kde je oproti ČR dejme tomu poloviční průměrná mzda. Nějaká česká značka a české ruce jsou koncernu u zadku.

Wolf 7
8. října • 20:52

No nebýt tam té švédské genetiky,pak se to snad ani nerozjede a když ano,tak nezastaví....

bzzz
8. října • 22:16

Pamatuji si, jak se sveho casu podobne vyjadrovali frajeri o korejskych autech...

Michal
8. října • 20:27

Pánové. Loni jsem byl na autosalonu ve Frankfurtu a byly tam 3 čínský auta. Už nevím značky. Vypadaly hezky, ale byly zamceny, nemohl jsi oproti jiným značkám sednout dovnitř, kolem dokola páska, usmivajici se Číňanky. Proč asi? Aby ti při zabouchnuti dveří nezůstalo madlo v ruce? Nebo aby jsme neomdleli z toho smradlavyho plastu uvnitř?

.
8. října • 18:39

No úplně mi do oka nepadl čumák auta, interier je přeplácaný hliníkem, už chybí jen aluminiový klíček. Ale na druhou stranu, oproti Dusteru je to krasavec.

Tom231
8. října • 18:19

Kdo si koupí čínské auto, měl by být považován za vlastizrádce a podporovatel hradního, kolaborantského hnojometu.

Mihinek
8. října • 22:39

Vezmi si Lexaurin.. Uleví se Ti..

Balů
8. října • 18:29

Ty si nebetyčnej vůl, podívej se kolik automobilek vlastní číňani, nepotřebují nic krást a kopírovat - ono jim to volvo totiž patří !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mimochodem vlastné půlku hospodířství USA a Trumpovi to zapoměli jaksi říct.........:-D:-D:-D

bzzz
8. října • 22:12

Trumpa leta (spolu)financuji Rusove.

Michal
8. října • 18:01

To se číňanům podniká když okopírovali všechen mnohaletý vývoj automobilek či krádeže patentů. Já vím jedno.....a to ať jdou k čertu

PanHajzl
10. října • 0:15

Nic neokopirovali, koupili Volvo a tim i jeho technologie. Mohl jsi koupit Volvo ty a delat si s jeho technologiema, co chces

Jan
9. října • 22:59

Amerika by bez nacistů neměla nic.....

Karel
8. října • 18:22

Škodovka za mnoho let co vyvinula? Dvojité víko kufru superbu a škrabku v nádrži. A jak svařit půlku oktávky s půlkou fabie.

Benq
8. října • 17:34

V čem kdo má problém? Západ se bojí konkurence? Pokud bude západ prodávat auta za tyhle peníze, tak má Čína vyhráno. Vykašlal bych se na celý koncern.... Jak je možné, že Čína dokáže vyrábět za zlomek ceny? Tady to umí také, ale zbytek je čistý rejžung do kapes.

STBACEK
8. října • 23:34

Doufám, že tě v práci nahradí levný Číňan a tebe z práce vyrazí...

expat
8. října • 17:55

Měl by ses do Číny podívat a hlavně do textilních továren. Hned bys byl o něco chytřejší.

Wolf 7
8. října • 20:55

Hlavně by se měl každý podívat na venkov,veškeré iluze o Číně jsou pak pryč,já tam byl.....

Jan
9. října • 23:36

Byls’ taky v Praze a co vodovod a topení v Chánově .. Byl sem v Číně .. vidél sem všecko .. miliarda obyvatel...EU ma polovinu, tak si zajeď do Rumunska a podej referát o EU ... Jo Rumunsko v EU....... ty jejich rychlovlaky, internet , nejvyšší budovy světa ( v první dvacítce je jich deset ) ale ten venkov, tam to vypadá i kadibudku sem tam vidél. Ach jo

Michal
8. října • 22:21

Ja taky. V cem jsou iluze pryc?

homer
9. října • 0:57

Vodovod? Kanalizace? Doprava? Atd.

marc
8. října • 17:18

Proč ne ,aspoň konečně přijde konkurence pro předražené auta v Evropě.

expat
8. října • 17:51

Měl by ses spíš ptát, kolik si na hodinu vydělá pracovník ve Škodovce a kolik pracovník v Číně v Geely a co si za to každý může koupit.

Jan
9. října • 22:36

V Číně , pro Vaši informaci, ceny stejné jako u nás , za něco vyšší za něco nižší, výdělky už teď lepší než u nás. Vlaky pod 200 km/ hod nejezdí. Všude se platí telefonem přes QR ( obchod, restaurace nebo i v tom vlaku ). Ta země je za posledních deset let min 20 let před náma. Ale pozor miliarda lidí tj v nějaké zapadlé vesnici žijí mnohem hůř než u nás , v pupku světa, třeba v Chánově. Z Číny se dá koupit stejná věc za 10 Kč nobo za 100. Oni to dokáží buď chceš brak nebo kvalitu.... Srovnaní s Dusterem zde je mimo. Zas ta posr politika

E15
10. října • 16:57

Tvoje "čeština" je už za hranicí srozumitelnosti ;-)

hfh
9. října • 7:59

Dost záleží, kde v té číně tu fabriku mají. V oblasti Šanghaje nebo Pekingu bude brát dělník o něco míň než ve Škodovce a kupní sílu bude mít stejnou nebo lehce větší.
V Číně hodně záleží na provincii. V podstatě je to stejné jako s USA nebo EU. Rozdíly mezi státy (v čině provinciemi) jsou obrovské. Takže i oni mají "svá Bulharska, ale taky Lucemburska".

iPace
8. října • 21:08

zalezi na provincii Ciny, ale vesmes maji v oborech okolo automotive i delnici vetsi platy nez jake jsou v CR, prumery jsou v automotive na delnickych profesich cca 14000 juanu z cehos ale Cinan vesmes dane neodvadi , to jest cca 46 tisic korun, jsou tam ale odlisnosti v danovem systemu, takze v CR je z tech 46 tisic nakonec rekneme 37 tisic?

homer
9. října • 0:54

To neni prumer ale max partaka na kteryho dela celej tym. A rozhodne to nestihaj za osm hodin denne.

Karel
8. října • 18:09

Spíš by ses měl ptát, kolik má která automobilka čistý zisk na autě. A která je tak hamty hamty, že k těm miliardám potřebuje ještě dělat kartely a podvody na zákazníky.

R
9. října • 17:32

Vývoj taky neco stojí ...kopírování je proste levnější :-(

Michal
8. října • 22:19

Kolik je tak primereny zisk, dle tebe?

Mihinek
8. října • 22:37

Na Fabii má Škodovka údajné jen 5-7000,- zisku.. Otázka pak je, prc se na to nevyserou? Protože to honí na kvantitě.. Lambo má na kusů až půl Mega..

R
8. října • 16:22

Takze s tím T4 190koni to bude za 500? Tak to jo...:-D

OTTO
8. října • 13:27

Kdo si koupí Lynk & Co, nadosmrti je pako!

MichalT
10. října • 10:23

Pane jo. Vy jste ale básník a hlavně inteligentní :D Zajisté máte nejnovější audi nebo mercedes v plné výbavě.
Jinak by jste pro mě nicka s takovým komentářem a skoro veršem.

Jan Studynka
9. října • 19:34

Určitě lepší než nějaká sračka ochcavka. Ještě si v tom nejel a už máš priblbly keci. Pako

STBACEK
8. října • 23:29

Ty ho nemáš a stejně jsi pako

Kamil Jebavý
8. října • 13:45

Toť otázka. Určitě není rozumné být mezi prvními. Auto nepůjde dál prodat a je třeba počkat na kvalitu vozu. V sousední ulici si kdysi někdo zakoupil čínskou kopii 1.gen. bmw x5. Již po dvou letech vypadal vůz, jak když havaroval a hořelo v něm. To se nedá popsat, to by se muselo vidět. Věřím, že Lynk bude dobrý, nicméně je tu jistota, že bude po 50tis km vypadat použitelně? Ať zkusí za své peníze beta testeři.

Karel
10. října • 13:12

Je rozdíl jestli někdo vyrobí auto jako "kopii BMW X5" (a z čeho ji vyrobí) a jestli někdo jinej má smluvně zajištěný střeva z Volva. Ty volvácký díly jsou vyzkoušený, mají svojí kvalitu a homologaci. Takže pokud nebude kastle ze staniolu od čokolády a plechovek od piva, proč ne? Uvidíme až dostanou evropskou homologaci. Takový pokusy už tu byly, na poprvný bylo auto po crashtestu zmuchlaný jak kdyby ho přejel tank. Po pár letech přišli znova, prošli a možná to prodávaj v Německu (nebo se o to snažej). Ale jak se ta automobilka jmenuje už nevím.

Jan
9. října • 23:37

Mrknéte na test Tesly po 60 tis...

Jan
9. října • 23:09

Právě proto , chtěl kopii. Mel si koupit originál . Za to přece nemůže Čína. Kupte si nůž za 20 Kč z Číny nebo za 1000 Kč z Číny. Po obou přece chcete stejnou ,, práci,, ...

Zombot
8. října • 15:20

To celkem řeší zmíněná možnost krátkodobého pronájmu. Do nákupu bych se taky nehrnul, ale o krátkodobý pronájem bych měl zájem už ze zvědavosti.

kolkyno
8. října • 15:40

ked napisali Cinska Dacia Duster, mame to chapat ze ceny budu velmi podobne... teda myslim si... obal je pekny a mal som moznost vidiet niekolko videi z autosalonu v cine plus fotky nevypada to zle :-)

Opět Kamil
8. října • 16:03

To napsal Kadera, nominant na Pulitzerovu cenu za dokonalý clickbait.

Ladik
8. října • 13:42

A kolik jsi jich měl?

OTTO
8. října • 16:36

Tak jasně, akorát zelenáš závistí, jaký ikonický rým se mi povedl!

Zed
8. října • 21:26

OTTO - Spíš si s tím někam zajdi, mám na mysli odborníka přes hlavu.

OTTO
10. října • 16:53

A ty taky akorát závidíš.

Doporučujeme

Články odjinud