Čínská automobilka BYD bude vyrábět extrémně laciné auto

Čínská automobilka BYD bude vyrábět extrémně laciné auto

Čínská automobilka BYD plánuje výrobu zcela nového modelu s názvem F-1, který by se měl díky své mimořádně nízké ceně setkat s mimořádným úspěchem. Vůz bude totiž v základné verzi stát pouze 3 000 $ (cca 60 000 Kč), a to se cenově nevyrovná snad ničemu se čtyřmi koly. Jak je však o čínských výrobcích známé, i tu možná padne kvalita na úkor ceny, to ovšem nemusí některým lidem vadit. Zajímavé může být i to, jak se zachovají evropské automobilky, protože tento model se možná „podívá“ i na starý kontinent.

Závěrem se sluší dodat, že čínští designéři opět nezklamali. No schválně, čemu se tento vůz podobá?

Klepněte pro větší obrázek
Podobnost čistě náhodná

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků