Čínská auta BYD bojují s plísní a s odlupováním laku. Nelíbí se jim vlhké prostředí při přepravě

6 komentářů (6 nových)

colle88
14. března • 23:00

Asi moc BIO 😆

Manson
14. března • 21:48

První kritika na čínská auta, která mají dobýt Evropu? Cena není vše.

colle88
14. března • 23:01

A ne poslední 😉 ta nekvalitní se pozná podle mě brzy, takže na tom budou jak dost část těch evropských aut 😉😁

budman
15. března • 18:24

Tak ono se to dalo čekat, jsou to první vlny, ale myslím, že číňani se rychle poučí, stačí si vzpomenout jak v Evropě vypadaly začátky korejských značek a kde jsou dnes...

Lumír Pronto
16. března • 8:55

Ano. Korejská auta mají konečně líbivý design, ale stále drahé a nedostupné některé náhradní díly. U čínských aut se netěší toxicita interiéru, kdy často zvláštně smrdí uvnitř.

budman
16. března • 16:39

Tak u těch dílů je spíš otázka typ od typu, některé náhradní díly jsou cenově i dostupností problematické i u evropských značek, ale to na čem záleží je takový ten běžný spotřebák a kurvítka a tam už u korejců moc zádrhely nebývají (aby taky jo, když se toho většina vyrábí v okolí).
O toxicitě silně pochybuji, ty auta musela projít homologací, spíš to bude otázka, že ten pach ještě správně nevychytali pro evropské nosíky ;-) A to myslím vážně, v automobilkách jsou lidé, kteří se tím přímo zabývajíhttps://www.autorevue.cz/nissan-ukazuje-jak-ladi-v... ...

Doporučujeme

Články odjinud